Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים - החלפת ציריות + בלמים ודיסקיות ברלינגו לוולקן


ymalool
שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם , כמו שחלקכם יודעים , אני בתהליכי הכנת הרכב להסבת מנוע 605 2.0 טורבו.

כחלק מההכנה לרכב הוחלפו 4 הבולמים לבולמי גאז של CORVEN (שגם עליהם החוויתי דיעה...) והרכב הונמך מקדימה ב-33 מ"מ בעזרת קפיצי הנמכה.

היום הגעתי למוסך בבוקר עם זוג ציריות ברלינגו משופצות עם פעמונים חדשים + זוג צלחות 266 מ"מ חדשות של ברלינגו + 4 רפידות תואמות חדשות גם כן.

יש לציין כי לפני ההחלפה הרכב רעד בתאוצה חזקה ולכן התעורר הצורך העז להחליף ציריות.

כמו כן הוחלף שמן ברקס .

יש לציין כי הג'אנט המקורי של הוולקן 14'' לא נוגע בקאליפר הענקי של הברלינגו וכך נחסך ממני (לפחות בינתיים...) החלפת הג'אנטים...

העבודה הסתיימה הכל חוזק ונבדק בשנית - ויצאנו לנסיעת מבחן.

מייד שמים לב שהאוטו לא רועד יותר (איזה כיף... :) ) , הברקסים "נושכים" הרבה יותר חזק לעומת הקודמים וזה ממש בא לביטוי בכל נגיעה בדוושת הברקס.

התחושה היא שהרכב טיפה איטי יותר ביציאה מהמקום (אבל יכול להיות שזאת רק תחושה).

לסיום - ההסבה מומלצת לפי דעתי לכל מי שמתכנן לשפר את הוולקן שלו ולאלה שגם ככה צריכים להחליף ציריות\בלמים.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

הפתעה נעימה לשמוע שהקאליפר נכנס לג'אנט בלי בעיות מיוחדות.

משום מה תמיד התעורר החשד שיש צורך ב"גילוח" הקאליפר.

 

אשמח אם תתן הערכה למחיר כולל של :

קנית קאליפרים של ברלינגו

רפידות + דיסקים חדשים(266) לברלינגו

ועבודה.

 

מה לגבי צינורות הבלם? יש צורך בהחלפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר לכל "הפרוייקט" (חלקים+עבודה) הוא בערך 2000 ש"ח - כשהציריות עם פעמונים חדשים ואחריות לחצי שנה ולא מפירוק.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...