Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע זמנו של הרכב לטיפול,

בטיפולים הקודמים השתמשתי בשמן 10W40 מתוצרת ZIC

http://cdn2.sulitstatic.com/server2/images/2013/0917/092755545_edce98789c241d67d0d38be227f26f00fab610eb.jpg

 

האם השמן הנ"ל מוכר למישהו?

מומלץ?

 

כרגע לשמן יש צבע חום ככה (ולא שחור)

אני מחליף שמן בממוצע כל 10K ק"מ (יוצא לי לפעמים לחרוג קצת).

כמובן שהחלפת השמן כוללת גם החלפת מסנן.

 

אין שום תופעה של אכילה / איבוד שמן / נזילה.

 

ד"א מזה כשנתיים שהרכב אצלי, במערכת הקירור יש נוזל קירור של פרסטון (ירוק זרחני עד מאוד)

לפני כשבוע הייתה לי נזילה מהרדיאטור והחלפתי אותו ושמתי שוב את אותו נוזל של פרסטון,

האם כדאי להחליף את הנוזל או להשאיר אותו?

 

פורסם
הגיע זמנו של הרכב לטיפול,

בטיפולים הקודמים השתמשתי בשמן 10W40 מתוצרת ZIC

http://cdn2.sulitstatic.com/server2/images/2013/0917/092755545_edce98789c241d67d0d38be227f26f00fab610eb.jpg

 

האם השמן הנ"ל מוכר למישהו? כן!

מומלץ? כן !

 

כרגע לשמן יש צבע חום ככה (ולא שחור) שמן חצי סינטטי לא אמור להשחיר בגוון אמור להיות בין צהוב שקוף לחום בהיר.

אני מחליף שמן בממוצע כל 10K ק"מ (יוצא לי לפעמים לחרוג קצת).

כמובן שהחלפת השמן כוללת גם החלפת מסנן.

 

השתדל לא לסטות ממספר הקילומטרים שציינת.

אין שום תופעה של אכילה / איבוד שמן / נזילה.

 

ד"א מזה כשנתיים שהרכב אצלי, במערכת הקירור יש נוזל קירור של פרסטון (ירוק זרחני עד מאוד)

לפני כשבוע הייתה לי נזילה מהרדיאטור והחלפתי אותו ושמתי שוב את אותו נוזל של פרסטון,

האם כדאי להחליף את הנוזל או להשאיר אותו?

 

בנוגע לשמן, שהוא כמדומני תוצרת גרמניה, הוא תקני ובאיכות סבירה בהחלט, ואין כל מניע ה להשתמש איתו.

 

קרא כאן:

http://www.petrotech.co.il/ZIC-UP-SAE-10W-40

לגבי הפרסטון הייתי ממליץ לרוקן ולהחליפו באיכותי יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לגבי הפרסטון, יש המלצה לנוזל קירור איכותי יותר?

 

לגבי הפרסטון אני יכול להגיד על עצמי באופן אישי שבכל הרכבים שהיו לי בעבר ושיש לי כיום וברכבים שיוצא לי לטפל וזה לא מעט אני מישתמש בנוזל קירור של פרסטון ושמנים של פרסטון ומעולם לא הייתה לי עם זה שום בעיה. יש לא מעט סוגיות בעניין הזה ולא מעט שיקומו ויגידו לא איכותי וחכה חכה אך זו לפחות הגישה שלי לגבי פרסטון לאורך הרבה שנים.

פורסם

מאור, אתה יכול לומר לי בבקשה מיהו היצרן של שמני פרסטון שהרי החברה לא מוכרת שמנים מטעמה בארה"ב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ZIC מיוצר בקוריאה הדרומית והוא אחד מהשמנים שאיתם יוצאים רכבי יונדאי וקיאה מהמפעל, גם KIXX מייצר שמנים לאותן יצרניות וממוקם בקוריאה הדרומית.

 

זהו שמן הנחשב יחסית טוב וזול.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
ZIC מיוצר בקוריאה הדרומית והוא אחד מהשמנים שאיתם יוצאים רכבי יונדאי וקיאה מהמפעל, גם KIXX מייצר שמנים לאותן יצרניות וממוקם בקוריאה הדרומית.

 

זהו שמן הנחשב יחסית טוב וזול.

 

היום קניתי את ה KIXX לבלנו שלי, המוכר שיבח אותו בכל פה. מקווה שהוא יוכיח את עצמו .. 80 ש"ח ל 4 ליטר !

פורסם
מאור, אתה יכול לומר לי בבקשה מיהו היצרן של שמני פרסטון שהרי החברה לא מוכרת שמנים מטעמה בארה"ב.

 

באמת שאין לן מושג. כל עוד אני מישתמש במוצר שמוכיח את עצמו אצלי לאורך שנים ובלי פאשלות אני לא מתעמק יותר מידי וממשיך איתו גם ברכבים שיוצא לי לטפל בהם.

פורסם
באמת שאין לן מושג. כל עוד אני מישתמש במוצר שמוכיח את עצמו אצלי לאורך שנים ובלי פאשלות אני לא מתעמק יותר מידי וממשיך איתו גם ברכבים שיוצא לי לטפל בהם.
?

 

לא שאני אומר שהשמן של פרסטון הוא לא מוצלח, כיצד להגדדרתך השמן הוכיח את עצמו?

חוץ מלבחון מנוע שהשתמש בשמן הספציפי ולבדוק אותו אחרי 250 אלף קילומטר(קומפרסיה וכו...), איזה עוד הוכחה יש?

פורסם
?

 

לא שאני אומר שהשמן של פרסטון הוא לא מוצלח, כיצד להגדדרתך השמן הוכיח את עצמו?

חוץ מלבחון מנוע שהשתמש בשמן הספציפי ולבדוק אותו אחרי 250 אלף קילומטר(קומפרסיה וכו...), איזה עוד הוכחה יש?

 

אני יגיד לך מה - בשמן של פרסטון הישתמשתי עד היום בלא מעט רכבים. כל טיפול שאני עושה לרכב בשמן שצמיגותו 10/40 זה רק פרסטון. מעולם לא היצטברה בוצה במנועים שהישתמשתי בפרסטון. לא הבחנתי בצריכת שמן חריגה ולא משנה אם הרכב שנת 95 או 2005. מרימים הידראוליים נישמרו וכדומה...

כנל לגבי נוזל הקירור של פרסטון שרק בו אני מישתמש. מערכות הקירור שהישתמשתי בהם בפרסטון נישמרו ונישמרים עד היום לא תופעות חריגות. זה בגדול.

פורסם
היום קניתי את ה KIXX לבלנו שלי, המוכר שיבח אותו בכל פה. מקווה שהוא יוכיח את עצמו .. 80 ש"ח ל 4 ליטר !

 

היום סוף סוף היה לי זמן לקנות חלקים לטיפול קטן.

דיברתי עם המוכר לגבי השמן ולא היה של zic 10W40 כמו שהייתי שם עד היום.

נזכרתי בתגובה שצוטטתי, וקניתי שמן של kixx 10W40 gold משהו כזה,

השמן הנ"ל נחשב בסדר או שלרוץ מחר להחליף? (הוצע לי גם של rhinol או משהו כזה)

 

×
×
  • תוכן חדש...