Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת 3008 החדשה בישראל


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 2504 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

 

יש C4 פיקאסו דיזל 7 מושבים שגם יותר זול וגם שימושי יותר, גם לדעתי יפה יותר (אבל לא קרוסאובר, או מיי גאד).

 

אעתיק לכאן את שאלתי לקבוצת לובינסקי מהשירשור שננעל:

 

אתם לא רואים בעייתיות שהמחיר של הגרסה הזולה ביותר עם מערכות בטיחות הוא 170K וגם אז זה מגיע ללא בקרת שיוט אדפטיבית? לאטקה חוץ ממנה יש גם נסיעה אוטונומית בפקק, לנירו יש בקרת שיוט אדפטיבית ויחידה הברידית. מה הערך המוסף של 3008? עיצוב בלבד? אני לא לקוח פוטנציאלי של הסגמנט, רק מתבונן מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה רכב 7 מקומות שימושי יותר למי שלא צריך את שבעת המקומות?

לנו יש את הגרנד פיקאסו דיזל האמור (בגרסה יחודית של 5 מקומות, ללא 2 המושבים המתקפלים מאחור) ואם זה לא היה עולה לי כלום הייתי מחליף לגרסה הקצרה של הפיקאסו (דיזל כמובן) או ל-3008 דיזל רק בגלל היתרון בזה שהן קצרות יותר.

 

לעניין נסיעה אוטונומיות. אני אפנה אותך למבחן מעניין ב-NetCar ששם האוטונומיה של הנירו יוצאת מוצלחת בערבון מוגבל למדי (שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית).

 

בכלל, לעניות דעתי, עודף בקרות יוצר שתי בעיות: 1. אם הן בסיגנון מובילאי, בעיקר מצפצפות, אז הן משגעות את הנהג יותר מידי. 2. הן עלולות לגרום לירידה בעירנות של הנהג שיסמוך עליהן וינהג במצב של עירנות מופחתת.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נסיעה אוטונומית רשמתי אטקה (סיאט). לגבי סיטרואן - מנוע דיזל גדול בדומה לפיז'ו GT, כתבתי זאת כתגובה ל-CIVIC. מושבים אגב אפשר לקפל ולקבל תא מטען גדול.

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימת חרום הרבה יותר משמעותית. הטוסון נמכרה יפה בלי מערכות בטיחות כמו בספורטאז, כנראה שלובינסקי מכוונים לאותו קהל.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

 

יש C4 פיקאסו דיזל 7 מושבים שגם יותר זול וגם שימושי יותר, גם לדעתי יפה יותר (אבל לא קרוסאובר, או מיי גאד).

 

אעתיק לכאן את שאלתי לקבוצת לובינסקי מהשירשור שננעל:

 

אתם לא רואים בעייתיות שהמחיר של הגרסה הזולה ביותר עם מערכות בטיחות הוא 170K וגם אז זה מגיע ללא בקרת שיוט אדפטיבית? לאטקה חוץ ממנה יש גם נסיעה אוטונומית בפקק, לנירו יש בקרת שיוט אדפטיבית ויחידה הברידית. מה הערך המוסף של 3008? עיצוב בלבד? אני לא לקוח פוטנציאלי של הסגמנט, רק מתבונן מהצד.

זה האבזור של האטקה בכללי או מה שימכר פה בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התאוצה לא הייתה זהה אז זה היה בסדר?!?!

 

גרסאת הgt היא למעדה גרסאת קצה.

 

צפי המכירות הוא ל20-30 יחידות בשנה בלחץ.

 

לטענת היבואן - היא מציעה את שיא האיכות, אבזור ויכולת שיש ליצרן.

 

הוא אמר - תנהגו תבינו.

 

אגב, שוב לדברי היבואן, היא אחת הגרסאות המבוקשות בחו״ל ודווקא אליה הכי קשה לו להשיג הקצאות.

 

א. איך גרסת קצה אם למנוע אותם יכולות כמו לגרסת מנוע שעולה רבע פחות ממנו?

