Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,
בנוסף לאשכול של השואב רטוב/יבש (שאני עדיין בדילמה לגביו), אשמח להמלצה לשואב אבק ידני/מוט איכותי וטוב.


סוג של גיבשתי דעה על 3 שואבים,
- Dreame V12 Pro
- Jimmy H9Pro
- Dyson V15 Detect Absolute

 

ארשום כמה דברים שקראתי על כל אחד מהם, כמובן שזה לא הכל ומניח שיש עוד דברים לחיוב ולשלילה.

 

Dreame V12 Pro:
- עוצמת יניקה - 32,000PA
- עוצמת שאיבה - 210AW
- סיבובי מנוע - 160,000 לדקה
- על הנייר הוא הכי חזק מהחבורה
- על הנייר הוא הכי קל מהחבורה
- יש לו הרבה אביזרים
- אין לו סוללה נשלפת
- סוללה מספיקה עד 85 דקות
- אבל הנקודה הכי קריטית מבחינתי היא, שמקריאה ברשת הבנתי שאין באמת אמא ואבא (אחריות) מתי שאזדקק, למרות שיבואן רשמי נותן שנתיים אחריות.

 

Jimmy H9Pro:
- עוצמת יניקה - 25,000PA
- עוצמת שאיבה - 200AW
- סיבובי מנוע - 110,000 לדקה
- יש לו גם אביזרים סבבה
- סוללה נשלפת
- על הנייר שואב פחות חזק מהדרימי
- עמדת עגינה שלא חובה להתקין על הקיר
- סוללה מספיקה עד 80 דקות
- מקריאה ברשת הבנתי שיש לו אחלה אחריות, היבואן הרשמי (רונלייט) מעולה ונותן שירות פגז.

 

Dyson V15:
- עוצמת יניקה - 27,000PA
- עוצמת שאיבה - 240AW
- סיבובי מנוע - 125,000 לדקה
- יש לו אביזרים סבבה
- על הנייר שואב פחות חזק מהדרימי
- לא יודע לגבי סוללה
- סוללה מספיקה עד 60 דקות עבודה
- הכי כבד בחבורה
- הכי יקר בחבורה (כמעט פי 2 מכולם)
- לא יודע איך השירות של היבואן

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, מי שיש לו אחד מהדגמים/חברות בכלל מעולה 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

עזוב על הנייר והבטחות.

החיסרון הכי גדול בדייסון זה לשלם את המחיר של דייסון. (אם זה על השואב כחדש ועל החלקים שלו אח״כ כמו סוללה וכו)

 

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 8 שעות, Liviur כתב:

עזוב על הנייר והבטחות.

החיסרון הכי גדול בדייסון זה לשלם את המחיר של דייסון. (אם זה על השואב כחדש ועל החלקים שלו אח״כ כמו סוללה וכו)

 

 

 

אמת, אני מסכים שעולה פי 2, בגלל זה מחפש חלופות (אם קיים) יותר טובות ובמחיר אטרקטיבי יותר.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

קנינו לפני כשנה את ה Dreame V11

מאוד מרוצים ומשתמשים בו הרבה.

המתקן תליה שלו מאוד נוח, הכל במקום אחד.

מאוד ממליץ ונראה לי לא נכון לשלם כפול על דייסון. לא מאמין שנותן ערך מוסף משמעותי אם בכלל והיו המון ביקורות על אורך חיי הסוללות שלו

  • רעיון טוב! 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
Just now, locus כתב:

קנינו לפני כשנה את ה Dreame V11

מאוד מרוצים ומשתמשים בו הרבה.

המתקן תליה שלו מאוד נוח, הכל במקום אחד.

מאוד ממליץ ונראה לי לא נכון לשלם כפול על דייסון. לא מאמין שנותן ערך מוסף משמעותי אם בכלל והיו המון ביקורות על אורך חיי הסוללות שלו

 

כמו ששמת לב, הכנסתי לרשימה גם את Dreame V12 Pro, ששוב, על הנייר הכי חזק, הכי קל, הכי משתלם.

 

אבל קצת מפחיד אותי העניין של היבואן שלא כזה נגיש.

ואני לוקח בחשבון שמדובר במוצר אלקטרוני ויכולות לצוץ תקלות.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם (נערך)

יש ל את ה-Dreame V9 קצת פחות משנה.

 

סוללה נשלפת, אין לי צורך בזה. נטען בעמדה שלו שקלה להתקנה ונוחה לשימוש עם כל האביזרים.

 

אביזרים: כולם בשימוש מידי פעם. נראים עמידים (לפחות ביניים). נוחים להחלפה.

 

עוצמה: לי הוא מספיק, הוא לא משמש כשואב עיקרי, אלא רק השלמות שאיבה קלה בין ביקורי העוזרת, בעיקר לרצפה ומעט לספה (בית עם כלב ושני חתולים). לכן היה לי הכי חשוב שיהיה קל ונוח לשליפה זריזה, שימוש של כמה דקות והחזרה למקום. 

 

את השירות טרם יצא לי לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני מצטרף לאזהרות לגבי אורך חיי הסוללות של הדייסון.

שלי כבר מאותת שבקרוב הוא יצטרך החלפה שלהן. ויחסית הוא לא עובד "כבד". 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...