Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 124 - תחילת שיווק בישראל


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחיר שכתבתי כולל תוספות שמגיעות כסטנדרט בארץ. אשכרה הלכתי וקינפגתי רכב באתר האנגלי.

 

נסתתמו טענותיי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 249
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נסתתמו טענותיי.

 

טענותיך מנומקות היטב והתקבלו במלואן.

אלא (רק למטרת הויכוח...) אפשר לקבל את הרכב עדיין בכמה אלפים פחות לאחר מיכוח. בארץ אפשר להתמקח, אבל לא יוצא מזה הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר מאוד גבוה, אבל הפעם זה לא סמל"ת אלא היצרן. באירופה מבקשים 40K יורו ומשם נובע המחיר הישראלי.

 

בארה"ב הרכב זול בהרבה ולמען האמת לא ברור לי מדוע מוכרים אותו באירופה במחיר כל כך גבוה, אבל זה מה יש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה קשור לזה שה124 מיוצרת ביפן באותו מפעל של מאזדה עם הmx5? יתכן שיש שם איזה הסכם מסויים, אולי שיעזור לפיאט בארצות הברית ושלמאזדה יהיה יתרון באירופה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר עצוב

 

חבל שפיאט לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה קשור לזה שה124 מיוצרת ביפן באותו מפעל של מאזדה עם הmx5? יתכן שיש שם איזה הסכם מסויים, אולי שיעזור לפיאט בארצות הברית ושלמאזדה יהיה יתרון באירופה?

זאת לא הסיבה.

הרכב הארופאי עובר את סדנת אברט באיטליה ומכיל בתוכו שיפורים וכיוונונים שהרכב באמריקה לא מקבל. האברט האמריקנית מגיעה ישירות מיפן. בקיצור, האברט האמריקאי פחות ״אברט״ מאשר הארברט הארופאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כדי כך פחות אבארט שעל ההגה יש מישום מה סמל של פיאט???

 

|נראה שמה שאתם רוכשים שם הוא כלל לא אבארט, אבל זו לא סיבה לבעייתיות, בארה"ב יש סדנאות לשיפור מיאטה שיכולות ללמד את אבארט שיעור או שניים בשיפורים יעודיים למיאטה.

attachment.php?attachmentid=477354&d=1480432875

בכל מקרה, לא ממש מעניין מה הסיבה לתמחור, התמחור כשלעצמו הופך את הרכב ללא רלוונטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כדי כך פחות אבארט שעל ההגה יש מישום מה סמל של פיאט???

attachment.php?attachmentid=477354&d=1480432875

בכל מקרה, לא ממש מעניין מה הסיבה לתמחור, התמחור כשלעצמו הופך את הרכב ללא רלוונטי.

ממש כך... חסר גם הסמל בדופן של הרכב. אבל אלו שטויות. האגזוז שונה והמנוע מפיק קצת יותר כוח באירופה אם אני לא טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר לא מפתיע וחבל.

אבל הרכב והאבזור בהחלט נחמד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

38,000$ קנדי בקנדה שהם כמעט ואפילו לא 110,000 שקל

בהצלחה למצוא קונים בארץ..

 

איפה שמתי את הכרטיס טיסה שלי ?!:-D

עריכה אחרונה על ידי young97

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האבארט האמריקאית באמת פחות אבארט ובין היתר בגלל זה עולה פחות. מה שכן, בפעם הבודדה אולי שסמל"ת לא אשמים בתמחור גבוה מדי, זה עדיין מחיר גבוה (לדעתי) למה שהאוטו נותן. שיהיה בהצלחה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כוס התה שלי,אבל שיהיה בהצלחה ...המחיר הזוי אבל כנראה

שהתרגלנו,אני רק מקווה שהמחיר יצדיק את הרכב כשהוא נוסע

ונוהגים בו.

170 כ"ס על 1000 וקצת קילו זה טוב, מויי כיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם משווים את המחיר לזה של ה-ND בישראל, לכאורה סמל"ת שמרה על פער סביר.

 

אבל אם מורידים את מקדם החזירות של דלק ב-ND, שאמורה לפי מחיריה באירופה לעלות בין 150 ל-160 אלף שקל (כולל מקדם רווח ביחס לחו"ל), אזי שהאבארט הייתה אמורה לעלות פחות מ-230 אלף שקל.

 

בכל מקרה ואיך שלא מסתכלים על זה, שתי האחיות מתומחרות בחזירות ומציעות תמורה לחלוטין לא רלוונטית למחיר ולמיצוב העולמי שלהן - וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא הסיבה.

הרכב הארופאי עובר את סדנת אברט באיטליה ומכיל בתוכו שיפורים וכיוונונים שהרכב באמריקה לא מקבל. האברט האמריקנית מגיעה ישירות מיפן. בקיצור, האברט האמריקאי פחות ״אברט״ מאשר הארברט הארופאי.

איזה הבדלים כבר יש שם? הפער עומד כיום, אחרי פיחות מסויים בשווי היורו מול הדולר, על כ-13K דולר...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...