Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום .

מחפש מקום טוב לרכישת פלאגים אירדיום .

בארץ רוצים 460 לרביעיה .

במרשתת סביב 220 לרביעיה אבל המשלוח יקר ממה שראיתי ברוב האתרים .

הפלאגים המדוברים SXU22PR9 של דנסו .

 

אז איפה אני מוצא אותם במחיר שפוי :wink:.

תודה :lol:.

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

פורסם

אם אתה מעוניין בפלגים אירודיום תוצרת NGK, תבדוק באוטסטור (כשביררתי לגבי הרכב שלי, זה יצא בערך חצי מחיר)

אגב, באיביי מצאתי את מה שאתה מחפש (ממוכר בארה"ב) במחיר של כ-250 ש"ח כולל המשלוח

 

https://www.ebay.com/itm/4-pc-Denso-Iridium-Long-Life-Spark-Plugs-for-Fiat-500-1-4L-L4-2014-2016-Tune/283352098491?hash=item41f919e6bb:g:qHMAAOSw9g1cSqA5:rk:4:pf:0

פורסם

ירוחם יחזקאל בירושלים. מחירים מושלמים כמעט. היחס מושלם לגמרי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

היי,

עניין ידוע שקיים פער מחירים בין הארץ לחו"ל במחירי פלאגים, במיוחד אירידום.

 

מחר בבוקר אשתדל לבדוק לך האם המחיר שקיבלת הוגן ואם אוכל אפילו אנסה לעזור במחיר טוב. מוזמן לשלוח הודעה ל [email protected] אם לא ארשום בפורום עד הצהריים.

 

*אם נמצא מחיר טוב בכל מקרה נעלה אותו לכאן למקרה שיעניין את החבר'ה.

ערב טוב.

פורסם

בעיה מוכרת, אני הזמנתי לאופנוע מאיביי במחיר מצחיק לעומת הארץ.

אבל ... וזה אבל גדול - תלוי איפה אתה מטפל. מוסכים פרטיים (מורשים כמובן) שלא קונים את הפלאגים מיבואן הרכב, כנראה יוכלו למכור לך במחיר הוגן אם יחפצו בכך.

פורסם

אהלן חבר,

בדקתי בשבילך. לצערי לספק שלנו אין את הפלאג הספציפי שאתה מחפש.

אבל - הם אומרים שקיים המק"ט IXU22 של דנסו שמחליף אותו.

 

לצערי אין לי זמן לבצע בדיקה מקיפה לעניין אז מזמין אותך לעבוד קצת ולעשות את הבירור :)

*מתנצל מראש אם שלפנו בצורה מעט לא מקצועית, הכוונה היא טובה.

 

אם יתאים ותרצה - מוזמן לקחת רביעיה כזו מאיתנו (נמצאים בת"א) ב-285 ש"ח כולל מע"מ.

×
×
  • תוכן חדש...