Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 2 שעות, פבל כתב:

יחד עם זאת, כמו שאמרתי בתחילת דבריי, בסעיף הזה הדוברים/יח"צנים של היבואניות מתחלקים על ספקטרום מאוד רחב. זאת בניגוד למה שאמר עכברוני (שאני מכבד כמובן את מה שהוא כתב, אבל הוא פשוט לא מתמודד עם ריקושטים של מבחנים פחות מחמיאים. כן, גם לו היו :)).

 

החוויות של אחרי מבחן מתמקמות על הטווח שבין "הם כנראה אפילו לא טרחו לקרוא את זה" לבין קבלת טלפונים כשבצד השני צרחות על איך אני מעז לכתוב דברים כאלה ואתה לעולם לא תקבל מאיתנו יותר מכוניות, וגם כמובן נבטל לך את כל הנסיעות שכבר נקבעו (אלה המילים המדויקות). אבל לרוב הפידבק נע כמובן בין מקרי הקיצון האלה. יש כאלה שמבקשים/דורשים לערוך חלקים מסוימים ישירות ובלי חרטוטים, אחרים מנסים לדחוף את המסרים השיווקיים בעדינות, יש כאלה שמעבירים ביקורת עניינית על נקודות טכניות (כמו טעות מסוימת שנכתבה על מערכת כזו או אחרת) ולחלוטין לא מתערבים באופי/חומרת הביקורת, וכאלה שעושים בדיוק ההיפך ומנסים לעדן את הביקורת מבלי בכלל להתייחס לפן הטכני, יש כאלה שמנסים להוציא אותי "לא מבין" ודואגים להזכיר שמישהו אחר אמר משהו אחר,  ואחרים ששולחים הודעה/מתקשרים כדי להודות על העלאת המבחן או לפרגן עליו או על התמונות או להודות על מסקנה חיובית או להסכים על חסרונות שצוינו ולהזכיר שיש דגמים אחרים בהם זה טופל (חדשים יותר) או לא קיים (מקטגוריות אחרות) ומציעים לקחת אותם למבחן כדי לוודא את זה.

בסופו של דבר העבודה היא מול בני אדם, שהתפקיד שלהם הוא להוציא את המוצר של הלקוחות שלהם טוב ככל האפשר במגבלות האפשר (אף אחד לא יטען שפורד יותר איכותית מאאודי או שמאזדה 2 יותר מרווחת מקודיאק), וכל אחד מהם עושה את העבודה שלו כמו שהוא הוכשר ו/או כמו שהוא/היא/הבוס/ית שלו/ה רואה לנכון. לכן אין לי טענות לאף אחד מהם (חוץ מאלה שממש מתנהגים כמו בהמות, לזה אין תירוץ) ואני משתדל לשמור על היחסים ענייניים ככל האפשר וחבריים/חיוביים במגבלות האפשר. 

 

יש גם כאלה שיצאו למלחמה על הנושא. ואפילו ממשיכים לטחון עבור הדור הצעיר שלא נולד אפילו כשהם התחילו לכתוב.

 

לצערנו יש גם דור חדש בחלק מהמקומות שממשיך במסורת הלקק ומבחינתי לפחות איבדו את כל האמון. כל מילה שלהם מוטלת בספק. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 38 דקות, פבל כתב:

 הם עסק שצריך להרוויח כסף בכל דרך חוקית. 

 

גם אתר / מגזין הוא עסק עם הוצאות, אותן הוא מכסה על ידי השכרת שטחי פרסום.

 

אגב, לרגע לא הגבלתי את זה דבריי למגזין מסויים או לתחום סיקור מסויים, מסכים איתך כי זו רעה חולה של העיתונאות בכל ערוצייה. 

 

כמו שאמרתי, גם הדברים הלא טובים / פחות טובים / גרועים לרוב מצויינים בקצרה ובנימה מסוימת, זה אף פעם לא גרוע זה "היה יכול להיות טוב יותר", "במחיר המושלם של הרכב אין לנו בעיה להתפשר על כמה סוסים (רכב עגלה)" ועוד שלל דוגמאות. 

 

ואגיד שוב לקורא שתמיד צריך לדעת לקרוא בין השורות, בכל מגזין וכל תחום. 

 

אני אישית נהנה לקרוא בקארספורום ובנט-קאר שם המידע מוגש בצורה מוטה יותר לטובת הקורא ולא המממן

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 דקות, dj_dani כתב:

גם אתר / מגזין הוא עסק עם הוצאות, אותן הוא מכסה על ידי השכרת שטחי פרסום.

 

ההבדל הוא שעל יבואן לא מוטלת שום "חובה" אתית ולא מצופה ממנו להיות אובייקטיבי. מגוף מדיה (בין אם זה מגזין מודפס, אתר אינטרנט, ערוץ יוטיוב או אינסטגרמרית) כן. 

ולמכור את שטחי הפרסום (ואת התכנים שלך) לגופים/חברות/מוצרים אותם אתה מבקר זו פשוט הדרך הכי קלה להרוויח כסף, אפשר לעשות את זה גם אחרת. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

תודה רבה על הפתיחות, הכנות ורמת הפרוט במתן התשובות.
אין ספק שקוראי הפורום הרבים למדו דבר או שניים על אופן ביצוע המבחנים, ההשקעה הרבה והקשיים איתם אתם מתמודדים (בהצלחה) כדי לספק לנו מבחנים איכותיים.

S60 Rdesign

×
×
  • תוכן חדש...