Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 3008 עם מנוע 1.5 דיזל וגיר 8 הילוכים בישראל


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל אחד והעדפותיו חברים. גיסתי בחרה בקארוק (שיושב עכשיו בחניה ליד הקודיאק של אחי...) .אשתי לעומת זאת פיהקה פיהוק גדול כשראתה אותה, ופלטה משהו כמו איפה הסקסיות של הצרפתיות ואיפה זו...

הקארוק מצויינת, הפיז׳ו מצויינת וטוב שלא לכולם יש את אותו הטעם...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי (ואולי יש כאן קצת קונספירציה) הזחילה היא כלפי מעלה מכיוון שיש לשוק "בעיה" בתמחור הג'יפונים הקטנים (2008 ושות'), שהם היו קרובים מידי במחירםל לסגמנת של ה3008.

הפתרון זליגת מחיר כלפי מעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הוא מה מחיר המכירה בפועל ולא מחיר המחירון.

 

זה נכון אבל בשילוב עם גובה ההנחות ו/או ההטבות שניתנות.

 

לדעתי (ואולי יש כאן קצת קונספירציה) הזחילה היא כלפי מעלה מכיוון שיש לשוק "בעיה" בתמחור הג'יפונים הקטנים (2008 ושות'), שהם היו קרובים מידי במחירםל לסגמנת של ה3008.

הפתרון זליגת מחיר כלפי מעלה.

 

 

או שהחליטו ל"נפח" את המחיר כדי לתת הנחות ו/או הטבות גדולות יותר (בדומה למה שנעשה בין היבואנים לחברות הליסינג).

 

כך כאשר מכרו את הפרימיום דיזל במחיר של 165 אלף ש"ח לא נתנו הנחה כלל (אפשרות א')

 

בתחילת שנת 2018 מחיר המחירון עלה לסך של 170 אלף ש"ח ואז במבצע למועדון "חבר" שהתקיים בחודש 02/2018 נתנו הנחה של 9,000 ש"ח והרכב נמכר במחיר של 161 אלף ש"ח (אפשרות ב').

 

כעת המחיר עלה ל- 184 אלף ש"ח ונראה שהמרווח לתת הנחות גדל עוד יותר.

 

אם לובינסקי ייתנו הנחות בסדר גודל מקובל של 7% ממחרי המחירון הרשמי, דהיינו סך של 13,000 ש"ח והמחיר בפועל יהיה 171 אלף ש"ח (אפשרות ג') המצב של הרוכשים, יהיה עדיף על המצב באפשרות א' וקצת פחות טוב מאפשרות ב'.

 

לצורך הדוגמה לאחר 4 שנים מחירו של הרכב צפוי להיות כ- 60% ממחירו כחדש (בירידת ערך ממוצעת).

 

אפשרות א': מחיר המחירון כחדש הוא 165 אלף ש"ח. מחיר לאחר 4 שנים: 99,000 ש"ח. הפסד כספי: 66,000 ש"ח.

 

אפשרות ב': מחיר המחירון כחדש: 170 אלף ש"ח. מחיר לאחר 4 שנים: 102 אלף ש"ח. הפסד כספי 68,000 ש"ח. הפסד כספי בקיזוז הנחה של 9,000 ש"ח: 59,000 ש"ח.

 

אפשרות ג': מחיר המחירון כחדש: 184 אלף ש"ח. מחיר לאחר 4 שנים: 110 אלף ש"ח. הפסד כספי 74,000 ש"ח. הפסד כספי בקיזוז הנחה של 13,000 ש"ח: 61,000 ש"ח.

 

אם לובינסקי ישכילו לנצל את המרווח הגדול שיש להם (כנראה) ויוכלו לתת הנחות ו/או הטבות גדולות אף יותר מהנ"ל, מצבו של הלקוח יוטב אף יותר מהמצב הקודם, למרות שמחיר המחירון הרשמי עלה ולמרות שגם מחיר הרכישה בפועל יהיה גבוה יותר מבעבר לאור כך שההנחה ו/או ההטבות יהיו גדולים יותר.

 

שכן מחיר המחירון בשילוב גובה ההנחה קובע את העלות האמיתית של הרכב (כמובן שיש גם הפסד תשואה על הכסף או עלות ריבית על הלוואה על ההפרש בין המחירים שמשולמים בעבור רכישת הרכב. לאור גובה הריבית הנמוך במשק ההפרשים קטנים.)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נהדר...מחירים גבוהים מאוד (על סף ההזוי).

כמעט 200,000 שקל על רכב SUV בינוני....

