Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

חייב עזרה בעניין מערכת המולטימדיה שהגיעה במקור עם פולקסווגן פולו 2012 -

מדובר בסטריאו עם מסך שמחובר גם למצלמת רוורס.

כבר כשהרכב היה חדש המערכת התקלקלה וכל פעם בצ'מפיון היו מנתקים ומחברים וזה היה מסתדר לכמה חודשים. עכשיו זה מקולקל והאוטו כבר לא באחריות.

טיפים איפה לתקן?

או שפשוט כדאי כבר להזמין מאיביי את הרדיו דיסק המקורי (זה שצ'מפיון החליפה) ולהתקין אותו?

 

אגב, בדקתי עם טי ג'י חלפים, והם רוצים איזה 1000 ומשהו שקל בשביל מערכת משומשת כך שזה ממש לא רלוונטי.

פורסם

ברח משם (טי ג'י) מהר! חיים בסרט עים תמכור שם, והזמן דגם rcd510 זה הדגם שלך בEbay עלות כ500 שקלים חדש.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

היי

המכשיר שיש ברשותך נשמע כמו רואד רובר נשמע כאילו יש בעיה בגוק הראשי עלות תיקון זה 450 ש"ח מה שפותר את הבעיה.

אם תרצה מכשיר מקורי מבהח"ר אשמח לעזור גם בזה ברשותי מכשירים חדשים לחלוטין

RCD210 מכשיר שמגיע במקור עם פולו 350 ש"ח

RCD310 מקורי הגיע במקור בגולף ופסאט 500 כולל יציאת AUX

RCD 510 מסך מגע עם צנגר 6 דיסקים +SD חדש יעלה לך 1000 ש"ח

הכל זמין ובמלאי ללא הרפתקאות.

×
×
  • תוכן חדש...