Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"סופר מיני אחרונה בהחלט" או "סופה של המכונית הידנית העממית". (ידנית, תקציב 45,000 ש"ח, יד 1, עד 100,000 ק"מ, בצבע שאינו שחור, בת 9)


PelegOhel
שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 14 שעות, איציק נ. כתב:


ותתפלא לשמוע שיש כאלה שעדיין נאמנים רק למקורי, ולא יכניסו זבל סיני לרכב שלהם. צריך רק לחפש טוב.

הכללה שנכונה אולי לפני עשור.

תחפש בזול תקבל זבל,תשלם סכום סביר תקבל חלקים טובים ואיכותיים.

יש בסין יצרנים שמציעים דברים מעולים,אנחנו לא מכירים את השוק כל כך אבל לקטלג הכל כזבל זה פשוט לא נכון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 שעות, Potato כתב:

הכללה שנכונה אולי לפני עשור.

תחפש בזול תקבל זבל,תשלם סכום סביר תקבל חלקים טובים ואיכותיים.

יש בסין יצרנים שמציעים דברים מעולים,אנחנו לא מכירים את השוק כל כך אבל לקטלג הכל כזבל זה פשוט לא נכון.

 

כשמדברים על ענף הרכב, עוד לא נתקלתי בחלק סיני (מותג סיני) שהוא טוב ואיכותי. יצרנים גדולים מייצרים בסין אבל יש להם מוניטין מאחורי המותג (אנחנו כלקוחות סומכים על זה). חוץ מזה שאתה לא צריך להעלב בשם הסינים, לעיתים השימוש במונח "זבל סיני" הוא סה"כ ביטוי שגור.

סחורה טובה שמיוצרת בסין - לא חסר. הרי כל מה שאנחנו קונים לבית בתחום האלקטרוניקה והחשמל רובו מסין, אבל אנחנו קונים מותג בידיעה שאפילו שהוא מיוצר בסין, אנחנו סומכים על בקרת האיכות שלו והרמה הכללית שהוא מציע.
 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודתי הנוכחית אני עובד מול יצרנים סיניים.

הבעיות שיש לנו איתם כמערביים, הם לרוב קשורים לתקשורת או לקנייה דרך מתווכים. 

 

כאשר אתה פונה ישירות ליצרן, ומצאת יצרן טוב, יש שם אנשים עם יכולות מדהימות, לא פחות מכך. מדהימות ברמת הנדסה, יכולות ייצור ואפילו תהליכי ייצור, סדר וארגון, שאיפה והתאמה לאוטומציה וכו'.

 

מצד שני, ניכר שחלק מהיצרנים מתייחסים לא פעם לשרטוט ולהנחיות כאל המלצה או בקשה כללית, ולכן כשיש קושי להשיג חומר גלם או בעיה בתהליך, במקום להציף ולקבל תשובה מההנדסה/פיתוח - הם יאלתרו, יתקנו, ישלימו, העיקר לספק מה שהלקוח חושב שהוא הזמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2022 בשעה 23:42, PelegOhel כתב:

האם יש עדיין טעם לחפש מכונית סופר מיני ידנית בתקציב כזה בישראל של אביב 2022?

מוזר מעט לצטט את עצמי, אבל נדמה לי שהדיון הזה גלש בחינניות מן הנושא שבו עוסק הפורום אל האפשרות למצוא חלפים מקוריים לזמיר המכאני של מלך סין.
בחזרה עגומה אל השאלה פחותת הערך ששאלתי, אני מבקש לחלוק את נסיוני הדל עם המגיבים שחלקו עמי את מיטב ידיעותיהם ועם הדיוטות שנקלעו לשוק הרכב המשני שלא בטובתם.
הנסיון שלי - מסוג הקביעות חסרות הערך הסטטיסטי שהמגיבים כאן חוטאים בהן לא אחת - מראה שהתשובה היא חיובית.
כמו שחזו כאן בני נביאים, אכן ניתן למצוא סופר מיני ידנית סבירה בישראל במחיר לא מופקע באופן מיוחד.

בראשית השבוע הצלחתי שוב להקדים את סוחרי הרכב המשומש ולקבוע פגישה עם בעליה של הונדה ג'אז ידנית, יד 1, 2016, 50,000 ק"מ במחיר מחירון (!). המוכר היה מודע למצב השוק והחליט למכור אותה בכל זאת במחיר המחירון (~42,000 ש"ח), "בלי מורך לב ובלי חשש מפני הזול".  בסופו של דבר "קיבלתי רגליים קרות" וביטלתי את הפגישה, משום שמזה זמן, אני משתעשע ברעיון שלא להחזיק מכונית כלל. השבוע, בתום ליל שימורים שקדם למפגש עם מוכר המכונית, החלטתי לנסות להסתדר ללא מכונית בבעלותי. אני מתגורר ביישוב באזור המרכז עם תחבורה ציבורית טובה (ורכבת) ולא היה לי צורך חיוני במכונית שהיתה בבעלותי. למעט במהלך טיולים קבועים בסוף השבוע ונסיעות שבועיות למרכול, העדפתי להשאיר אותה חונה ליד אבני השפה (ותהי למשיסת עטלפי הפרי החביבים).