ב. השם GT אמור ליצור יתרון כוח על פני המנועים האחרים

ג. מה זה נקרא שיא איכות - רשום בדיוק מה הם התוספות על פני הפרימיום ואני לא רואה על מה בדיוק משמלמים את ה50K הנוספים פה - ורק נזכיר 50K בכזה רכב זה 25% ממחיר האוטו. (מסאז, צבא לגג ולרכב לא שווים כזה סכום, פנסי לד כל אחד יכול לשים לבד)

 

 

אולי בחול זה מבוקש כי המחיר ריאלי וסביר, אני ממתין כבר הרבה זמן כדי לראות איך יתומחר ויאובזר ה3008 בישראל ושוקל ברצינות לקנות דווקא את הגרסא הבכירה, רק שאני לא מבין על מה בדיוק הולך כאן חלק גדול מהכסף ויותר לא מצליח להבין את הפערים בין יחס המחיר למנועים והאבזור.

 

 

גרסת הכניסה נראית אטרקטיבית מאוד לקהל היעד שלה, אני אישית מחפש רכב סביב ה180K+ וחסר לי מה שנקרא את הפוש האחרון כדי ללכת על ה3008 החדשה ופיג'ו לא דאגה לספק לי אותו.

 

 

נ.ב. המתנתי באותה מידה לCX5 החדש ושם דווקא מה שאכזב אותי זה העיצוב החיצוני שלטעמי לא מספיק אגרסיבי כמו שחשבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה האבזור של האטקה בכללי או מה שימכר פה בארץ?

 

בכללי, אבל אני מקוה שיביאו את זה לארץ.

 

ציטוט מכתבה רלוונטית בטמקא:

"באירופה מוצע האטקה עם מערכות בטיחות מתקדמות ומקיפה כמו נהיגה אוטונומית עד 60 קמ"ש, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה אקטיבית לערנות הנהג והתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור. לדברי היבואנית, מרביתן יוצעו כסטנדרט גם בארץ."

 

אני מקווה שהכל יוצע כסטנדרט ואם לא - יוצע בתוספת תשלום ולא ישאר באירופה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט הבדלים בין גרסת הבנזין והדיזל החזקה, כולל מומנט, צריכת דלק, אבזור וכו.

לפטור את זה בלהגיד שלמנוע אותם יכולות, זה מצחיק.

לדעתי היא יקרה מדי וזהו, אבל אני מניח שיהיו כמה בודדים שיקנו.

אבל אם התקציב שלך הוא 180, וגרסת הפרמיום מספיק טובה, מה הבעיה? מה חסר לך שם, ומה הפוש האחרון שחיפשת ולא קיבלת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש C4 פיקאסו דיזל 7 מושבים שגם יותר זול וגם שימושי יותר, גם לדעתי יפה יותר (אבל לא קרוסאובר, או מיי גאד).

 

לפיקאסו יש חוויית נהיגה ונסיעה של מיני וואן רחוק מאוד מהתחושה בקרוסאובר, ויותר קרוב לנהיגה ברכב מסחרי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשם הפיקאסו אני מגיש קובלנה על הטענה שחוויית הנהיגה בו קרובה לרכב מסחרי.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה למחשבה על הקטגוריה :

כדי לישמור על פרופורציה יש להגדיל את הגלגלים . הגדלת הגלדלים גורמת ל :

- עליה בצריכת דלק

- עליה במישקל שלא נתמך ע"י המתלה - דבר שפוגע בנוחות הנסיעה

- בתי גלגלים מוגדלים גוזלים מקום מתא הנוסעים ובתא המטען

 

דוגמה שממחישה - סקודה רומסטר - ה"ברווזון המכוער " רכב ללא פרופוציה אבל למרות המידות הקומפקטיות שורת המושבים האחורית והבאגז מכניסים בכיס הקטן כל suv קומפקטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט הבדלים בין גרסת הבנזין והדיזל החזקה, כולל מומנט, צריכת דלק, אבזור וכו.

