Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

sagilevi2

ספארק/פיקנטו - 2019 - כמה שאלות לפני קנייה

שימו לב! השרשור הזה בן 331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום,

 

אנחנו זוג צעיר שמעוניין לקנות רכב. חשבנו לקנות רכב מיני חדש (2019) דרך מבצע של מועדון לקוחות (חבר/הוט).

אנחנו מתלבטים בעיקר בין שברולט ספארק לקיה פיקנטו (יונדאי i10 די ירד מהפרק).

 

לפי בדיקה וחיפוש שעשיתי פה בפורום, ראיתי המלצות בעיקר על הספארק:

1. זכה בתחרות מגזין אוטו 2019

2. בטיחותי יותר - 10 כריות אוויר

3. מנוע חזק יותר

4. גיר רציף

 

מהצד השני, הספארק לא עבר מבחן בטיחות(?) אז לא ברור אם הוא באמת בטיחותי יותר / כמה זה משפיע שיש יותר כריות אוויר.

 

יש גם כמה יתרונות לקיה פיקנטו:

1. עוד שנתיים אחריות על מנוע וגיר

2. נפוץ יותר / קל יותר למכור(?)

3. אמין יותר / תיקונים זולים יותר(?)

 

לא ראיתי לזה התייחסות פה, בעיקר לנושא הבטיחות (מבחן בטיחות) והאחריות על מנוע וגיר (7 מול 5).

וכמו גם לשיקולים אחרים שעל פניו נותנים שווי גבוה יותר לפיקנטו (עולה קצת פחות, פחות מאבד שווי, תיקונים זולים יותר).

 

אשמח לשמוע עוד חוות דעת בנושא לפני הקנייה.

 

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי הספארק נעימה יותר בפנים, תהיה זריזה יותר והרבה יותר חסכונית מהפיקנטו, לרעתה שלא באשמתה שוק חלק בגלל סטיגמה ותא מטען מאוד קטן.

מנסיון אישי עם הפיקנטו (GT LINE) הרכב נעים בפנים, מגיע דיי מאובזר והרבה יותר חסכוני מהפיקנטו הקודמת, בלימה אוטונומית עובדת מצויין (נבחנה בזמן אמת לצערי בגלל נהגת שהמראות אצלה הן ליופי וחתכה אותי)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עושה את הפיקנטו החדשה הרבה יותר חיסכונית מהקודמת אם גם בחדשה יש תיבה פלנטרית בת 4 הילוכים ואותו מנוע?

 

אכן לספארק עם 10 כריות אוויר לא בוצע מבחן ריסוק, אך ההגיון אומר שציון צריך לעלות.

 

אני הייתי בוחר בספארק, היא חזקה יותר, חיסכונית יותר ונוחה יותר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע אישית חושב ששוק ואחריות זה משהו מאוד משמעותי יותר מאשר זכה בתחרות של אוטו 2019, מבחינת בטיחות שניהם פחות יותר רכבים מאוד בטיחותיים ומאובזרים היטב, אבל הפיקנטו יש לה שוק מצוין וגם אתה מקבל אחריות יותר גדולה. אני חושב שאתה צריך לעשות נסיעת מבחן על שניהם וקודם כל לראות איפה יותר נוח לך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, אין לי מושג מה עשו שם, אבל עובדתית הייתה לי פיקנטו 13׳ 3 שנים, צריכת הדלק הייתה 1:10 במצב סביר, הכי חסכוני שהגעתי איתה היה 1:12.5 בלי מזגן עם 80% בינעירוני.

לבת הזוג יש את הפיקנטו החדשה, אני מודד לה צריכה כבר 4 חודשים והתוצאה הכי גרועה עד כה היא 1:12, הכי טובה עד כה 1:15, כמובן שהכל מדוד באותה משאבה; הנסועה אותה נסועה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין אתה נהגת על פיקנטו הישנה ובת הזוג על החדשה?

