Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

i10/שברולט סוניק סדאן/ibiza dsg 1.2 tsi אוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא נסעתי על הסוניק,אבל דווקא הייתי חושב עליה,תא מטען יותר גדול,מאחור יותר מרווחת,וכמו שאמרו גיר פשוט ולא הdsg השנוי במחלוקת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני לא נסעתי על הסוניק,אבל דווקא הייתי חושב עליה,תא מטען יותר גדול,מאחור יותר מרווחת,וכמו שאמרו גיר פשוט ולא הdsg השנוי במחלוקת.

 

 

השברולט היא עם גיר "פשוט"?

פורסם

כן, אבל עם 6 הילוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סביר להניח שהיצרן הצליח להתגבר על בעיות הילדות ב-DSG לאחר יותר מ-5 שנים שהוא בשרות. היצרן הוציא קמפיינים בזמנו להחלפת מצמדים ולאחר מכן מכאטרוניק וכד', אז אני מניח שהבעיות נפתרו. תעודת ביטוח נוספת היא האחריות שיש לך - שנתיים מלאות + שנה של רצון טוב (לי יצא לבדוק אותה, כך שהיא קיימת).

 

לא לרכוש מכונית עדיפה משמעותית בגלל בעיות שהיו בעבר נראה לי קצת היסטרי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא לגמרי,בשירשור הגדול שיש פה לגבי האמינות יש אחד עם גולף 13 שהחליף מכטרוניק,אוקטביה 14 שהייתה כבר במוסך,זה גיר שאתה לא יכול לסמוך עליו ב 100 אחוז.

לכן כשאני רוכש רכב אני לא רוצה לחשוב שאולי תהיה בעיה גם אם הסיכויים יותר נמוכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם היינו מדברים על יונדאי i30 מודל 2013 עם תקלה בגיר,זה היה נדיר והיינו אומרים תקלה נקודית,אבל כשזה קורה הרכבי vag עם עבר לא אמין עם התיבות,השאלה שנשאלת האם באמת זה תוקן לתמיד?

לי קשה להאמין,במיוחד שכביכול הרכבים 2013 שאמורים להיות אמינים עוד מאוד חדשים,בוא נקווה שעוד כמה שנים הם גם יהיו כאלה,היונדאי כן יהיו כאלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אני מבין שהדעות פה חלקות לגבי האמינות של המנוע בסיאט, והאם היא באמת נפתרה

התקשרתי לאחד האתרים שמציע ייעוץ חינם בקניית רכבים, הנציג אמיר לי שזה נכון שהמנוע היה בעייתי בעבר,

אבל היום הבעייה נפתרה.

האמנם?

עריכה אחרונה על ידי sasiz
פורסם

אם זה אמת או לא נוכל לדעת בוודאות רק בעוד שנתיים-שלוש. כיום המידע הטכני שפולקסווגן מפרסמת על אותו פתרון מצומצם ולכן לא ניתן לדעת מה יהיה טיבו של התיקון בעוד כמה שנים.

 

אתה צריך להבין שאתה קונה רכב ב-80 אלף ₪, לא ב-800 אלף ₪. אין פתרון מושלם בתקציב שלך, יש רק פשרות. האיביזה חדשה ולא משומשת, זריזה וחסכונית יחסית בדלק. הפשרה שאתה צריך לתת היא בנושא סימן השאלה בכל מה שקשור לאמינות.

לא מתאים לך? יש פשרות אחרות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

אני מבין שאני קונה רכב "רגיל" ולא יוקרתי. להתפשר? כן.

אבל האם זה אומר שבגלל שהתפשרתי בעוד כשנתיים-שלוש יהיה לי קשה למכור אותו? אני אצטרך להפסיד עליו?

האם זה יהיה שווה את זה?

מה לגבי האמינות שאמרת? לא ירדתי לסוף דעתך.

השברולט, אמינה יותר?

ומה האלטרנטיבות האחרות?

 

אני אשאל אולי אחרת, אתה היית קונה את הסיאט? במקומי, מה מבין ה-3 היית קונה (או אופציה חלופית שדברת עליה)

תודה

עריכה אחרונה על ידי sasiz
פורסם

בכל מקרה אתה תפסיד על הרכב. ירידת ערך יש לכל רכב, גם אם הוא הכי טוב בארץ.

 

לדעתי האיביזה קולעת לשתיים מתוך שלושת הדרישות שציינת - חיסכון וזריזות. השברולט קולעת אולי לאחד וכך גם היונדאי. לכן, לדעתי, האיביזה היא הפשרה הטובה ביותר שתוכל לקבל במסגרת תקציבך והדרישה לרכב חדש.

 

כמובן שאם תוותר על הדרישה לרכב חדש (כלומר תכניס פשרה אחרת למשוואה) תוכל לקנות רכבים משומשים שכן יקלעו לשלושת הדרישות שציינת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ולכן כשאתה קונה רכב חדש, לא מומלץ למכור אותו אחרי שנתיים, אלא להחיזק אותו יותר.

ויש הבדל בין ירידת ערך טבעית, לבין ירידת ערך כי הגיר שלך הלך אחרי תקופת האחריות.

ואם אני יוצא מנק' הנחה שהבעיה לא נפתרה, יהיה לי יותר קשה למכור אותו.

 

אני פתוח להצעות, מוכן לקבל דגמים אחרים לא מהניילון שיענו לקריטריונים שלי

פורסם
סביר להניח שהיצרן הצליח להתגבר על בעיות הילדות ב-DSG לאחר יותר מ-5 שנים שהוא בשרות. היצרן הוציא קמפיינים בזמנו להחלפת מצמדים ולאחר מכן מכאטרוניק וכד', אז אני מניח שהבעיות נפתרו. תעודת ביטוח נוספת היא האחריות שיש לך - שנתיים מלאות + שנה של רצון טוב (לי יצא לבדוק אותה, כך שהיא קיימת).

 

אתה יכול להרחיב/להסביר על השנה של רצון טוב? מה זה אומר וכמה זה נתון לשיקול דעת ולשל מי?

כי הייתי היום בסוכנות ואמר שהורידו את האחריות לשנתיים בהוראה של היצרן ואין להם שום שיקול דעת בנושא ולא יכולים לתת שנה נוספת.

פורסם

במקרה ואתה מטפל במכונית לפי הספר במוסכי היבואן וחלילה קוראת תקלה בשנה השלישית, היבואן לרב יתקן על חשבונו (כמובן שלא מדובר על בלאי טבעי). אין חוזה ולהבנתי זה כן נתון לשיקול דעתו של היבואן (כאשר למוסך המטפל תפקיד חשוב בעניין). אני נאלצתי לבדוק את הנושא כאשר ארעה תקלה משמעותית בשנה השלישית והיא טופלה ע״ח היצרן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...