Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני מבחן - פיאט טיפו האצ'בק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיה סיד היא לא עגלה. בנוסף יש לה נוחות נסיעה והתנהגות כביש דומה מאד לטובות בקבוצה, שזה לא מה שאפשר להגיד על הטיפו לפי ההתרשמות של יוליאן. Spire, האם אתה חולק על דעתו של יוליאן בהקשר של נוחות נסיעה והתנהגות כביש?

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יוליאן, תודה על המבחן!

 

זיו, במחיר הזה יש מתחרות עדיפות מספייסבק, מיצובישי לנסר ועוד.

אין להן מערכות בטיחות אקטיביות.

וד"א גם בדוגמאות שיוליאן הביא אין מערכות אקטיביות, פרט למערכת בלימה אוטונומית במהירויות של עד 30 קמ"ש במאזדה.

ואם כבר, מתחרה אמיתית לטיפו זו ה2 דמיו, שנופלת בגדול בסעיף המרווח לנוסעים, וגם היא לא ממש נוחה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה סיד היא לא עגלה. בנוסף יש לה נוחות נסיעה והתנהגות כביש דומה מאד לטובות בקבוצה, שזה לא מה שאפשר להגיד על הטיפו לפי ההתרשמות של יוליאן. Spire, האם אתה חולק על דעתו של יוליאן בהקשר של נוחות נסיעה והתנהגות כביש?

לא הייתי מסתפק בישבן של יוליאן, במחילה כמובן, כאמת מידה יחידה למידת נוחות הנסיעה באוטו הזה, יש חברים אחרים כאן שסבורים אחרת, יש גם כאלו, כולל אני הקטון, שמתפעלים הרבה פחות ממנו למשל מאיכויות הנסיעה והמושבים שבאיביזה. ומה שניתן ללמוד מכך הוא שהישבן הפרטי הוא זה שקובע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהיה לי רכב שלא דרש תקופת הסתגלות מסוימת למושבים. ה2008 יותר מוצלחת? יכול מאוד להיות. יש לה מנוע טורבו עם זמינות כח עדיפה בהרבה אבל היא פחות מאובזרת ועם בסיס גלגלים קטן משמעותית.

 

בקיה סיד לא נסעתי אבל באוריס כן והטיפו עולה עליה בערך בכל פרמטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות זה עניין אישי כמו שרועי ציין,ומי שמתכוון לרכוש צריך לעשות נסיעת מבחן.

 

בגלל זה אבא שלי הצטרף אלי כדי לתת עוד חוות דעת.

בסיום מבחן חזרתי לקליאו שלי, היא עוד יותר עגלה, אבל איזה כיף היה לחזור לנוחות שלה.

 

לפני זה עשינו נסיעת על ה דאציה mcv לוגאן שגם מיני מבחן שלה יעלה בעתיד וגם שם נוחות הנסיעה הרבה יותר טובה מהטיפו.

 

אישית? אם ה301/אליזה עוד נמכרת, הייתי מעדיף אותה ולא את הטיפו.

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי פוקוס מהיבואן עולה 112K שקלים?

וד"א צריכת הדלק של הפוקוס הזו דווקא לא טובה במיוחד...

 

ממתי רשמתי את המילה "מהיבואן"? ציינתי במפורש ליסינג חדש 0 ק"ם. ואילו היית טורח לפתוח את הקישור, היית מגלה ש-2016{נובמבר עלייה לכביש,בדקתי} עולה 100.000 שקל, מינוס עוד אלפייה לפחות, במשא ומתן. התוצאה הסופית במקרה הזה, שאתה מקבל רכב אמיתי, חי ובעט, בקיצר הרבה יותר רכב, בהרבה מאוד כסף פחות, בלא פחות מ-17000 שקל הבדל, במקום רכב אנמי[מהיבואן]עם סמל שמעלה "אמוציות" על הנייר בלבד.

וככל שהזמן עובר, הרוח נושבת לכיוון הזה. ליסינג 0 ק"ם, זו הדרך היחידה כרגע ליבואן להיפטר מרכבים שלא זזים, או מתומחרים בכוונה לכיוון הזה.

איזה משמעות תהיה לזה במכירת רכב "פיאט" בעתיד בתור משומשת? ליסינג "0" או פרטי? כי בכל מקרה הם יימכרו הרבה מתחת למחירון. ובהבדל זניח למדי. ומבטיח לך מעכשיו, שתוך זמן לא ארוך הוא יגיע לאתרי ה"0" ק"ם גם.

לגבי צריכת דלק.

באף רכב{כמעט}, צריכת הדלק בפועל אינה זהה להצהרת היצרן. אולם יש הרבה רכבים שהיא די קרובה. וזה תלוי באופי הנהיגה, עליות, כמות הנוסעים, מזגן, מהירות רוח נגדית, אוויר בגלגלים, ועוד הרבה פרמטרים. ולמרות כל זה, יש רכבים שמצליחים להתקרב לתוצאות, ויש כאלה רחוקות מאוד.

הרכב שנהגתי בו בזמנו, הסדאן, {נהיגה רגועה}, השיג תוצאה גרועה מאוד של מחצית מהצהרת היצרן.

בדרך כלל מנועי טורבו{פוקוס, ליאון} ידועים בצריכת דלק טובה, בתנאי שאתה נוהג רגוע, מאוד, עם הדוושה.

אבל בינינו, כשיש לך רכב עם מנוע כזה, מי יכול לנהוג "נהיגת סבתא"? זה גם בא לידי ביטוי בצריכת הדלק.

ROMAN

שצריך לקטול רכב, עושים את זה, כנ"ל במקרה ההפוך.

