Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת שלילית מוסך כוכבי הרכב GM חולון


Shab00
שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי פעם בעלים של שברולט ספארק 1.4 די חדשה שהייתה באחריות.

אחרי שנה וחצי באמצע נסיעה ועמידה ברמזור הרגשתי בעיטה ונדלקה נורת מנוע, כמובן ששלפתי את הקורא תקלות ועלה מולי ההודעה הלא נעימה שזאת תקלה בגיר (לא זוכר את הקוד הספציפי).

האוטו היה במצב נסיעה פשוט בעט לפעמים (והאוטו בכלל גיר רציף אז אין החלפות הילוכים שזה די מצחיק) אז נסעתי למוסך הכי קרוב לביתי.

שהגעתי למוסך שכבר הייתי בו פעם לטיפול באתי אליהם ואמרתי להם שנדלקה לי נורת מנוע והאוטו בעט באוטו הרגע ושחיברתי סורק תקלות הקוד היה XXXX והבעיה בגיר אז תתחילו לבדוק משם.

 

"מה אתה מחבר דברים לחור דיאגנוסטיקה של האוטו זה יכול להרוס את האוטו אני צריך להסיר לך את האחריות על זה" עניתי לו שזה סורק תקלות איכותי ולא משהו שיכול לגרום לבעיות והוא המשיך בגישה.

השתדלתי להתעלם מהאיום הממש לא מוצדק של לבטל אחריות של רכב בן שנה וחצי ואמרתי לו שיבדוק עם הסורק היותר משוכלל שלו דברים בגיר.

"סרקנו וזאת בכלל לא בעיה בגיר לא יודע מאיפה הבאת את זה"

"אל תתערב לנו בעבודה אנחנו יודעים מה לעשות ויש להו את ההסמכה לזה ולך לא מה המקצוע שלך שאתה מניח מסקנות ככה" הייתי בן 19 וזה היה סתם כדי לעקוץ מה שהוא לא ציפה לשמוע זה שאני אענה לו הנדסאי מכונות.

 

כעבור 10 דקות בערך "זאת בעיה בגיר" תוך כדי שהוא מוריד טונים ומנסה לטעון שאמנם זאת בעיה בגיר אבל לא מה שאני אמרתי (מה?), "אנחנו מנסים להתקשר לX שיגיד לנו איך לפעול".

אחרי כמה זמן התחילו לקחת לי דגימות שמן מהגיר ושלחו לארצות הברית כדי לבדוק אם יש לי חלקיקי מתכת בתוכו (ולא היה) לא היה להם עוד כיוון מחשבה ושלחו אותי הביתה ואמרו שאפשר לנסוע עם זה ושאני אבוא פעם הבאה שהתקלה קופצת.

 

עובר הזמן ובום התקלה חזרה ואיתה הבעיטה הלכתי בחזרה למוסך, החליטו להחליף גיר. אמרו לי שמתי שהגיר יגיע יקראו לי ואני צריך להשאיר את האוטו (הגיוני) והלכתי בתחושה מוזרה.

באתי כמה ימים אחרי ושמתי את הרכב ליומיים וביום השני באתי מוקדם יותר לפני שהם סיימו את העבודה ומה אני רואה? אחד העובדים מרוקן לי את השמן (שאני לא בטוח אם של הגיר כי הייתי רחוק) לתוך מיכל ומחזיר אותו שחרחר בחזרה. כנראה שהם אשכרה מחזרו את השמן גיר של הגיר הישן ורוקנו מהחדש (אבל שוב לא בטוח בכלל).

התחלתי להתעצבן שם ואמרו לי שלא ראיתי טוב ולנסות למרוח אותי, לא הספיק לי ואמרתי לו תרוקן עוד פעם אין מצב שהשמן נהיה שחור כל כך מהר והם סירבו.

למזלם הייתי חייב את האוטו דחוף ואני לא יודע למה ויתרתי על זה אחרי הרבה עצבים שהם הביאו לי בימים ההם.

 

יחסי אנוש מזעזעים ממוסך שנחשב מוסך רשמי של GM והם הורידו לי מהחברה לחלוטין אם הפתרון שלהם לכל דבר קטן זה להחליף בחדש בלי להבין מה הבעיה.

ואם זה מעניין מישהו במסך המחשב שלהם ראיתי את המחיר על החלק שעלה איפשהו בין 14-17 אלף שקל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...