Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי מפזר חום של מולדת (MR21) שלמרבה האכזבה למרות מעט מאוד שימוש הפסיק לחמם. המפוח עובד, אך לא נפלט חום. פירקתי את התנור ומצאתי שכנראה הרכיב שהתקלקל הוא סוג כלשהו של פיוז טרמי. בחיפוש בגוגל לא מצאתי שום מידע על הרכיב הזה, גם לא בחו״ל.

אשמח לעזרה בהשגת רכיב זהה או בעל תכונות דומות, או בכללי עצות ותובנות

תודה מראש

IMG_0154.png

IMG_0153.png

פורסם (נערך)

קשה לראות
בהנחה שהוא מחובר בטור לגוף החימום זה כנראה אכן פיוז טרמי.

יש כאלו שעובדים על בסיס התפשטות של חום בדו מתכת מה שגורם למתכת לשנות את המגע.
המלצה לא בטיחותית זה לעקוף אותו
המלצה בטיחותית זה לכל הפחות למצוא פיוז טרמי דומה לזה 160 מעלות, נשמע הגיוני
image.thumb.png.0a552b6f896d461b21393a24f5539292.png

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

בן כמה המכשיר?

ממה שראיתי, אחריות יבואן רשמי היא 3 שנים.

למרות שעכשיו, אחרי שפירקת בעצמך, לא בטוח שיתנו גם אם אתה עומד בתנאים האחרים.

 

פיזית, דומה לזה. אבל ענין הערכים בהחלט עשוי להיות שונה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

בן כמה המכשיר?

ממה שראיתי, אחריות יבואן רשמי היא 3 שנים.

למרות שעכשיו, אחרי שפירקת בעצמך, לא בטוח שיתנו גם אם אתה עומד בתנאים האחרים.

 

פיזית, דומה לזה. אבל ענין הערכים בהחלט עשוי להיות שונה.

הכשיר כבר לא באחריות

 

לפני 14 דקות, מרק10 כתב:

תבדוק האם כתוב על הרכיב מהי הטמפ' שבה "הפיוז" נפתח.

לא כתוב. מה שבתמונה הוא הכיתוב היחיד

 

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

קשה לראות
בהנחה שהוא מחובר בטור לגוף החימום זה כנראה אכן פיוז טרמי.

יש כאלו שעובדים על בסיס התפשטות של חום בדו מתכת מה שגורם למתכת לשנות את המגע.
המלצה לא בטיחותית זה לעקוף אותו
המלצה בטיחותית זה לכל הפחות למצוא פיוז טרמי דומה לזה 160 מעלות, נשמע הגיוני
image.thumb.png.0a552b6f896d461b21393a24f5539292.png

האם הפרמטר הרלוונטי היחיד הוא טמפ׳ ההגנה של הפיוז והזרם המקס׳?

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Proof כתב:

לא כתוב. מה שבתמונה הוא הכיתוב היחיד

 

אם תרצה יש לי מפסק תרמי דומה שרכשתי בעליאקספרס לטמפ' של 90 וגם 100 מעלות. תשווה למידות של המפסק שברשותך.

איסוף מחולון.

 

https://www.aliexpress.com/item/32998643500.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.6.1ed6f19cXFeVYl

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...