Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב גיפ נכנס בבן שלי שהיה עם האופניים החשמלייים, הפגיעות היו קלות, אך הוא הפסיד לימודים 3 ימים וגם אני. את הפרטים של הביטוח קיבלתי מהמשטרה כי הנהג סירב למסור לבן שלי.

רציתי לדעת מה עושים עכשיו:

האם אני צריכה עו"ד, ואם כן- יש למישהו המלצה לעו"ד מאזור השפלה?

האם אני צריכה לקבל את התיק מהמשטרה לגבי העדות שלו?

האם עלי לפנות בעצמי לביטוח?

 

אין לי שמץ של מושג מה עושים...

 

תודה לעונים

פורסם

לא עו"ד אבל 2 הפרוטות שלי:

תתחילי בפניה אל הביטוח של הרכב.

לא יילך, תביעה אישית נגד הנהג בתביעות קטנות

 

אם למישהו כאן יש מה להוסיף, אדרבא

פורסם

יש שני סוגי נזקים

 

האחד הוא נזק לרכוש , אם נגרם לאופניים בזה מטפל ביטוח הרכוש של בעל הרכב

 

השני הוא נזקי גוף שנגרמו לבנך, בזה מטפל ביטוח החובה של בעל הרכב

 

לא בהכרח שני הביטוחים באותה חברה.

 

לגבי נזקי הגוף, תאספי את כל החומר הרפואי שבידיך, לא צריך להיחפז, לפעמים יש תגובות מאוחרות לנזקי הגוף.

 

רק תיידעי את ביטוח החובה ואת ביטוח הרכוש של בעל הרכב על מקרה התאונה, עכשיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חשוב לציין שתשלום עבור נזקי גוף תלוי בזהות האשם בתאונה. אם הנהג יימצא לא אשם בתאונה, הרי שהוא לא חייב לשלם ,ואף יכול לתבוע אותכם על הנזקים שנגרמו לו בעקבות התאונה.

תשלום על נזקי גוף, אינו תלוי אשם לעומת זאת

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
חשוב לציין שתשלום עבור נזקי גוף תלוי בזהות האשם בתאונה. אם הנהג יימצא לא אשם בתאונה, הרי שהוא לא חייב לשלם ,ואף יכול לתבוע אותכם על הנזקים שנגרמו לו בעקבות התאונה.

תשלום על נזקי גוף, אינו תלוי אשם לעומת זאת

 

במואדם התכוונת לתשלום נזקי רכוש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא יצא פסק דין שאופנים חשמלים הוגדרו כרכב וככזה מחויב בביטוח חובה( רק שאף אחד חא מבטח) מה הדין בעניין?

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...