Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיואש כבר נזילת שמן ביונדאי גטס 2008


alonzk12
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

יש לי יונדאי גטס 2008 קניתי אותו יד שניה וראיתי שיש קצת נזילת שמן על הריצפה (טחפות שמן בכמה נקודות בריצפה) הלכתי למוסך החליפו לי פילטר שמן , ושוב ראיתי נזילה הלכתח שוב למוסך וראו שיש נזילה מאטם מכסה שסתומים אז החלפתי גם אותו ומאז טיפה הפסיק הנזילה אבל שוב אני רואה כמה טיפות של שמן בנקודה אחת בריצפה ופתחתי מכסה מנוע אחרי נסיעה ראיתי שיש על הברגים של המכסה שסתומים שמן וטיפה למטה (כנראה זה שוב מישם) מה אתם ממליצים לעשות שזה הסתדר? יש למ תחשובה שהוא לא סגר היטב את הברגים כי בצד ימין בצד יש בורג שהוא לא עד הסוף מוברג

20210503_164014.jpg

עריכה אחרונה על ידי alonzk12
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא החליפו טוב/לא החליפו בכלל את האטם מכסה שסתומים אם אתה עדיים רואה עליו שמן (הוא הכי למעלה אז שום דבר לא יכול לנטוף עליו) או שהמכסה התעוות והאטם לא יושב עליו בול (הרבה הרבה פחות סביר)

נסה לקנות RTV שחור נגד חום ולמרוח בכל המסביב של המכסה ותבדוק האם הנזילה ממשיכה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החליפו לי את האטם ראיתי בוודאות אני לא טמבל.. , אבל יכול להיות שלא סגרו טוב את הברגים? אני לא בטוח שזה היה אטם מקורי יכול להיות בגלל זה הבעיה 

אבל מה שבטוח רצו להשים לי סליקון גם ובסוף אמרו לי שלא צריך יכול להיות בגלל זה?

אני גם משתמש בשמן 5W30 שיכול להיות שגורם לצרות

מה מומלץ לעשות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתמנה ששמת לא רואים שום נזילת שמן. 

 

תצלם אם אתה יכול בזווית רחבה יותר.

 

מה מומלץ לעשות? בתור התחלה לנסות לראות מאיפה בדיוק נוזל. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Buki כתב:

בתמנה ששמת לא רואים שום נזילת שמן. 

 

תצלם אם אתה יכול בזווית רחבה יותר.

 

מה מומלץ לעשות? בתור התחלה לנסות לראות מאיפה בדיוק נוזל. 

יש על הברגים שמן וגם בחיבור בין המכסה למנוע אחרי נסיעה אני ישר פותח אני רואה  אני זוכר שהוא התלבט עם להשים סליקון בסוף הוא לא שם יכול להיות בגלל זה הבעיה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, alonzk12 כתב:

יש על הברגים שמן וגם בחיבור בין המכסה למנוע אחרי נסיעה אני ישר פותח אני רואה  אני זוכר שהוא התלבט עם להשים סליקון בסוף הוא לא שם יכול להיות בגלל זה הבעיה?

כפי שכתבו לך אני ועוד משתמש כדאי היה לשים סיליקון של ויקטור ריינז.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, colauti 9 כתב:

כפי שכתבו לך אני ועוד משתמש כדאי היה לשים סיליקון של ויקטור ריינז.

 

לא צריך למרוח סיליקום אם יש אטם. 

האטם בדיוק קיים בשביל שלא יהיה צורך בסיליקון אלא רק בנקודות מסויימות כגון בפינות לפי הוראות היצרן. 

 

אחרי זה להדק את הברגים בסדר ובמומנט הדרוש וזהו. 

 

 

מיישמים סיליקון על כל ההיקף איפה שהסיליקון עצמו משמש כאטם ואין אטם אחר. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 36 דקות, Buki כתב:

לא צריך למרוח סיליקום אם יש אטם. 

האטם בדיוק קיים בשביל שלא יהיה צורך בסיליקון אלא רק בנקודות מסויימות כגון בפינות לפי הוראות היצרן. 

 

אחרי זה להדק את הברגים בסדר ובמומנט הדרוש וזהו. 

 

 

מיישמים סיליקון על כל ההיקף איפה שהסיליקון עצמו משמש כאטם ואין אטם אחר. 

יכול להיות שאני צריך להדק קצת ברגים? כי יש בורג שלא מחובר כמו שצריך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יכול תעלה צילום של המקום, כשרואים את הנזילה. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בורג אחד בצד שמאל(נהג) לא מהודק בכלל

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, much כתב:

בורג אחד בצד שמאל(נהג) לא מהודק בכלל

נכון! שמתי לב לכן צילמתי יכול להיות שצריך להדק קצת תברגים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, Buki כתב:

אם אתה יכול תעלה צילום של המקום, כשרואים את הנזילה. 

צילמתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיגע תחזור למוסך.

רואים שעשו עבודה ממש מדהימה דאגו לנקות את המכסה ואת הכל האיזור, וגם סגרו את כל הברגים כמו שצריך, וואו.

ברכב הזה לאחר פירוק המכסה שסתומים יש לבדוק אותו הטב הוא נוטה לפתח סדקים ומשם כל הצרות.

עוד דבר, צריך אטם מקורי או איכותי ולא סיני.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...