Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן לחץ אוויר - איך הוא עובד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי באלרו בספר הרכב רשום שחיישן חוסר אוויר בצמיג יתן התראה על חוסר אוויר במידה ואחד הצמיגים נמוך יותר מהאחרים בלפחות 12PSI.

איך הוא עובד גם לא רשום.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 10.8.2014 בשעה 20:42, Buki כתב:

 

זלזול כזה בנותן שרות שהשקיע מזמנו והסביר באפן מדוייק איך המערכת פועלת, מעליב ביותר וגורם לחבר רצון מולחט לענות על שאלות כאלו ואחרות.

 

הרבה יותר קל פשוט לאמור "ככה זה עובד, זה מה יש" ולא להכנס לפרטים טכניים בכלל.

 

יכול להיות שאותו מכונאי שהסביר לך קורא פה, אם זה הפידבק שהוא מקבל מלקוח שלו...למה שישקיע בפעם הבאה?

בוקי כמה שאתה צודק :)

 

ואספר מקרה איך לי נודע ההסבר על חיישני לחץ האוויר אצלי ברכב שהיה (GTI 2014)

היה לי פאנצ'ר וכמובן החלפתי גלגל.

חיפשתי פאנצ'ריה שעובדת יפה ולא שורטת גאנטים.

אמנם שבת אך דרגי הביאה אותי לפאנצ'רית בני בצומת הכפר הירוק.

העובד הצעיר שהיה במשמרת פחד לגעת ולשרוט וכמה דקות אחרי כן התקשר בעל המקום והגיע בעצמו. (מתברר שצפה במצלמות האבטחה ואחרי זה התקשר)

סיפר לי שהחיישנים ברכב שלי הם על המתלה ולא בגלגל ואין מה לחשוש שמורידים צמיג שהחיישן יפגע וירב (דבר יקר שלצערנו קורה)

הסביר לי יפה אפילו שהוא לא איש VAG ולא נותן שירות של היצרן והסביר בצורה שכל אדם היה מבין ותודה לו על כך

אז כפי שאתה אמרת בוקי נותן שירות אכן מגיע לו קרדיט ולא הכפשה אפילו קטנה.

 

יום נהדר

קובי

קובי

:-)

פורסם

פרופסור, קובי, זה לא שרשור בן שמונה  שנים ?!

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
×
×
  • תוכן חדש...