Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 124 - תחילת שיווק בישראל


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 249
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נניח שתג המחיר הרכב שהוצמד אל הרכב הוא 200 אלף ש'ח.

 

עם יד על הלב, כמה הזמנות לרכב היו נפתחות ממשתתפי השרשור?

 

 

עכשיו לוקח.

 

אגב,

 

בתמחור הנוכחי שלה... לכל אלה שצריך ג'קמ בשביל להרים להם את הלסת יש כבר כמה יחידות (ממה ששמעתי) מוזמנות מראש עוד מלפני ההשקה.

 

וכן, כיף להיות לקוח אבארט עם מותג שדואג ללקוחות שלו.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא חלושה. ה-124 האירופית, עם 140 כ"ס, מאיצה למאה ב-7.5 ש', בערך כמו מיאטה 2 ליטר.

 

לדגם האמריקאי שלה(לא אבארת), יש 160 כ"ס.

 

לא נכון.

האמת היא שהמיאטה מהירה יותר גם מדגם האבארת':

http://www.caranddriver.com/comparisons/2017-fiat-124-spider-abarth-vs-2016-mazda-mx-5-miata-club-comparison-test-final-scoring-performance-data-and-complete-specs-page-4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת מעניינת - קוף שלג.

אני עדיין חושב שהכי חכם זה לקנות NC2 כרגע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התרומה של ההודעות הסתומות בסגנון "מה אתה בכלל מביע דעה, למה יש לך כסף לקנות אחת?"

 

נא לחדול מקו התשובות האינפנטילי הזה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, לא זה מה שנטען לא בשרשור הזה, לא בשרשורים על קומפי ולא באף שרשור אחר.

שוב, חבל שלא מצליחים להפריד 2 טענות די שונות - 1) אם הרכב היה עולה 200, היו יותר קונים; 2) מי שקונה ב-300 הוא פראייר.

 

מי שיש לו 300 אלף לרכב שהוא לא דיילי, אפשר להיות די בטוחים שהוא לא ״פראייר״. מהכירות אישית ברמה כזו או אחרת עם ה״פראיירים״ שקנו או קונים את הגרסאות היקרות של המותג - כל מי שדואג להם לכך שדופקים אותם, הם ״לא מבינים״ ושאר הירקות - יכול להיות רגוע. הם די בסדר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התרומה של ההודעות הסתומות בסגנון "מה אתה בכלל מביע דעה, למה יש לך כסף לקנות אחת?"

 

נא לחדול מקו התשובות האינפנטילי הזה!

 

לא אינפנטילי בכלל. למעשה, מאד רלוונטי. מגוון השיקולים ברכישת כלי רכב בתקציבים שונים הוא עצום. יש מי שיטען שלקנות אלטו/סלריו ב-60 (50 או כמה שהיא עולה) זאת עסקת השנה, ויש מי שיגיד שלהוסיף עשיריה זה לא הרבה ומקבלים רכב טוב יותר. התשובה הזאת מובנת, אך רחוקה שנות אור ממי שמכוון לתקציב X שמספיק לאותה סלריו. על אותו משקל הסכומים הגבוהים יותר. מי שלא מקהל היעד יתקשה להבין את השיקולים וההצדקות ופסילת המתחרות האחרות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ניסיתי לטעון לא כנגד הרכב אלא כדי להמחיש שגם במחיר הזדמנות לא ימצאו קונים בקרב אלה שהלינו כאן על תמחור המוצר.

 

יבגני,

כפי שאתה רואה גם בהודעה שבציטוט וגם בהודעה של רומן, לא רק שנאמר, אלא גם יש כאלה שחושבים שיש להודעה כזו מקום ויוצאים להגנתה.

 

רומן,

אז מהיום אסור לך להשתתף ולחוות דעה על רכבים שאין ידך משגת לקנות?

 

למבקר אומנות אסור לבקר פיקאסו כי אין לו כסף לקנות אחד?

אתה מבין כמה מופרך זה נשמע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קהל היעד לא בהכרח קשור ליכולת כלכלית.

במקרה הזה יש לך 2 רכבים דומים (שבעצם מיוצרים אפילו באותו מפעל). אחד יקר יותר ב 60 אלף ש"ח מהשני ולא ממש נותן ערך מוסף מעבר לסמל אבארט , עוד 70 קילו ומנוע עם אופי שונה (וכנראה גם איטי יותר).

אם קהל היעד הוא חובב רכב שרוצה להנות מרודסטר קלת משקל והנעה אחורית, די ברור מה הקהל יבחר.