זה יכול לגרום להבדלים.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים יוליאן ,

היחידת הנעה של הפיקנטו עברה בחורשה מהדור הקודם כולל הגיר והמנוע אולו שינו קצת את המשקל וכמה נתונים שיש כאלה הבדלים פיקנטו לא קרוב להיות רכב חסכוני

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יוליאן, אין לי מושג מה עשו שם, אבל עובדתית הייתה לי פיקנטו 13׳ 3 שנים, צריכת הדלק הייתה 1:10 במצב סביר, הכי חסכוני שהגעתי איתה היה 1:12.5 בלי מזגן עם 80% בינעירוני.

לבת הזוג יש את הפיקנטו החדשה, אני מודד לה צריכה כבר 4 חודשים והתוצאה הכי גרועה עד כה היא 1:12, הכי טובה עד כה 1:15, כמובן שהכל מדוד באותה משאבה; הנסועה אותה נסועה.

החזקת מנוע 1.2 או 1.0? החדשה של בת הזוג גם 1.2?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי גם על פיקנטו דור קודם וגם דור נוכחי, שנייהם מנוע 1.2, בשנייהם רק אני תדלקתי, ומדדתי צריכת דלק, הנסועה אותה נסועה.

עובדתית הצריכה של הדור חדש טובה יותר, יכול להיות מקרה קיצון שאצלי הייתה תקלה כלשהי שגרמה לרכב לצרוך יותר דלק? יכול להיות אבל לא מאמין.

בכל אופן, לא אמרתי שהרכב חסכוני, אמרתי שהוא הרבה יותר חסכוני מהדור הקודם (הפרש של בין 1:10 בממוצע ל1:12 בממוצע כן משמעותי לדעתי) אך לא קרוב לחסכון שהספארק תיתן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט ספארק אמנם לא עברה מבחן ריסוק באירופה, אבל אחותה התאומה הלא זהה אופל קארל כן נבחנה ב-2015 וזכתה ב-4 כוכבים, ושוב ב-2017 וקיבלה 3 כוכבים אך ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

 

לא התייחסת לתוואי הנסיעות הצפוי אבל אם מדובר ברכב שיסע הרבה מחוץ לעיר הייתי בוחר בספארק, יחידת ההנעה שלה הרבה יותר נעימה בנסיעה בין עירונית בזכות המנוע החזק יותר והגיר הרציף שמציב את המנוע בסל"ד נמוך בשיוט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שברולט ספארק אמנם לא עברה מבחן ריסוק באירופה, אבל אחותה התאומה הלא זהה אופל קארל כן נבחנה ב-2015 וזכתה ב-4 כוכבים, ושוב ב-2017 וקיבלה 3 כוכבים אך ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

 

נשמע שהתוצאה לא טובה. אולי זה השתפר השנה עם מערכת בטיחות אקטיבית ו-10 כריות אוויר אבל לא נבדק.

 

לא התייחסת לתוואי הנסיעות הצפוי אבל אם מדובר ברכב שיסע הרבה מחוץ לעיר הייתי בוחר בספארק, יחידת ההנעה שלה הרבה יותר נעימה בנסיעה בין עירונית בזכות המנוע החזק יותר והגיר הרציף שמציב את המנוע בסל"ד נמוך בשיוט.

בעיקר נסיעות בתוך העיר או נסיעות קצרות מחוץ לעיר.

 

 

התחלנו לחשוב גם על סופר-מיני גם שיהיה יותר בטיחותי וגם שיתאים לעתיד מבחינת מקום בפנים.

לפי מה שקראתי נראה שהונדה ג'אז יכול לענות על שתי הדרישות האלו. נכון?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גאז' בהחלט יכולה להיות תחליף לרכב משפחתי לזוג + 1 או אפילו +2.

מרחב הפנים ומקום בבגאז' מאפשרים זאת.

אבל ג'אז יחסית יקרה לרכישה ואין מבחר רכבים משומשים.

הונדה מצויידת במערכות בטיחות מ 2015 ברמות אבזור קומפורט ואלגנס.

במצבים מסויימים הרכב מרגיש לא מספיק חזק, אבל לעיר ולנסיעות קצרות מחוץ לעיר במישור יש לו מספיק כוח. גם צריכת דלק טובה מאוד. שמירת ערך גם כן יתרון.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...