Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 17.8.2020 בשעה 20:50, YairZov כתב:


מאזדה 3 מרגישה איכותית יותר בכל אספקט אפשרי ובהתבסס על וותק מנוע+גיר היא די אמינה, הפורד פוקוס מספקת יותר ריגוש על הכביש, מרווחת יותר וזולה יותר.
- ברשותי גרסת האקטיב-X, הנה ביקורת שרשמתי עליה.

- הנה ביקורת של @wildlands2019 על גרסת ה-st-line

 

תודה על התשובה המפורטת , בנתיים עשיתי נסיעה על המאזדה והתאהבתי. 

מבחינתי חוץ מצריכת הדלק שכפי הנראה גבוהה היא מושלמת. יפה גם מבפנים וגם מבחוץ , זריזה ועם אמינות מוכחת בדיוק מה שאני מחפש 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

איזה קרינה יש מסוללה הסגורה בכלוב מתכת? 

יש יותר קרינה מהמקרר מכונת כביסה מיקרוגל וטלפון .

שקלת לא להשתמש בהם?

דיבור רב בטלפון עלול לגרום לסרטן!תבדוק.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 20.3.2021 בשעה 13:07, Daewoo_Racer כתב:

ההאצ'בק בארץ מגיעה רק ברמת גימור ספיריט - אוסיף בתשבוחות של הרכב, אני גם נהנה ממנה מאד.

 

על הפנים חודשיים אחרי מלא בעיות 

התראות על כרית אויר של הנהג , כנראה יחליפו לי כרית אם דלק מוטורס יאשרו 

היום המזגן הפסיק לקרר 

אם יושבים באוטו עם דלת פתוחה כ 20 דקות מתחילים לקבל התראה :סיכון נמוך בסוללה" 

מאוד מאוכזב ... 

  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם

כל תקלה ברכב חדש זה מבאס, אתה בשלב ירח הדבש שבו אתה רוצה שהכל יהיה מושלם ופתאום כניסה למוסך זה חרא אבל אין מה לעשות, אין שום דבר בטוח בחיים אני קניתי רכב יקר יותר ולי על היום הראשון נהרס הירח דבש בגלל התקנה רשלנית של החובבנים שאחראים על ההתקנות בארץ. 

 

הרס לי את החוויה ללא ספק למרות שנתנו פיצוי, זהו עוברים הלאה מנסים להפיק את המירב, רכב חדש זו האופציה כביכול הכי בטוחה אבל כאמור, אין 100 אחוז בכלום לצערנו. 

 

תתנחם שאלו תקלות קטנות וקנית רכב שאמור להיות לו אורך חיים מאוד גבוה בדברים החשובים שזו יחידת ההנעה, הגיר וכו', זה מה שחשוב. 

פורסם
לפני כשעה, Doron_Z כתב:

כל תקלה ברכב חדש זה מבאס, אתה בשלב ירח הדבש שבו אתה רוצה שהכל יהיה מושלם ופתאום כניסה למוסך זה חרא אבל אין מה לעשות, אין שום דבר בטוח בחיים אני קניתי רכב יקר יותר ולי על היום הראשון נהרס הירח דבש בגלל התקנה רשלנית של החובבנים שאחראים על ההתקנות בארץ. 

 

הרס לי את החוויה ללא ספק למרות שנתנו פיצוי, זהו עוברים הלאה מנסים להפיק את המירב, רכב חדש זו האופציה כביכול הכי בטוחה אבל כאמור, אין 100 אחוז בכלום לצערנו. 

 

תתנחם שאלו תקלות קטנות וקנית רכב שאמור להיות לו אורך חיים מאוד גבוה בדברים החשובים שזו יחידת ההנעה, הגיר וכו', זה מה שחשוב. 

קודם כל המון תודה על העידוד אני מאוד מעריך את זה 🙂 אהבתי את ההשוואה לירח דבש 😂

לגבי התקנות מקומיות מדובר ברכב אפס ק"מ והקפדתי שלא יתקינו לי קודנית וכו 

כן , יודע שהמנוע והגיר יהיו להם חיים ארוכים , לגבי הכרית והסוללה עוד איכשהו , המזגן היום ממש ביאס אותי. מקווה שלא ימרחו אותי במוסך לגבי זה 

  • אהבתי 1
פורסם

מסכים מזגן שמפסיק לקרר ברכב חדש זה באמת מעצבן. השאר יחסית שטויות. 

 

לא רואה סיכוי שיתנערו ממך, רכב חדש, תקלה, הם צריכים לסדר את זה בחצי התנצלות בטח לא להתנער. 

 

מקווה שהכל יסודר ומפה תהנה מהרכב בראש שקט לעוד שנים. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, Doron_Z כתב:

מסכים מזגן שמפסיק לקרר ברכב חדש זה באמת מעצבן. השאר יחסית שטויות. 

 

לא רואה סיכוי שיתנערו ממך, רכב חדש, תקלה, הם צריכים לסדר את זה בחצי התנצלות בטח לא להתנער. 

 

מקווה שהכל יסודר ומפה תהנה מהרכב בראש שקט לעוד שנים. 

שוב תודה 🙂 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...