Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרך שווה. עכשיו הרבה יותר זול לנסוע באוטובוס. כל הכבוד מדינת ישראל!


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, David32 כתב:

מה אכפת לך משיוויון בין עירוני?

לא חשוב יותר שיתפקד כמו שצריך?

 

בכלל לא הבנתי. אם היחידים ששמחים לרפורמה הזאת הם אלה שכבר משתמשים בתח"צ - איך היא עוזרת ליותר אנשים לעבור לתח"צ?

מי נסע ברכב רק כי זה (היה) יותר זול?

בגלל שזה עושה לי טוב על הלב שכולם משלמים אותו דבר.

כיצד דבר אחד משפיע על השני?

 

לא ממש מעניין אותי ולא הבנתי כיצד זה קשור לרפורמה.

לא ממש מעניין אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 345
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 37 דקות, arturkopit כתב:

שמתי לב כל מי שנגד הדבר הזה הם מגיעים מגוש פוליטי מסוים, בנוסף על כך זה אותם אנשים שמתלוננים על התחב"צ זה אותם אנשים שאף פעם לא השתמשו בה ולא הולכים להשתמש בה.

4

 חלום שלי להשתמש בתחב"צ 
אבל בתור זוג שגר ועובד במרכז הארץ:
מקרה ראשון - נסיעה של 7 ק"מ: ברכב תיקח 12-20 דקות, בתחב"צ 40 דקות כולל החלפת אוטובוס בדרך, קו שעושה מלא סיבובים, בקיצור בחילה מובטחת. 
מקרה שני - נסיעה של 10 ק"מ: ברכב תיקח 25-45 דקות תלוי במצב הפקקים, בתחב"צ שעה ו20 דקות, החלפה של שלושה קווי אוטובוס + הליכה בחום\גשם. 
לא יודעת איך זה משנה למי הצבעתי בבחירות הקודמות או אצביע בהבאות (בחיי שאין לי מושג, שונאת את כולם במידה די שווה), אבל תחבורה ציבורית פשוט לא רלוונטית עבורי. מה שכן, ייתכן ותשלומי הנסיעות שלנו ממקום העבודה ירדו, נגיד 150 ש"ח לזוג בחודש שזה כחצי מיכל דלק. 

 

  • אהבתי 5

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיירדו.

זה כסף שהמעסיק כבר רגיל להוציא,ולקחת 100 שקל ממך לא יועיל לו יותר מידי,רק יעצבן אותך.

לפני שעה, Doron_Z כתב:

לא חושב שאי פעם מישהו התלבט בין לבחור בין רכב לתחב״צ ובסוף המחיר מכל הדברים היה השיקול שלו ללמה עדיף לו רכב. 

הפקטור היחיד שמשחק זה זמן.

 

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, Murzilka כתב:

 חלום שלי להשתמש בתחב"צ 
אבל בתור זוג שגר ועובד במרכז הארץ:
מקרה ראשון - נסיעה של 7 ק"מ: ברכב תיקח 12-20 דקות, בתחב"צ 40 דקות כולל החלפת אוטובוס בדרך, קו שעושה מלא סיבובים, בקיצור בחילה מובטחת. 
מקרה שני - נסיעה של 10 ק"מ: ברכב תיקח 25-45 דקות תלוי במצב הפקקים, בתחב"צ שעה ו20 דקות, החלפה של שלושה קווי אוטובוס + הליכה בחום\גשם. 
לא יודעת איך זה משנה למי הצבעתי בבחירות הקודמות או אצביע בהבאות (בחיי שאין לי מושג, שונאת את כולם במידה די שווה), אבל תחבורה ציבורית פשוט לא רלוונטית עבורי. מה שכן, ייתכן ותשלומי הנסיעות שלנו ממקום העבודה ירדו, נגיד 150 ש"ח לזוג בחודש שזה כחצי מיכל דלק. 

 

מרכז הארץ זה מקום עצום, כל מה שכתבת פה זה הכללה אחת עצומה עם 0 פירוט.