לפטור את זה בלהגיד שלמנוע אותם יכולות, זה מצחיק.

לדעתי היא יקרה מדי וזהו, אבל אני מניח שיהיו כמה בודדים שיקנו.

אבל אם התקציב שלך הוא 180, וגרסת הפרמיום מספיק טובה, מה הבעיה? מה חסר לך שם, ומה הפוש האחרון שחיפשת ולא קיבלת?

 

מחפש צריכת דלק טובה ואת זה תקבל רק בדיזל רק ששם עיקרו את כל האבזור + חיסרון במערכת בלימה שמאוד מרגיז.

גם בקרת שיוט אדפטיבית עוד לא הנבתי אם אין או שבפיגו קוראים לזה פשוט בשם אחר...

 

בנוסף אני מחכה למאזדה 6 החדשה (סוג של...) שתבוא עוד איזה חודש כדי לראות איזה מערכות בטיחות הוסיפו שם ואולי הוסיפו שם בקרת שיוט אדפטיבית - וכמובן התמחור שלה האם הוא התייקר או שגרסת הפרימיום תישאר סביב אותו מחיר.

 

 

וכן מאזדה 6 מול הפיג'ו 3008 זה בעיקרון ההתלבטות שלי ולהם חיכתי ומחכה לראות את התמחור והאבזור, כל זה אחרי שהCX5 אכזב אותי פחות או יותר וירד מהפרק, וכשאני צריך פוש קטן מפיג'ו אני רוצה משהוא שיגרום לי לוותר על אמינות ושמירת ערך, וברכב שהם הציגו חסרים כמה דברים כדי להפוך את העסקה למושלמת. בניגוד לכל מיני חברות שאין להם בכלל יכולת לייצר עסקה מושלמת בגלל המוצר עצמו לפיג'ו יש את היכולת ואת כל האבזור, המנועים, והמכונית כדי ליצור את החבילה הכי מושלמת לסביבת המחיר של ה180-190 K בישראל..

 

למשל מנוע הדיזל וחבילת פרימיום, או מנוע הדיזל הגדול בחבילת פרימיום בלבד ללא הGT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

הייתי בהשקה אתמול בערב, עשיתי גם נסיעת מבחן על הדיזל אקטיב.

נסעתי על הקדג'אר דיזל וכן על הספורטז' 1.6.

לדעתי הפיג'ו עדיפה על שניהן.

ההתנהגות כביש נעימה וחדה יותר, הסטנדט החדש שפיג'ו נותנת מבחינת התא נוסעים שמור למכוניות שיקרות ממנה פי שתיים לפחות.

היא מאוד נוחה ונעימה לשהייה.

מאחור שלושה מבוגרים ישבו בצפיפות, אך מרווח לרגליים יש די והותר גם קדימה וגם אחורה.

החיסרונות היחידים לדעתי בדגם האקטיב זה לא החוסר במערכות כאלו ואחרות שאותי באופן אישי לא מעניינות אלא המובילאיי וכמו כן המנוע דיזל הזה חסר מחץ, הוא אמנם מוצהר במומנט 30.6 שזה יפה מאוד אבל לא מרגישים את זה, אין לו את הדחיפה של דיזל, למשל בקדג'אר הרגשתי שהוא כן דוחף אותך עם כל האצה.

לדעתי צריך להוריד את מחיר הפרימיום בדגם הבנזין כדי להתחרות בשאר.

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח לראות מבחר של רמות גימור ויחידות הנעה בדגמים נוספים כמו ה-308, הסיד מראה שסטיישן דיזל יכולה למכור יפה וככל שיותר אנשים מתנסים ומכירים את היתרונות של הדיזל הביקוש מתחזק ובהחלט יש מקום לעוד דגמים מונעי סולר בקטגוריה הזאת.

מסכים 100%!

כעת ה-308 משווק רק עם מנוע בודד (בנזין) וחבל.

אישית, אני מאוד מעוניין ב-308 GT דיזל 2 ליטר 150 כ"ס.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2504 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...