Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין מחפש סט טוב של מקיטה! צריך נטו מברגה עם אימפקט :)

ואם יש איזה תיק רכיבה עם שלוקר במחיר נוח לכל כיס אז בכלל...

פורסם (נערך)

התשובה מופעה בשאלות ותשובות בדף המוצר. מתאים ל-110V בלבד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
עדיין מחפש סט טוב של מקיטה! צריך נטו מברגה עם אימפקט :)

ואם יש איזה תיק רכיבה עם שלוקר במחיר נוח לכל כיס אז בכלל...

 

תבדוק את זה

https://tinyurl.com/nyplrlp

המחיר עכשיו 62 אירו בד"כ היא נמכרת באזור ה75.

מחיר סופי כולל משלוח ומיסים כ370 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

זרם החשמל בבבריטניה ובישראל דומה כך שמבחינה זו מוצר מותאם לבריטניה יפעל בישראל

כלי טיפוח אישייים בריטיים מגיעים בד"כ עם תקע בריטי 2 פינים, השונה מעט מהתקע האירופי הסטנדרטי. עם זאת מתאמים מסוג זה יפתרו את הבעיה. שים לב שמדובר במתאם מתקע אמריקאי לשקע אירופי, אבל הפתח אינו רק ישר כמו הפינים האמריקאיים אלא יש גם חלק עגול, ולשם התקע הבריטי יכנס בקלות.

מכשירי חשמל בריטיים אחרים מגיעים עם תקעים מסוג אחר (G) ומצריכים מתאם לשקע הישראלי (H) או החלפת התקע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דוקא חשמלית של קולגייט שהזמנתי מאמזון uk הגיעה עם תקע אירופאי רגיל, כזה המתאים לארץ.

אבל להבנתי אין בעיה לסדר מתאם.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)
תבדוק את זה

https://tinyurl.com/nyplrlp

המחיר עכשיו 62 אירו בד"כ היא נמכרת באזור ה75.

מחיר סופי כולל משלוח ומיסים כ370 ש"ח.

 

נראה טוב!

יש אימפקט?

האם היא נחשבת חזקה או פשוטה יחסית?

איך הסוללות?

 

אני רוצה לקחת את הסט הזה : https://www.amazon.de/Makita-Akku-Bohrschrauber-inklusiv-Ladeger%C3%A4t-DF331DSMJ/dp/B015PMXG9Y/ref=sr_1_8?s=diy&ie=UTF8&qid=1490980392&sr=1-8&keywords=Makita

 

כדאי לצרף גם את אלה להזמנה?

https://www.amazon.de/Makita-P-733-74-P-73374-Bit-Set/dp/B00426KPJO/ref=pd_bxgy_60_img_2?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=ENR4TNTN047TJXNNJV9M

 

https://www.amazon.de/Makita-D-46202-Bohrer-Set-18-teilig/dp/B00EE55HEQ/ref=pd_bxgy_60_img_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=ENR4TNTN047TJXNNJV9M

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
פורסם
דוקא חשמלית של קולגייט שהזמנתי מאמזון uk הגיעה עם תקע אירופאי רגיל, כזה המתאים לארץ.

אבל להבנתי אין בעיה לסדר מתאם.

המרווח בין הפינים של המכשיר הבריטי טיפה יותר קטן מהמרווח בין החורים בשקע הישראלי\אירופי. לכן יש צורך במתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאיזה עבודות אתה מייעד את הפטישון ?

בנוסף אתה מחפש כלי על בטריה או חשמל ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קמצן שמחפש אוזניות "in ear" בלוטוס בעלות סאונד מעולה ,בתקציב של עד 30 דולר...יש חיה שכזו?

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...