Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירמוט ומחיקת Windows XP וחזרה ל- Windows 98. כיצד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע שאתה מתלונן על קושי בגלישה באינטרנט זה פשוט כי אתרי האינטרנט (ובעיקר הדפדפנים) בימינו מאד כבדים.

 

בלי קשר גם אם עכשיו הייתי כותב לך את ההודעה הזו בשנת 2005 הייתי נישאר עם XP בגלל הדפקות של ה98 (מחלות ה16 ביט שגורמות למחשב להיתקע אם תוכנה נתקעת, תמיכה איומה בUSB ומערכת קבצים FAT32)

 

זה אולי ישמע מוזר אבל הדפדפן שיעלה הכי מהר על המחשב הזה הוא אקספלורר 6 מניסיון עם לפטופ IBM משנת 00' אולי 01' שהגיע אלי לפני כמה חודשים עם חומרה דומה (פנטיום 3 400/500MHZ לא זוכר בידיוק ו384MB SDRAM וXP SP3)

 

יש לי מחשב בבית פנטיום 4 2.4GHZ בבית עם 1.5GB זיכרון וחלונות 7 והוא גם סובל מאיטיות בדפדפן (מיותר לציין שגם בXP זה היה קורה כי המעבד חלש).

 

שים לב שאפילו סמארטפונים "ישנים" כמו גלקסי 1 ו2 יותר חזקים מהמחשב הזה.

מסרב לחתום:evil:

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

XP מקרטע על פנטיום 4? זה חדש לי.

היה לי P4 2.4, עם 512MB RAM, הריץ XP בסדר גמור. (לא יודע איך הוא מריץ 7, כי מכרתי אחרי רכישת מחשב חדש)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
XP מקרטע על פנטיום 4? זה חדש לי.

היה לי P4 2.4, עם 512MB RAM, הריץ XP בסדר גמור. (לא יודע איך הוא מריץ 7, כי מכרתי אחרי רכישת מחשב חדש)

 

איטיות בדפדפן מודרני ליתר דיוק. תפתח Task manager ותיראה כמה RAM לוקח רק להסתכל על העמוד של CF.

מסרב לחתום:evil:

פורסם

פיירפוקס, 423MB.

(מזל שיש 8GB)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם כבר לינוקס אז XUBUNTU. זו גרסה קלילה של אובונטו. תרוץ מאוד מהר גם על מחשב אספנות. ומחרתיים יוצאת גרסה חדשה - 14.04

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יייהה, איזה שירשור כיפי.. :-)

תתקין WINDOWS 98. אם אתה רוצה אחפש אצלי בארגזים, אולי יש לי דיסק קשיח ישן להביא לך בשביל תוספת אחסון.

פורסם

(לא עברתי על כל השרשור, יכול להיות שמישהו כבר הציע..)

 

IMG_20140416_010543_056.jpg

 

תבדוק אם הלוח שלך תומך.

הדבר הזה רץ ב1.1GHz בימים עברו, עדיין עובד. יש מצב שיש לי אפילו גוף קירור מנחושת בשבילו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

^^

אמנם מדובר בסלרון (סלרי), אבל הוא משתייך לימים יפים של אינטל, לפני שאכלו אותה קצת מול AMD וחזרו לתמונה רק מס' שנים לאחר מכן.

ליבות ה Coppermine וה Tualatin במעבדי הפנטיום 3 היו קרירות מאוד ואף יכלו לעבוד יופי ללא גוף קירור אקטיבי. בשילוב עם הלוח המיתולוגי CUSL2 של ASUS וה U.S Robotics 33.6K הייתי מריץ שעות ע"ג שעות על UT 1999 ו CS, עם Win98SE, כמובן.

אילו זכרונות... :_(

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

amen.

 

היה לי tualatin שהחליף את הסלרי הזה. אמנם לא היה אוברקלוקר מוצלח (כבר הגיע לגבול היכולת של הפלטפורמה) עדיין היה יותר מהיר כמעט בכל בנצ'מארק מאשר הדרעק שאינטל שחררו בתור "הדור הבא" בסוקט 423.

 

המעבד הבא שלי היה athlon xp-m 2600 שעבר אוברקלוק של מעל 100%, לא זוכר כמה, אם אתאמץ בטח אמצא את הבנצ'ים של 3dm01 איפשהו :)

 

היו זמנים..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
(לא עברתי על כל השרשור, יכול להיות שמישהו כבר הציע..)

 

[ATTACH=CONFIG]377708[/ATTACH]

 

תבדוק אם הלוח שלך תומך.

הדבר הזה רץ ב1.1GHz בימים עברו, עדיין עובד. יש מצב שיש לי אפילו גוף קירור מנחושת בשבילו.

הצעתי לו פנטיום 3 733. זה לא מתאים.

שני המעבדים שהצענו הם בסוקט 370.

ואצלו זה סלוט 1. אם הוא רוצה להשתמש במעבדים הללו הוא צריך לוודא תמיכה בלוח האם שלו + מתאם מ370 לסלוט 1.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אם זה הקטע שלכם,יש לי כמה כאלו.

 

PICT0804.JPG

 

לפני חודש זרקתי שקית זבל מלאה בחרא הזה.

נשארו לי כמה יחידות.

מי שרוצה לשרוף דלק בסכום שעולה על המתאמים האלה (וזה לא משנה מאיפה תגיעו, הנסיעה תעלה לכם יותר), אתם מוזמנים לפ"ת.

 

כבונוס, מי שיגיע יקבל מעבד מתמטי וכרטיס RTC של גולד-סטאר (כן, כמו הבירה).

עריכה אחרונה על ידי saay222

×
×
  • תוכן חדש...