אם קהל היעד הוא מעריצי המותג אבארט (למרות שזו מיאטה) אז גם די ברור מה יבחר קהל היעד. ולחובב רודסטרים אכן יהיה קשה להבין למה לבחור רודסטר יותר כבדה , יותר איטית ויותר יקרה (בהרבה).

אישית, אני באמת לא קהל היעד של 2 במכוניות כי בכסף הזה הייתי קונה NC2 ומוסיף לה קצת חמוצים שיהפכו אותה ליותר כיפית , מהירה וטובה מהפיאטה או ה ND.

וגם היה נשאר לי הרבה (מאוד) עודף.

וזה לא שאין לי את המזומנים הדרושים, פשוט לא נראה לי הגיוני לקנות מכונית חדשה (שוב, ND או פיאט) במחיר כזה כשיש אפשרות לדברים יותר מעניינים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני,

כפי שאתה רואה גם בהודעה שבציטוט וגם בהודעה של רומן, לא רק שנאמר, אלא גם יש כאלה שחושבים שיש להודעה כזו מקום ויוצאים להגנתה.

 

רומן,

אז מהיום אסור לך להשתתף ולחוות דעה על רכבים שאין ידך משגת לקנות?

 

למבקר אומנות אסור לבקר פיקאסו כי אין לו כסף לקנות אחד?

אתה מבין כמה מופרך זה נשמע?

 

מותר הכל - חופש הביטוי וזה. פשוט לפעמים, בעיקר בשרשורים כאלה, זה יוצא מאד מאד מטומטם, כי מנסים לראות את רכב מסויים שלא בפריזמה של הרוכשים שלו. כמו שאני, למשל, יכול לחשוב עד מחר שמגוחך לקנות רכב ספורט ששוקל 2 טון (ע"ע בוגאטי) והרוכש הטיפוסי שלה אפילו לא יירק לכיוון הדעה שלי. רוב מי שהלין פה על התמחור לא בוחן את האוטו הזה (והקומפי לצורך העניין) בעיניים של רובם המכריע של הרוכשים שלה. כנ"ל אני כשאני מסתכל על האלטו מחד, ועל הוויירון מאידך. ככה זה. כל מוצר וקהל היעד שלו. אייפון כדוגמא טובה, שעוני יוקרה כדוגמא טובה לא פחות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קהל היעד לא בהכרח קשור ליכולת כלכלית.

במקרה הזה יש לך 2 רכבים דומים (שבעצם מיוצרים אפילו באותו מפעל). אחד יקר יותר ב 60 אלף ש"ח מהשני ולא ממש נותן ערך מוסף מעבר לסמל אבארט , עוד 70 קילו ומנוע עם אופי שונה (וכנראה גם איטי יותר).

אם קהל היעד הוא חובב רכב שרוצה להנות מרודסטר קלת משקל והנעה אחורית, די ברור מה הקהל יבחר.

אם קהל היעד הוא מעריצי המותג אבארט (למרות שזו מיאטה) אז גם די ברור מה יבחר קהל היעד. ולחובב רודסטרים אכן יהיה קשה להבין למה לבחור רודסטר יותר כבדה , יותר איטית ויותר יקרה (בהרבה).

אישית, אני באמת לא קהל היעד של 2 במכוניות כי בכסף הזה הייתי קונה NC2 ומוסיף לה קצת חמוצים שיהפכו אותה ליותר כיפית , מהירה וטובה מהפיאטה או ה ND.

וגם היה נשאר לי הרבה (מאוד) עודף.

 

בארץ, בגלל המחיר הגבוה (תמיד) של המיאטה, אחוז חובבי הנהיגה בין הרוכשים שלה גבוה באופן חריג לעומת הרוכשים שלה בעולם. שוב - הסתכלות מאד צרה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחוז גבוה כי זו אחת המכוניות היחידות שהן הנעה אחורית, כיפית, קלה, אמינה. יש עוד אפשרויות - כמו Z4, מרצדסים וכו', אבל הן יותר יקרות, יותר מסובכות ויותר כבדות. אבל אם יש לך מיאטה ב 230 אלף, ומיאטה ב 300 אלף. למה שתקנה את המיאטה ב 300 אלף? אותה מיאטה כמעט אחד לאחד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן. גם 235, גם m2. אם עולם הרכב היה בנוי על פי הפורום היינו רואים ים מגאן rs ואוטלנדרים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

GIVE THAT MAN A COOKIE!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...