אבל ההודעה שלי לא התייחסה אך ורק לאנשי הפורום, אלא לכלל תושבי ישראל.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מעדיף שיעלה פי 3 אבל יתפקד בשעות העומס ויעמוד בזמנים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Potato כתב:

אני לא חושב שיירדו.

זה כסף שהמעסיק כבר רגיל להוציא,ולקחת 100 שקל ממך לא יועיל לו יותר מידי,רק יעצבן אותך.

הפקטור היחיד שמשחק זה זמן.

 

אצלי האמת כשהשתמשתי בתחבורה ציבורית, היה גם פקטור של לשמור על הרכב. אני משתדל שהרכב שלי "יראה" כמה שפחות פקקים כי מבחינתי פקקים זה פשוט להרוס את הרכב. למי שיש רכב חברה, זה לא באמת משנה. אבל יש לי רכב שאני אוהב אותו ומשתדל לשמור עליו כמה שיותר. והוא עם גיר ידני אגב...אבל לא הגיר גרם לי בזמנו להשתמש בתחבורה ציבורית, זה פשוט עניין של בלאי ממש גבוה לרכב שאני מעוניין לחסוך אותו. היום אני נוסע בלי פקקים לאיפה שאני צריך אז כבר לא משתמש בתחבורה ציבורית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה ברפורמה היא לעודד את אותם האנשים שכבר משתמשים בתח"צ להשתמש בה יותר, כיון שככל שאתה נוסע יותר אתה משלם פחות.

וזה הרעיון להחיל את התשעים דקות מעבר גם במקומות שלא היה בהם עד היום, ולהוזיל את החופשי ארצי ל225 כך שגם אם היית נוסע רק בתוך העיר יצא לך באותו המחיר נסיעה בכל הארץ, כך שהמשתמשים חלקית ישתמשו יותר.

ולא לשכנע משוכנעים שלא נוסעים בכלל בתח"צ מחוסר נוחות זמן ועוד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, BRAVO30 כתב:

אצלי האמת כשהשתמשתי בתחבורה ציבורית, היה גם פקטור של לשמור על הרכב. אני משתדל שהרכב שלי "יראה" כמה שפחות פקקים כי מבחינתי פקקים זה פשוט להרוס את הרכב. למי שיש רכב חברה, זה לא באמת משנה. אבל יש לי רכב שאני אוהב אותו ומשתדל לשמור עליו כמה שיותר. והוא עם גיר ידני אגב...אבל לא הגיר גרם לי בזמנו להשתמש בתחבורה ציבורית, זה פשוט עניין של בלאי ממש גבוה לרכב שאני מעוניין לחסוך אותו. היום אני נוסע בלי פקקים לאיפה שאני צריך אז כבר לא משתמש בתחבורה ציבורית. 

רכב לא נהרס בפקקים,אז בעיה אחת כבר פתרתי לך.

גם הגיר הידני לא נהרס,זה שאין לך כוח לתפעל את הרכב ואתה מעדיף לשבת באוטובוס ביוטיוב זה עניין אחר.

 

לפני 8 דקות, ידית כתב:

 

ולא לשכנע משוכנעים שלא נוסעים בכלל בתח"צ מחוסר נוחות זמן ועוד.

יש גבול לכמה חסכון בכסף ונהיגה שווה לי את הזמן.

זה באלאנס דיי עדין שמשקלל עומס,תדירות,הסדרי חניה וגמישות נדרשת במהלך היום.

 

מי שאין לו רכב,זה כמו לשכנע את המשוכנע.

מי שכבר משלם על רכב זה יותר בעייתי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, arturkopit כתב:

שמתי לב כל מי שנגד הדבר הזה הם מגיעים מגוש פוליטי מסוים, בנוסף על כך זה אותם אנשים שמתלוננים על התחב"צ זה אותם אנשים שאף פעם לא השתמשו בה ולא הולכים להשתמש בה.

 

לפני כשעה, arturkopit כתב:

מרכז הארץ זה מקום עצום, כל מה שכתבת פה זה הכללה אחת עצומה עם 0 פירוט.

