Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פנדה - נזילת שמן רובוט מהיחידה ההידראולית של הגיר


IdanMcLaren
שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש תהליך כלשהו אחרי המילוי שמן? אם לא, תקנה לך שמן שישאר לתא המטען וסע.

איך ההילוכים עוברים?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך הבא למועדון.

להסב לידני כבר בדקתי לפני שלושה חודשים מול שלושה מוסכים. אחד מהם זה ההוא בחדרה. בשלושתםנאמר לי שאי אפשר בכלל. לי נאמר שמדובר בחלקים שונים לגמריי ובלתי אפשרי לבצע הסבה לידני.

 

אצלי הייתה בעיה דומהוהוחלף צובר לחץ שפתר את הבעיה לחודשיים ועכשיו זה שוב מציג את ההודעה הזו למרות שלא יצא לי לראות נזילה

 

אני כבר רגיל להניע ולהמתין דקה עד שאני מתחיל לנסוע אחרת זה נותן את ההודעה ןלך תדע איפה זה יתפוס אותך בכביש.

 

זה בור בלי תחתית. תיפתר ממנו אם אתה יכול כי גם החלפה מלאה תחזיק שנה שנתיים וכנראה תדרש לשפץ שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
מילאתי את שמן הרובוט ביום חמישי. מאז שלוש נסיעות קצרות, ובכל פעם, בסיום הנסיעה, ראיתי שיש נזילה של השמן. בפעם הראשונה (אחרי היציאה מהמוסך) דיי הרבה שמן נזל, ובפעמים האחרות הרבה פחות.

 

הרצון שלי היה להגיע עצמאית למוסך במרכז על מנת לקבל חוות דעת נוספת, אבל האמת שאני חושש לעשות את הנסיעה (מבאר שבע), ולהתקע איפשהו באמצע הדרך. האם ההסתברות שאתקע גבוהה? (כמו שאמרתי קודם, יש נזילות אחרי נסיעה, ואני מניח שגם תוך כדי).

 

ועוד שאלה, האם הנזילות אחרי הנסיעות, שהיו קצרות (והאמת גם כשהנעתי וכיביתי הייתה נזילה) מרמזות שאין באמת סיכוי שהבעיה נובעת מקלאץ' (כפי שציינתי בהודעה הקודמת שלי)?

 

כל עזרה תתקבל בברכה,

 

תודה.

 

חוזר לעדכן למען נכנסים עתידיים ובכלל.

 

אחרי ששבוע הרכב עמד כשאני חושב מה לעשות עם זה החלטתי לנסות להמשיך לנסוע על הרכב ולראות מה מצב הנזילה. התייעצתי עם מוסך שחר בנתניה, עם מוסך שמשון אבל לא הגעתי לכדי החלטה מה לעשות עם הבעיה. שמתי לב שמצב הנזילה השתפר מעט, וחשבתי ליישם את המחשבה למלא מידי פעם. אתמול, עם הנעת הרכב כשמכסה המנוע פתוח שמתי לב לנזילה של יותר מכמה טיפות, והבנתי שכנראה זה לא הפתרון.

 

כשבאתי להניע לאחר כשבוע הרכב לא הניע - היה צורך להניע את הרכב עם כבלים. באופן כללי במשך השימוש הקצר שלנו ברכב המצבר היה חלש וההתנעות לא היו חלקות. נזכרתי שבשיחה עם המוסך מנתניה ששאלו אותי מה מצב המצבר - וטענו שכשהוא חלש, ייתכן שהרכב לא יצליח לשלב להילוך בהתנעה, כפי שקרה לי ביום התקלה, אבל עם זאת אם יש נזילה זה כבר בעיה אחרת של המוח, או אולי של הקלאץ'.

 

הלכתי אתמול למוסך המורשה בבאר שבע בתקווה לאיזושהם פתרונים. לא מצאתי אותם שם, החלטתי לקנות שמן ליתר בטחון אם אתקע. דיברתי עם אחראי ותוך כדי שיחה איתו התוודעתי למצב E בתיבה שגורם להעברת הילוכים קצרה יותר, לצערי הלחיצה על הכפתור לא העבירה למצב אקונומי - הכפתור לא תפקד. חשבתי לעצמי הנה עוד בעיה לאוסף.

 

מפה החלטתי ללכת לבדוק את מצב המצבר. נסעתי לדוד לוי בבאר שבע שטען שהמצב באמת גמור (בן שנתיים). גם מהסתכלות עליו היה נראה סימנים חיצוניים שהוא במצב רע. החלטתי להחליף את המצבר - אמרתי לעצמי שזה לפחות יפתור לי את הבעיה של אי שילוב הילוך אם הייתה מתעוררת שוב, וגם הוא היה חלש בלי קשר. אחרי החלפת המצבר, מצב E חזר לעבוד. אולי בגלל איפוס המחשב, אולי בגלל מתחים טובים שהגיר מקבל, לא יודע.

 

אתמול אחרי ההחלפה ביצעתי 4 נסיעות ובדקתי את המצב אחרי (בחלק אחרי זמן קצר של שעה ובחלק אחרי מספר שעות): אחרי שתי נסיעות הרכב היה נקי מנזילות. אחרי השתיים האחרות ראיתי נזילה של טיפה או שתיים. חייב לציין שאתמול לפני ההחלפה שמתי לב שהיחידה רטובה, כלומר בשטח גדול - אולי הנזילות הקטנות נבעו מזה. היום בת זוגתי ביצעה 3 נסיעות. באף אחת מהן לא ראינו נזילה בינתיים. גם בשעת הנעה אין נזילה כפי שראיתי אתמול לפני ההחלפה. בינתיים המצב נראה מבטיח. לא יודע אם זה רק ישפר את המצב (מה שכן, עכשיו התוכנית למלא מידי פעם נראית אפשרית) או יפתור אותו, בכל מקרה אחזור לעדכן פה.

 

אגב כל מה שאני מתאר מסתדר היטב עם מה שקרה בבוקר התקלה - זו התיאוריה שלי לגבי מה שקרה:

בת זוגתי ניסתה להניע את הרכב ללא הצלחה - ככל הנראה בעקבות מצבר חלש ולא תקין. כל ניסיון כזה יצר נזילה - כפי שקרה לי אתמול לפני ההחלפה של המצבר. המון נוזל יצא בגלל כל הניסיונות, ולאחר שסופו של דבר הרכב הניע לא השתלב הילוך (מסתדר עם מה שאמרו במוסך בנתניה לגבי שילוב כשהמצבר חלש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...