Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמרו עליה שהיא עגלה, שהיא זוללת דלק ולא אמינה. הלכתי לבדוק מה היא באמת- שברולט קרוז.


GABIUBOGI
שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האודי s1 לא מגיעה ל100 בהילוך 2. הילוכים ארוכים זה לא דבר טוב.

במיוחד אם המומנט מושג בסלד גבוה זה אומר שהמנוע נמצא בטווח לא יעיל והוא יהיה סתם עסוק.

בגיר 4 הילוכים אוטמטי זה נפוץ שההילוכים ארוכים מאוד. לא סתם מכוניות כמו גטס 1.6 לא עוברות את ה150 אם אין ירידה טובה.

כי גם אם תוריד הילוך ביחס למהירות הסלד יהיה נמוך מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא דואג לגבי זה, הסיכוי שמישהו מה פורום אשכרה יתקשר אפסי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים לשעבר של קרוז 2009 1.8, הרכב היה ברשותי 5 שנים וכל מה שאמרת לא קרה אצלי, ההגה לא התקלף ולא נראה כמו שהגה נראה אצלך, הדשבורד לא הוציא סיבים, שום כפתור או פלסטיק חרק או נשבר, הכל עבד מעולה, מנוע ה1.8 לא הרגיש לי עגלה ומאוד נעים לנסיעה.

בנוסף הרכב היה יחסית מפנק עם תאורה אוטמטית, ווישרים אוטומטים, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה מקורית, חיישני רוורס(מקוריים, לא התקנה מקומית), מושבים מעולים(נסעתי איתו הלוך חזור לאילת ביום אחד ולא הרגשתי קבור במושב..) ועוד כמה שטויות וזה היה ב2009 שכל זה לא היה מגיע כ-סטנדרט במשפחתיות היום. (חלק מהם עדין חסרים לי...)

 

בדגמי 2009 יש בעיה סדרתית במערכת הגה, שהיצרן לא התנער מאחריות וגם אחרי סוף תקופת האחריות תוקן בלי כל בעיה, צריכת דלק הייתה אזור ה1-11(דגם ה1.6 שותה הרבה יותר ומריגש לא ״סוחב״ מ1.8 בעיקר בגלל המשקל של הרכב...), טיפולים יחסית יקרים בUMI אבל מצד שני האחריות שלהם כוללת הכל ואין התנערות מכלום(דוג׳ ברוב היבואנים האחריות על המצבר היא לשנה ראשונה בלבד, בUMI זה לכל ה3 שנים, חודש לפני תום תוקפת האחריות מת לי המצבר והחליפו לי לחדש בלי עלות ובלי בעיות).

 

אני נהנתי מאוד מרכב, שירת אותי בצורה נאמנה 5 שנים ולא יודע איך זה אצלך, אבל אצלי הכל עבד ונראה כמו חדש גם אחרי 5 שנים.

אני לא יודע מה קרה עם הדגם ב2011 אבל הדגם של 2009 1.8 היה מעולה לדעתי

עריכה אחרונה על ידי Taimors
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כי קנית רכב חדש עם מנוע 1.8 והוא קיבל מכונית מאוויס עם מנוע 1.6 כנראה היתה רכב השכרה שנאנס ע"י 10 אנשים כל יום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, אם כי שתי הערות:

 

1. לא ציינת מנוע, אם כי לפי הסקירה כנראה שמדובר ב-1.6 עם התיבה האוטומטית המזוויעה. לפני כשלוש שנים יצא גם לי לנהוג בקרוז כזו שאז היתה רק בת שנה, וכבר עייפה.

 

2. זו תמיד תהיה בעיה להתרשם\לסקור רכב ליסינג- מה שלא תעשה, אלו נבלות שמזדקנות ונהרסות בקצב מואץ הרבה יותר מ"פרטיות". חמי קנה לאחרונה קורולה 2011 מליסינג (אגב, גם כן אוויס). ניסיתי לשכנע אותו שלא, לא הקשיב לי. אמנם המצב של הקורולה יותר טוב מהקרוז הנ"ל, אבל גם היא עגלתית, הסאלון שלה מוזנח ועל התאונות שהיא עברה אני לא רוצה לפרט. וזו קורולה, שבדר"כ מחזיקה מעמד טוב יותר משאר הליסינגים.

 

אבל (שוב) תודה, אני חושב שפה בפורום כבר יודעים שלקנות קרוז, זה רק הטורבו וכמה שיותר חדש.