 

איזה פירוט בדיוק אתה רוצה? כאילו שזה סוד שהתחבורה בארץ לא יעילה.

לפי אופי ההודעות שלך אני מניח שלא היית בחו"ל מעולם ולא ראית דיוק ויעילות של תחבורה ציבורית. לפני 12 שנים כשהייתי באוסטרליה האפליקציה בטלפון הראתה מיקום וזמן הגעה מדויק של האוטובוס/חשמלית שחיכיתי לה. איפה זה ואיפה האוטובוסים של דן.

12 שנה וכלום לא התקדם בארץ.

 

אוטובוס מפ"ת למשרד בהרצליה עוצר ב- 46 (!) תחנות. עדיין עדיף על רכב?

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שארצה לעודד את מי שכבר משתמש בתחבורה ציבורית להשתמש בתחבורה ציבורית?

אני רוצה לעודד את מי שעוד לא משתמש בתחבורה ציבורית להשתמש בה.

 

 

  • אהבתי 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Potato כתב:

מי שאין לו רכב,זה כמו לשכנע את המשוכנע.

מי שכבר משלם על רכב זה יותר בעייתי.

לשכנע משוכנעים לשני הכיוונים....

לפני 1 דקה, David32 כתב:

אני רוצה לעודד את מי שעוד לא משתמש בתחבורה ציבורית להשתמש בה.

 

בלתי אפשרי במצב של התח"צ בישראל כיום.

המטרה רק לגרום לאלה שנוסעים חלקית שיסעו יותר ויצמצמו עוד את השימוש ברכב הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ידית כתב:

המטרה ברפורמה היא לעודד את אותם האנשים שכבר משתמשים בתח"צ להשתמש בה יותר, כיון שככל שאתה נוסע יותר אתה משלם פחות.

וזה הרעיון להחיל את התשעים דקות מעבר גם במקומות שלא היה בהם עד היום, ולהוזיל את החופשי ארצי ל225 כך שגם אם היית נוסע רק בתוך העיר יצא לך באותו המחיר נסיעה בכל הארץ, כך שהמשתמשים חלקית ישתמשו יותר.

ולא לשכנע משוכנעים שלא נוסעים בכלל בתח"צ מחוסר נוחות זמן ועוד.

אם אתה חושב שזה יגרום למישהו משהו להשתמש יותר בתח"צ אתה טועה,

אולי זה יגרום לילדים להורים מבוגרים לא לקחת את ההורים שלהם, ולומר להם תסתדרו בתח"צ זה בחינם, למה שאני יתאמץ לבוא לקחת אותכם,

האופציה היחידה להגביר את השימוש בתח"צ זה לשדרג אותו, להוסיף נתנצי"ם וכד',

 

אם זה מה שיצא מהסקר הגדול של משרד התחבורה המצב שלנו קשה מאוד

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, ידית כתב:

בלתי אפשרי במצב של התח"צ בישראל כיום.

 

אהא, ואיך פותרים את זה? נכון, עושים רפורמות. ומי עושה רפורמות? הממשלה.

מה בחרו לעשות? להוזיל למי שכבר משתמש.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שגיאה בכותרת:

'עכשיו הרבה יותר זול ליסוע באוטובוס',

אז זהו שלא.

האוצר לא הוסיף שקל לרפורמה הזו,

סך הכל חילקו את העוגה אחרת,

יש מרוויחים ויש מפסדים.

לדוגמא, ביטול הנחת 50 אחוז לנוער (למעט חופשי חודשי),

למה ? ככה !

מישהו הרי צריך לממן את הרפורמה, לא?

אבל האבסורד הכי גדול,

השוואת מחירי נסיעה פנימית בכל הארץ,

למה שתושב יישוב קטן יצטרך לשלם 5.5 ש"ח

לנסיעה של שני רחובות

כמו תושב ירושלים וחיפה ?

אה שכחתי, גם זה בגלל שמישהו צריך לממן את הרפורמה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...