Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם קניית רכב ללא ABS באמת כ"כ משמעותית?


ITSMYFATE
שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בין 2000 - 2010 צרפתים ואיטלקים היו בתחתית טבלת אמינות ושביעות רצון לקוחות באירופה. מים רבים זרמו מאז, אבל אי אפשר להגיד שאין ביסוס למוניטין הגרוע שיש לחברות הנ"ל.

 

אני חושב שהבסיס למוניטין הגרוע שייך לשנים הרבה יותר מוקדמות, עת הצרפתים סבלו מתחכום יתר והאיטלקים מחפפנות ים תיכונית מצויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

"מר ישראלי" -> והפעם בתפקיד הוא אבא שלי.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העבר המוטורי שלי כולל רנו מגאן 2001 ופיאט פונטו 99. לשתיהן יש 2 כריות אוויר וabs.

לקנות רכב בלי abs משמעותו כיום לקנות כרכרה עתיקה במיוחד. מיותר כשבטווח ה10 אש״ח ניתן להשיג את הרכבים שהזכרתי ועוד רבים אחרים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם את נעולה אך ורק על גטס ושום דבר לא ישכנע אותך אחרת, אז כן. עדיף GLI על GLF.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא, כמו שכבר הסבירו לך. יש אחלה חלופות במחיר הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה שאינה קשורה לנושא:

איזו הכשרה עלי לעבור אם ברצוני לעסוק בהדרכת נהיגה מתקדמת?

האם יש לימודים מסודרים? האם יש צורך ברישיון מיוחד? בחינה תקופתית?

אשמח לכל מידע בנושא.

 

תודה

מישהו?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחושת בטן שלי אומרת שהתחום די פרוץ עם מס' מצומצם של מדריכים עם השתלמויות רלוונטיות ורוב של כאלה שאינם עברו הכשרות מסודרות במטרה להפוך למדריך.

 

מבלי למחול על כבודם של מי מאלה וכישורי הנהיגה שלהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר ב-ABS עסקינן, זה נראה לי מקום טוב להזכיר את חשיבות הצמיגים לבטיחות שלך. אצלי בהונדה, כשהיו מורכבים עליה יוקוהמה A.drive לא הופעל בחיים ה-ABS ולאחר זמן מה כבר חשבתי שפשוט אין לי ברכב חחח. אבל אחרי החלפה לברידג'סטון B250 ה-ABS נכנס לפעולה מידי פעם. נשכיר ש-ABS גם מקצר משמעותית את מרחק הבלימה, מעבר לפעולה של שמירה על יכולת היגוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגורה כי זה היחיד שמתאים לתקציב שלי

 

גטס זה לא היחיד שמתאים לתקציב שלך, זה היחיד בשנתון שמתאים לתקציב שלך...... אני אישית לא הייתי מסכים שבן אדם חשוב לי יקנה יונדאי גטס ועוד בלי ABS. מזכיר לך שגם סיוט למצוא אחת שמורה.

 

אולי כדאי לחשוב על שנתונים נמוכים יותר? סקודה פאביה למשל, אולי פולו? גולף יד שניה מזקן? יונדאי אקסנט או אלנטרה? רנו קליאו ידנית?

 

מבחינת רכבים באותו גודל האופציות האיכותיות לא ממש מציפות את השוק, אבל אני ממליץ לך בחום לחפש רכב שמור בשנתון נמוך יותר, ולא לקנות אוטו צעצוע רק בגלל שהוא נמצא פחות זמן על הכביש.

 

אני אספר שוב שנהגתי על גטס 2007 שהייתה איומה עם בעיות היגוי וקופצניות כללית, על סוברו אימפרזה 2007 שהרגישה כאילו חונקים אותה במשך כל הנסיעה... ומצד שני נהגתי גם על קורולה שנת 2001 שעבדה כמו קסם, וגם על סוברו שנת 94 נטולת תקלות, חזקה, מתקשרת ויציבה.

 

מה שחשוב ברכב זה איכות התכנון, ואיכות התחזוקה שהוא קיבל במשך השנים. נמאס לי לשמוע אנשים שרודפים אחרי שנתונים גבוהים וקילומטרים נמוכים! יש בארץ גם רכבי אספנות משנות ה-60 וה-70 שמצבם טוב יותר משל רכבים בני עשר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשכיר ש-ABS גם מקצר משמעותית את מרחק הבלימה, מעבר לפעולה של שמירה על יכולת היגוי.

שטויות.

Under most conditions, a vehicle with a good anti-lock brake system can stop in a slightly shorter distance than an average driver could accomplish in the same vehicle without ABS; however, that is not the main purpose of ABS, and the difference is generally not great enough to notice or be of any real use. ABS certainly doesn't improve your stopping distance nearly enough to justify driving faster or following more closely!

ABS can actually lengthen stopping distances on some surfaces, such as loose snow, dirt, or gravel, because of effects that occur during locked-wheel skidding that are unique to those surfaces.

https://www.aaafoundation.org/faqs-anti-lock-braking-system-abs#stop

 

דבר אחרון שמדאיג אותי בקניית הרכב זה ABS. אפשר לחשוב שלפני 30 שנה כולנו היינו קמיקזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לפני 30 שנה הסיכוי להיפגע בתאונת דרכים היה *הרבה* יותר גבוה מאשר היום.

 

2. ה-ABS חד משמעית מקצר את מרחק הבלימה על כביש רטוב. משמעותית.

אני משווה לבלימה עד נעילת גלגלים ברכב ללא המערכת - הרוב המוחלט של הנהגים לא יודעים לבלום עד כמעט-נעילה, בטח לא כשזה בא בהפתעה וכשמלכתחילה רמת הריכוז לא מיטבית.

 

3. הגטס רכב גרוע כמעט בכל פרמטר.

יש בחירות טובות יותר, אם לא מתעקשים על ארץ ייצור או שנתון או גיר.

למשל פונטו ידנית תהיה עדיפה בכל פרמטר אפשרי כולל אמינות (אם תוחזקה באופן סביר)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mikyl , לקנות רכב בלי ABS לנהג בלי הרבה נסיון וידע בנהיגה ספורטיבית זה בדיחה. תנתק את הממסר\פיוז ותלך למגרש ריק, תוכל לסובב את ההגה מנעילה לנעילה בכל מהירות שתרצה והוא לא יעשה כלום בנעילת גלגלים. לבנות על טכניקות כמו לנעול גלגלים עד לרגע שצריך תמרון, לנהג רגיל זה ממש טיפשי.

בנוסף במהירויות גבוהות המרחק בלימה יארך מהחימום של הצמיגים , ומספיק פעם אחת שמישהו חתך אותך ובלמת חזק מדי, ואתה צריך להחליף רבעיית צמיגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בואו נסכם:

הרכב הזה הוא אוסף של פשרות וויתורים, ואין סיבה לוותר גם על ABS.

מהנה לנהיגה? לא.

עיצוב נדיר ומיוחד? לא.

נוחות נסיעה פנטסטית? לא.

אבזור מטורף יחסית לשנתון? לא.

יכולות ספורטיביות וצליל מדהים? לא.

צריכת דלק מאד נמוכה? לא.

בקיצור, אין בו שום דבר ששווה לוותר על הABS בקניה שלו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...