אני אבדוק אם אוכל להסתדר ללא בטוח חובה+צד ג' (5000 בעוון נהג צעיר וחדש במשפחה), הוצאות דלק (5000 ש"ח במחירי המלחמה שעושה טוב כל כך לייצוא הנשק האמריקאי), טסט שנתי (1100 ש"ח) ביקור שנתי במוסך (2000 ש"ח לביקור) והוצאות רב שנתיות. יחסר לי גם הווג'ראס הנלווה לאמנות אחזקת המכונית  - בדיקת נוזלים, שטיפת הרכב ומשיחתו בווקס וכיו"ב הנאות קטנות. אני מקווה שתחזוקת יתר של  צי האופניים המשפחתי - שנהנה, אגב, מאחריות לכל החיים על השאסי - תוכל  למלא את החסר.

אם אראה כי טוב, לא אשוב כדי לספר, אך אם ימר לי גורלי, אשוב ואפקוד פורום זה בכוחות מחודשים. ראו הוזהרתם!😉
תודה לכל המגיבים שעשו במלאכה. תבורכנה הידיים שהקלידו בשקידה את התגובות מרחיבות הדעת!

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, PelegOhel כתב:

מוזר מעט לצטט את עצמי, אבל נדמה לי שהדיון הזה גלש בחינניות מן הנושא שבו עוסק הפורום אל האפשרות למצוא חלפים מקוריים לזמיר המכאני של מלך סין.
בחזרה עגומה אל השאלה פחותת הערך ששאלתי, אני מבקש לחלוק את נסיוני הדל עם המגיבים שחלקו עמי את מיטב ידיעותיהם ועם הדיוטות שנקלעו לשוק הרכב המשני שלא בטובתם.
הנסיון שלי - מסוג הקביעות חסרות הערך הסטטיסטי שהמגיבים כאן חוטאים בהן לא אחת - מראה שהתשובה היא חיובית.
כמו שחזו כאן בני נביאים, אכן ניתן למצוא סופר מיני ידנית סבירה בישראל במחיר לא מופקע באופן מיוחד.

בראשית השבוע הצלחתי שוב להקדים את סוחרי הרכב המשומש ולקבוע פגישה עם בעליה של הונדה ג'אז ידנית, יד 1, 2016, 50,000 ק"מ במחיר מחירון (!). המוכר היה מודע למצב השוק והחליט למכור אותה בכל זאת במחיר המחירון (~42,000 ש"ח), "בלי מורך לב ובלי חשש מפני הזול".  בסופו של דבר "קיבלתי רגליים קרות" וביטלתי את הפגישה, משום שמזה זמן, אני משתעשע ברעיון שלא להחזיק מכונית כלל. השבוע, בתום ליל שימורים שקדם למפגש עם מוכר המכונית, החלטתי לנסות להסתדר ללא מכונית בבעלותי. אני מתגורר ביישוב באזור המרכז עם תחבורה ציבורית טובה (ורכבת) ולא היה לי צורך חיוני במכונית שהיתה בבעלותי. למעט במהלך טיולים קבועים בסוף השבוע ונסיעות שבועיות למרכול, העדפתי להשאיר אותה חונה ליד אבני השפה (ותהי למשיסת עטלפי הפרי החביבים).

אני אבדוק אם אוכל להסתדר ללא בטוח חובה+צד ג' (5000 בעוון נהג צעיר וחדש במשפחה), הוצאות דלק (5000 ש"ח במחירי המלחמה שעושה טוב כל כך לייצוא הנשק האמריקאי), טסט שנתי (1100 ש"ח) ביקור שנתי במוסך (2000 ש"ח לביקור) והוצאות רב שנתיות. יחסר לי גם הווג'ראס הנלווה לאמנות אחזקת המכונית  - בדיקת נוזלים, שטיפת הרכב ומשיחתו בווקס וכיו"ב הנאות קטנות. אני מקווה שתחזוקת יתר של  צי האופניים המשפחתי - שנהנה, אגב, מאחריות לכל החיים על השאסי - תוכל  למלא את החסר.

אם אראה כי טוב, לא אשוב כדי לספר, אך אם ימר לי גורלי, אשוב ואפקוד פורום זה בכוחות מחודשים. ראו הוזהרתם!😉
תודה לכל המגיבים שעשו במלאכה. תבורכנה הידיים שהקלידו בשקידה את התגובות מרחיבות הדעת!

ההשתתפות בפורום לא מחייבת בעלות על כלי רכב.

נשמח שתפקוד את הפורום גם אם לא ימר לך גורלך ; )

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...