אני שמח שאתה נהנה. ה-פופקורן עליי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באף רכב{כמעט}, צריכת הדלק בפועל אינה זהה להצהרת היצרן. אולם יש הרבה רכבים שהיא די קרובה. וזה תלוי באופי הנהיגה, עליות, כמות הנוסעים, מזגן, מהירות רוח נגדית, אוויר בגלגלים, ועוד הרבה פרמטרים. ולמרות כל זה, יש רכבים שמצליחים להתקרב לתוצאות, ויש כאלה רחוקות מאוד.

 

יוסי, בשפה פשוטה - אל תחרטט, ואל תתחמק מתשובה. איזה רכב (לא "הרבה", לא "ישנם" ולא בבל"ת אחר - איזה רכב) משיג תוצאה התואמת (או עזוב, אפילו קרובה) להצהרות היצרן?

 

לי היה רכב שתאם תיאום מושלם הצהרת יצרן, אלפא 156 2.5 ידנית. נתון היצרן היה 6 ק"מ/ל' בעיר, וזה בדיוק נמרץ מה שהיה.

 

 

ROMAN

שצריך לקטול רכב, עושים את זה, כנ"ל במקרה ההפוך.

אני שמח שאתה נהנה. ה-פופקורן עליי!

 

צריך לאכול, לשתות ולעשות צרכים. היתר רצוני.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוקל ברצינות את גרסאת הטורבו הידנית.

לעניין ביקורתו של מר אביאל, רק להכניס לפרופורציה את מי שבמקרה לא יודע. אם נחבר את המילים שהוא כתב על האוטו לשורה אחת היא תהיה ארוכה יותר ממספר הקילומטרים שהוא נהג בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית? אם ה301/אליזה עוד נמכרת, הייתי מעדיף אותה ולא את הטיפו.

Sent from my iPhone using Tapatalk

זו אשפה מוטורית מזוקקת. תאמין לי שאתה לא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. הרכב בגרסא האוטומטית נראה לי מיותר, הלקוח הארצישראלי המצוי שמעוניין ב-people carrier כנראה יבחר באופציה הקוריאנית/יפנית שמגיעה עם הרבה פחות הרמות גבה בנוגע לענייני אמינות וכו'. בשביל שהרכב יהווה תחרות אמיתית סמלת צריכים לעשות משהו ברמת המיתוג, ולצערנו זה לא ממש קורה...

ב. that being said - יוסיאביאל, אני אגלה לך סוד שכנראה פסח עליך משום מה: תפוזים משווים לא ללימונים, לא לתפוחים, ואפילו לא לאשכים... מה קשור להתחיל להשוות רכב חדש לרכבי "0 קמ"? ולמה עצרת שם בכלל, אפשר גם להשוות לרכב "יד 00 אבל שנסע ממש ממש מעט, נשבע!", או אולי "יד 01 אבל וואלה שמור כמו בובה, באמשלי!", וכו' וכו'.

 

עיין שוב בסעיף א' לפני שאתה מתחיל לקשקש על כך שזה בגלל שיש לי איטלקיות או כל תירוץ אחר שיעזור לך להתחמק מתשובה עניינית.

 

אני לא מכיר את התחרות הישירה לטיפו, אבל על פני האטמוספרית אני אישית הייתי רוכש יפנומטית בעוד 10K עם פרמטרים דומים כי לאורך זמן הפרמיה הזו כנראה תשמר טוב יותר.

הגרסא הידנית לעומת זאת, אכן נשמעת מסקרנת. גם ידני, גם טורבו, גם מעוצבת וגם מחיר 'סביר' (+-)? נשמע חביב בסה"כ.

מה שכן אם כבר האצ' טורבו ידנית, הייתי בודק קודם כל את הלאון שגם מתומחרת קצת מתחתיה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אשפה מוטורית מזוקקת. תאמין לי שאתה לא.

 

כיוון שיצא לי לנסוע עליה כמה פעמים אך לא לנהוג, אשמח שתסביר לי למה הרכב אשפה?

תא מטען גדול, מאחור מרווח, מושבים ומתלים שעושים עבודה טובה מהטיפו לטעמי.

איכות החומרים פשוטה יותר וכך גם האיבזור הבטיחותי והפינוקי נקרא לזה אבל לפחות נהנתי יותר מהנסיעה בה למרות שגם היא לא בדיוק tsi.

 

סך הכול הפיגו/סיטרואן מספקת מה שמשפחה צריכה.

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שיצא לי לנסוע עליה כמה פעמים אך לא לנהוג, אשמח שתסביר לי למה הרכב אשפה?
צרה בפנים, לא מתנהגת, לא מאובזרת, לא מהירה, לא נעימה בפנים. לזכותה מושבים לא רעים ונוחות נסיעה בסדר.

 

אבל לפחות נהנתי יותר מהנסיעה בה למרות שגם היא לא בדיוק tsi

 

tsi זו אמת המידה להנאה ברכב?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבתור רכב למשפחה ההתנהגות שלה בסדר גמור.

איבזור לעומת הטיפו פחות טוב וגם ציינתי זאת.

גם הטיפו לא מהירה.

הtsi בא רק בתור דוגמא לכך שהיא לא זריזה, אם כי מנוע חזק זה חלק ניכר מהנאה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-tsi אין מונופול. מנועי טורבו זריזים יש גם לפיאט/אלפא וגם ל-PSA - מנוע ה-1.2 של פיז'ו/סיטרואן מאד חביב, ומשתלב יפה עם גיר שהוא לא DSG7, שזה בונוס בפני עצמו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק דוגמא למנוע חזק.

לגבי הגיר של הצרפתים פחות אהבתי, גם רשמתי זאת במיני מבחן שלי על ה c3 אבל זה נושא אחר.

 

גם הטורבו של הצרפתים מצוין ואני בטוח שגם לאיטלקים יש אחלה מנועים.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...