פי 2 מאשר באירופה ובארצות הברית (ובלי להחשיב את כוח הקניה הנמוך ממילא כאן בארצנו הקטנטונת).

 

מצד אחד היבואנים דופקים מחירים לרכב חדש, מצד שני הליסינגים חוגגים וכמות היד 2 שיוצאת לשוק כעבור 3 שנים היא דימיונית כמעט...

המודל העסקי הזה בסוף יתפרק כמו מגדל קלפים.

הדגם הבסיסי עולה (בגרמניה, לצורך בדיקה) כ-25 אלף יורו. זה דגם שאפילו לא מגיע לארץ, רמת גימור מאוד נמוכה.

הדגם מרמת גימור אקטיב עם גיר ידני 6 הילוכים ומנוע 1.2 טורבו בנזין עולה קצת יותר מ-27 אלף יורו.

גרסת הדיזל האוטומטית עולה 32,400 יורו ללא שום תוספת. כ-140 אלף ש"ח. לא ברור לי איך הגעת לפי 2.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דגם חדש של לובינסקי יש לו אבולוציית מחיר.

 

-מחיר יחסית גבוה בהתחלה.

-הנחות למחיר נמוך, שלפעמים גם נמוך יותר משאר הסגמנט.

-ההנחה בסוף הופכת למחירון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולפני שהוא מחולף הוא הופך ללהיט ה-0 ק"מ יד2

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מצויין שכנראה הפך לטוב עוד יותר עם יחידת ההנעה החדשה.

אבל מה זה המחיר הזה??

ב-156 לקבל את הדגם הפשוט?

שכחתם שכשהדגם הגיע לארץ הוא הביא בשורה מרעננת של גרסת בסיס עם מנוע דיזל במחיר השקה של 140k?

דגם הפרימיום המרשים מאוד מגיע עם תג מחיר לא הגיוני. שלמעשה מוציא אותו מרשימת האופציות של מרבית הקונים.

חבל!!!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מחיר מופרז בעליל בטח ובטח שלגרסה המאובזרת. אולי תוקעים מחיר כדי לרדת אחרי זה למחיר הריאלי באיזה מבצע ואז זה יראה כמו הנחה משמעותית, אבל אז זה ידפוק את מי ששילם את המחיר המלא. אולי גם לא מתכוונים למכור ממנו הרבה יחידות גם ככה אז מנסים למקסם את מה שאפשר מהדגם. לי בכל אופן זה נשמע מאוד יקר בפרט שזה כבר מציג מחירים של קטגוריה יותר גדולה ששם יש שחקניות כמו מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק שנותנות הרבה יותר במחירים האלה.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד בטוח, הטוסון והספורטאג ימשיכו עם החגיגה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש היגיון. כי מה יקרה כשתהיה להם הקצאה? יורידו מחיר? ואז מה יגידו הקונים הראשונים? שדפקו אותם.

 

מנהלי החברה מדווחים לדירקטוריון ולא ללקוחות.

ממש לא מעניין אותם מה הלקוח חושב ברגע שהמספר בשורה של הרווח גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.6 THP כבר לא מופיע באתר הצרפתי והבריטי אלא הוחלף ב1.6 פיורטק עם 180 כ"ס משודך לאותה תיבה אוטומטית מתומנת הילוכים, מאמין שנראה אותו כאן לא הרבה אחרי החלפת הדיזל.

מעניין אם הגיר הזה עובד חלק או מתבלבל עקב ריבוי הילוכים כמו התיבה בסורנטו המחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי (ואולי יש כאן קצת קונספירציה) הזחילה היא כלפי מעלה מכיוון שיש לשוק "בעיה" בתמחור הג'יפונים הקטנים (2008 ושות'), שהם היו קרובים מידי במחירםל לסגמנת של ה3008.

הפתרון זליגת מחיר כלפי מעלה.

 

בסגמנט הג'יפונים הקטנים יש ירידת מחיר ולא עלייה. דגמים כמו ג'וק תומחרו בעבר במחירים של משפחתיות . דגמים חדשים כמו ארונה וקיה סטוניק מתומחרים נמוך יותר, וכל זה בזכות הספורטאז' 1.6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר עלה לרוכשים ללא קשר לשמירת מחיר, חבר שלי קנה את האקטיב עם חבילת אבזור ב153, זה רכב שנמכר בעשיריה פחות לפני שנה, ואם היה עושה טרייד אין היה משלם הרבה יותר.

פעם ראשונה שיש ללוסינסקי רכב שמוכר טוב אז הם מנצלים זאת היטב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...