Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

באחד ממרכזי מכירת הרכב הציעו לי לשלם

בצ׳ק רגיל ולא בנקאי סכום הגבוה מ 100 שח.

 

לי זה נראה מעט מוזר.

האם זה נהוג או שלרוב מבקשים לשלם בצ׳ק בנקאי? ובכלל האם ניתן לשלם סכום כזה גבוה בצ׳ק רגיל (כמובן בהנחה ויש כסף בחשבון)

 

שאלה נוספת, איך מבצעים העברת בעלות על הרכב הישן שאני מוסר בטרייד אין?

לפי הבנתי אני ממלא ייפוי כוח וזהו.

האם זה בטוח?

 

תודה רבה!

פורסם

התכוונת ל-100,000 ש"ח 😃

 

אתה יכול לשלם בצ'ק רגיל, ייקח 3 ימים עד שהתשלום ייקלט סופית ותקופת 14 ימי העסקים תתחיל להיספר. רק וודא שיש כיסוי ושהצ'ק תקן טכנית. 

 

שני הרכבים האחרונים שרכשתי שולמו בצ'ק אישי - בראשון היתה תקלה טכנית ואז ביצעתי העברה בנקאית, בשני פשוט נתתי צ'ק במלוא מחיר הרכב (ועוד אחד לצורך הרישוי) וכעבור 10 ימים נקראתי לסוכנות לאסוף אותו.

 

כשתקנה דירה תוכל לתת גם צ'ק של מיליון ויותר (בתלות בחוזה הרכישה ובאמון עם המוכר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפשר לשלם כל סכום בצק רגיל. 

כמן שכתבו, זה 3 ימים עד שהוא סופי (וזה נכון גם להעברה שהיא לא זה"ב).

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דבר חשוב שצריך לזכור, העברה בנקאית רגילה, לא זהב, ניתן לבטל.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)

לפני 5 שנים שלמתי לחברת ליסינג בצ'ק רגיל על מלאו סכום הרכב. 

גבוה יותר ממה שנדרש אצלך, 

העסקה הושלמה טרם לפירעון הצ'ק. 

אני מניח שברכב חדש יחכו עד פרעון הצ'ק 

לצורך רישום בעלות.

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • אהבתי 1
פורסם

לא יותר קל לבקש מהבנקאי לעשות העברה בהודעה או בשיחה? 

למה צריך לבזבז זמן להגיע לסניף? 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

 בסכומים גדולים אני רוצה לראות את הפעולה בעיניים ושאם יש בעי תהיה אחריות של הבנק ואפשרות לתקן. גם הבנק מגביל את הסכומים שהוא מאפשר להעביר בשלט רחוק. לא מזמן הגעתי לבנק כדי להעביר כסף לאחד הבנים, ועשו את המוות עם זה שאשתי, ששותפה לחשבון, לא הגיעה איתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי דעתי תעשה העברת זה"ב לחשבון שלהם. 

בלי צ'קים ובלי כאב ראש. 

 

אני משתמש בצ'קים רק לתשלום ארוך טווח כדי שהצד השני יוכל לנכות אותו. 

אם תעשה העברת זה"ב תהיה לך אסמכתא מהצד השני שהכספים הועברו לחשבון שלהם, ושהרכישה שלך תהיה בטוחה

 

כי מי יודע, צ'קים יכולים להיעלם... לדוגמה

 

פורסם

קודם כל כשאתה נותן צ'ק תחתים את המקבל על צילום שלו.

ושנית, גם העברות ניתן לעשות דחויות.

 

בסכום כזה לרכב אין לי בעיה לתת צ'ק אבל צ'קים בסכומים קטנים של כמה אלפים לא אוהב לתת כי לא אוהב שהם מסתובבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הצ'קים שלךלא קרוס למוטב בלבד/לא סחיר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הם כן אבל אנשים לפעמים אוגרים צקים ומפקידים כמה חודשים מאוחר יותר.

 

חוץ מזה צק עם קרוס בלבד הוא סחיר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...