Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי תקציב של עד 28 אלף(אפשר לחרוג במעט)

אני מחפש רכב ראשון יד שנייה שתהיה לו צריכת דלק טובה.. אני מתפשר על נוחות נסיעה וכו אבל לא מתפשר על מנוע 1000 סמק.

הנסיעות שלי יהיו בערך 20 דק לעבודה (נסיעות עירוניות ובין עירוניות בלבד)

ידני בא בחשבון.

ובבקשה לא להציע הונדות או מאזדות(לא אוהב)

ועוד שאלה לבעלי רכב ידני

אני מעונין לקנות רכב ידני אבל כולם אומרים לי שאחרי כמה זמן זה ימאס לי ואני יתבאס שקניתי ידני.

כמובן שזה תלוי בבן אדם(אני אחד שאוהב לנהוג בידני) אבל האם זה באמת נכון?

 

פורסם (נערך)

תלוי בך בעיקר.  יכול להיות שאם תתקע בפקקים ישבר לך מהר מאוד ויכול להיות שלא יהיה לך אכפת. 

לדעתי סופרמיני ידנית מבית ואג יכולה להתאים ( איביזה/פאביה/ פולו) שבתקציב הזה יגיעו עם 1.4 85 כ"ס בעיקר , דיי אמינות. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

אני לא מזמן רכשתי פיג'ו 208 ידנית. אחלה רכב שבעולם!!!

אני מגיע לצריכה של 1:16 בקלות. הצלחתי גם 1:17.5. 

ממליץ בחום. רק תחפש אחת שמורה עם היסטוריית טיפולים וק"מ נמוך. 

אפשרויות נוספות: 

פורד פיאסטה ידנית, איביזה ידנית, פאביה ידנית. 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, yoav911gt2 כתב:

תלוי בך בעיקר.  יכול להיות שאם תתקע בפקקים ישבר לך מהר מאוד ויכול להיות שלא יהיה לך אכפת. 

לדעתי סופרמיני ידנית מבית ואג יכולה להתאים ( איביזה/פאביה/ פולו) שבתקציב הזה יגיעו עם 1.4 85 כ"ס בעיקר , דיי אמינות. 

 

אני פחות בקטע של גרמניות ,תודה על התגובות

מה תגבי ניסאן מיקרה ידנית

עריכה אחרונה על ידי Mig2
פורסם
לפני 8 שעות, Mig2 כתב:

 

אני פחות בקטע של גרמניות ,תודה על התגובות

מה תגבי ניסאן מיקרה ידנית

רכב אמין,חסכוני הידני מעל 1:16,מנוע יחסית חזק 1200 סמק,מרווחת גג גבוה ובגז' יחסית גדול,קצת רועש במהירות גבוהה,תמורה מלאה למחיר.

אם הייתי צריך לקנות הייתי קונה שוב מיקרה הרכבים שעומדים מולו מבחינת גודל כמו יאריס, ג'אז, מאזדה 2 יקרים יותר. 

פורסם

אני כבר 20 שנה על ידני, אין לי בעיה עם זה, זה יהיה הרכב האחרון הידני שלי, אם אתה קונה סופר מיני בלי טורבו, ידני עדיף, ממליץ על ה208 (רמת אבזור אקטיב).

פורסם

אם אתה גר באזור פקוק- קנה אוטומטי.

 

הייתי מוסיף את רנו קליאו עם מנוע 0.9, האבזור טוב, מראה מצוין, המנוע יחסית זריז, המושבים נוחים אך בעיר הרכב מרגיש נוקשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ניסן מיקרה לי מרגישה כמו מלגזה. מה גם שהיא פחות בטיחותית מהפיאסטה, מה 208 מהקליאו והאיביזה. 

מעבר לכך יש לה מחלה של בורר מצבים במזגן שעולה כמה אלפים טובים.

רכב ברמת אבזור, נוחות ובטיחות ירודה מאוד. 

איפה היא ואיפה הקליאו/208/פיאסטה...

אופציה נוספת - I20 ידנית למרות שאני פחות מעדיף אותה אחרי 6 שנים שהייתה לי כזו אוטומטית. 

פורסם (נערך)

אשתי ואני נהגנו על איביזה ידנית 4.5 שנים ולא נמאס לנו, אני בקרוב שנתיים עם פוקוס ידנית ולא נמאס לי.
רוב נהגי אירופה נוהגים על ידני כל חייהם
פיאסטה 1.2 דגם מומלץ. היתה פעם גם סוזוקי סוויפט ידנית, אוטו חסכוני וחמוד, יותר זריז מהפורד

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 12 שעות, yulianx כתב:

אם אתה גר באזור פקוק- קנה אוטומטי.

 

הייתי מוסיף את רנו קליאו עם מנוע 0.9, האבזור טוב, מראה מצוין, המנוע יחסית זריז, המושבים נוחים אך בעיר הרכב מרגיש נוקשה.

ומבחינת אמינות זה שהיא צרפתית

פורסם

הייתי חותם על גיר ידני בכל אחד ואחד מהרכבים שהיו לי כולל עכשיו.

לפני חצי שנה שיחקתי עם הרעיון לקנות הונדה סיוויק 1.5 טורבו מהיבואן עם גיר ידני, הסוכן חשב שנפלתי על הראש, בכל מקרה העסקה לא יצאה לפועל אבל אני עדיין מפנטז על הדוושה השלישית

פורסם

למרות שזה רכב צרפתי הוא לא מבלה במוסכים.

יש פה כמה בעלי רכבים כאלו, והם מרוצים.

לאבא שלי יש קליאו, חבר שלו קנה קליאו אוטומט וגםמהם מרוצים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...