 

זה שטויות במיץ עגבניות. אחד ההיתרונות של טויוטה זה מנועים חזקים ויעילים, מה עגלתי בה?

היא צוברת תאוצה טובה מאוד. כל מי שאני מכיר שיש לו קורולה עם VVTI רק משבח את הכח מנוע שלה.

 

 

פותח השרשור, אני נוהג בלנסר 07. בהתחלה חיבבתי אותה וחשבתי שהיא סוחבת בסדר...לאחר מכן הבנתי שהיא סוחבת לא רע רק בקיק דאונים. עכשיו, נכון שיש לה 200 ומשהו אלף ק"מ, אז אולי זה גם משפיע, אבל לא לשכוח שהיא עברה שיפוץ ראש שאמור להחזיר כמה סוסים עלובים שהיו לה.

 

בכל מקרה, זה באמת מבאס לנסוע ברכבים שלא סוחבים, אבל עדיף את זה מאשר רכב שכל שני וחמישי במוסך שלא לצורך "רגיל".

 

באמת האיכות הרכבה בחלק מהרכבים האסיאתיים לא הכי איכותית. לפחות בשנים האחרונות השתפרו מאוד.

 

אגב, עדיף איכות חומרים לא בשמיים ואיכות הרכבה טובה.

 

אני זוכר שבקורולה שלי 11-12 שנה הפלסטיקה הייתה שלמה כמו שצריך ללא רעשים וללא שום דבר חריג, קצת דהוי מן הסתם, אבל הכל במקום. לאחר משחקים עם פירוקים וכו' זה כבר לא חוזר למה שזה היה... אולי זה מה שקרה גם בקרוז שלך .

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב2011 המחלות נפטרו ממנה

הספק מנוע חוזק מ112 כ''ס ל124 לכ''ס ותיבת ההילוכים עברה עדכון, איכות החומרים השתפרה בקצת, והדשבורד והמושבים יותר כהים ככה שזה נראה יותר טוב לעין, ויש הבדל משמעותי במתיחת פנים הזאת וכבר נחשב לרכב משפחתי טוב.

 

חבל שאין מבחן דרכים לקרוז 2015 1.4 טורבו הקוראינית, איכות החומרים היא כמו של האופל אסטרה וחולקת את אותו המנוע ואת אותו הגיר.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שטויות במיץ עגבניות. אחד ההיתרונות של טויוטה זה מנועים חזקים ויעילים, מה עגלתי בה?

היא צוברת תאוצה טובה מאוד. כל מי שאני מכיר שיש לו קורולה עם VVTI רק משבח את הכח מנוע שלה.

...

כתבתי בבירור- מדובר בקורולה עגלתית כי גם היא הגיעה מליסינג, וגם היא היתה שחוטה כמו הקרוז הנ"ל. למען הסר ספק, היתה קורולה במשפחה (גם כן ליסינג אבל קיבלו אותה חדשה) והיא היתה בסדר גמור.

 

ואושריקו, אתה לא צריך לקפוץ בכל פעם שמישהו מטיל ספק בקורולה שהיא רכב מצויין מא' ל-ב', אבל מה לעשות, ביצועים זה לא הצד החזק שלו, בטח לא הדור הקודם. במקרה יש לי יכולת השוואה של הקורולה ההיא (2011) עם האסטרה טורבו שלי- הקורולה לא היתה עגלה, ובוודאי שיותר זריזה מקרוז 1.6, אבל בכל הקשור לביצועים מול האסטרה היא נופלת לחלוטין, ונהגתי מספיק בשתיהן בשביל להחליט את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר קרוז, אז רק הדגם המוגדש, שמשלים את החסר בגמישות המנוע, נקודת תורפה מוכרת בכל המשפחטומטיות 1.6, כמעט ללא יוצא מן הכלל.

גם השילוב עם התיבה האוטומטית טוב בהרבה, והמכונית מרגישה בוגרת ומעודנת יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אעבור על השרשור הזה כתזכורת בכל פעם שאקרא דברים רעים על TSI+DSG.

כל החסרונות המוזכרים כאן לא קיימים כלל ביטי שלי.

יצא לי לרכב באסטרה טורבו חדשה לאחרונה, הרכב בהשוואה ליטי מרגיש יותר חזק אבל רעש המנוע המוגזם בסלד גבוה מונע כל רצון לנסיעה מהירה.

זה אותו מנוע כמו בקרוז.

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...