Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה !!!

אני מעוניין להכנס לתחום האודיו לרכב, ורוצה לבנות לי מערכת נחמדה...

אני קיבלתי מתנה רדיודיסק של פיוניר 960 הצבעוני :

עכשיו יש לו שלוש יציאות/כניסות רסיאיי

למה צריך אותן ?ברדיודיסק שלי היה רק זוג אחד

 

עכשיו יש לי באוטו מגבר 4 יציאות שמחוברים עליו זוג פיונירים 6*9

ורדיודיסק ישן של פיוניר שממנו יוצא ה RCA

למגבר

מחר אני ישים באוטו סאב שלפיוניר305

ומעוניין לרכוש זוג קומפוננטים של מורל פולס

ו

לפי ההבנה שלי המגבר ישמש את הסאב בגישור וכל יציאה לרמקול של הקומפוננט

מה שאומר שאת ה 6*9 אני יחבר להגברה של הרדיודיסק

 

עכשיו השאלה היא מה אני עושה עם השלוש יציאות/כניסות של הרדיודיסק

אך אני מחבר את הכול ???

כי עד עכשיו חשבתי שצריך רק חיבור אחד של רסיאיי מהרדיודיסק למגבר ואת הסאב אני מחבר בחוטים של רמקולים ישירות למגבר

בקיצור ניהי לי בלאגן גדול ואני מאוד מבקש שתעזרו לי אך לחבר נכון

פורסם

היציאות הנוספות של ה-RCA הם במידה ותרצה להוסיף עוד מגבר/מדיה.

אתה יכול לחבר רק אחד מתוך השלוש, כפי שהיה ברדיו-דיסק הראשון שלך.

פורסם

מגבר 4 ערוצים ?

אתה פשוט מחבר 2 RCA למגבר...

וזה יתן לך שליטה על נפרדת על כול זוג ערצים

 

בכול מקרה מה שכן איזה מגבר יש לך ?

אם אתה לא ממש לחוץ מבחינת תקציב ויש לך לשים עוד קצת כסף

אני מאוד מאוד ממליץ לך "לשדרג" את המורל פולס למורל דוטק

אני יודע שיש מצב טוב שאתה לחוץ בכסף( רובנו...) אז במידה וכן פשוט תשכח ממה שאמרתי..

פורסם

אז מתן אני צריך לקנות עוד כבל רסיאיי?והאם יש כזה הבדל גדול בין הכבלים שמצדיק הפרשים של מאות שקלים? ומה כדאי לקנות?

 

כמה עולה המורל דוטק?

 

לגבי המגבר ,אני די בטוח שהוא אמין ולא מזייף לגבי ההצהרות שלו

rockford801x 100rms*4 4ohm

יספיק לדוטק?

פורסם

דבר ראשון ברוך הבא ךפורום

דבר שני אתה מתחיל עם רכיבים מצויינים (הגברה וHU).

יש לך 3 יציאות RCA אם תרצה לחבר אחוריים,סאב וקדמיים עם הגברה.

אתה צריך להשתמש רק ב2,1 של הסאב ו1 ל הרמקולים הקדמיים.

ממש לא סיפור,וההפרש לא כל כך מצדיק בין הכבלים השונים.דרך אגב כמה שילמת על המגבר?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...