Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אינסיגניה וואקום רסיבר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י yairw,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, יש לי דילמה.

מדובר באופל אינסיגניה 2011 , מנוע A2.0NHT.

החלק רואים בתמונה.
זה מיכל וואקום של מפעיל שסתום אוויר.
המיכל נסדק (מנוע אבד כוח), ביטלתי אותו ומנוע ניהיה הרבה יותר חזק ודינמי. בתאוצה ממש מדביק לכסא כמו לפני 10 שנים.

שאלה: מה בדיוק תפקידו של החלק והאם ניתן לבטל אותו?

תודה מראש

VB.jpg

עריכה אחרונה על ידי Mark Lvovsky
פורסם (נערך)

תפקידו לאגור וואקוום למקרים בהם יש נפילה במערכת הוואקום כמו למשל לחיצה מספר פעמים על דוושת הבלם וכד' כדי שאפקט זה לא ישפיע על המפעילים של למשל טורבו.

בקיצור המיכל שומר שתמיד יהיה וואקום.

מה שאתה עשית הוא אפשרי בתור תיקון זמני עד להחלפת המיכל, או "צובר וואקום"

אין חלקים מיותרים ברכב כל מה שתוכנן להיות צריך לחזור למקומו.

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, ba323f כתב:

תפקידו לאגור וואקוום למקרים בהם יש נפילה במערכת הוואקום כמו למשל לחיצה מספר פעמים על דוושת הבלם וכד' כדי שאפקט זה לא ישפיע על המפעילים של למשל טורבו.

בקיצור המיכל שומר שתמיד יהיה וואקום.

מה שאתה עשית הוא אפשרי בתור תיקון זמני עד להחלפת המיכל, או "צובר וואקום"

אין חלקים מיותרים ברכב כל מה שתוכנן להיות צריך לחזור למקומו.

 

תודה רבה!

האם יש למישהו מס' חלק המקורי?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

 

בתאריך 3.10.2021 בשעה 06:39, Mark Lvovsky כתב:

שכחתי לעדכן: הזמנתי חלק מאיביי (כ-250 ש"ח), לאחר התקנתו מנוע חזר לעצמו, 0-100 תוך כ-6.5 שניות.

מארק, איזה דגם הרכב ? טורבו דיזל או בנזין ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...