Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל ידידי מורי ורבי (על תקן המשל שלך :-D )

 

בארץ רחוקה מאד (תלוי מאיפה אתה בגלובוס) היה מועדון נהדר

שגדל וצמח בזכות כמה משוגעים לדבר, כל כך משוגעים היו הם, עד שהמועדון

שהקימו גדל והתעצם והיה כמעט צר מלהכיל את הבאים.

 

יום אחד הגיח מתחת לסלע משוגע מההרים, ניבא נבואות זעם, ביקש התחנן

לשנות ניסה להוכיח באותות ובמופתים כי צריך אחרת...אבל כדרכם של משוגעים

איש לא התייחס אליו, קראו לו מטרטר, קראו לו רואה שחורות, חסמו אותו עד שהתייאש.

 

וראה איזה פלא, לא עברו כמה שנים (בעצם כמעט עשור) והנבואות של המשוגע

התגשמו אחת לאחת, אותם רעיונות שנחסמו, הפכו עובדות מוצקות, ויתרה מזאת

מתנגדיו הגדולים אוחזים היום ברעיונותיו כבשלהם.

 

אחדים אפילו פרשו בזעם לדרכם והקימו להם פינות חמד משלהם, אחרים העדיפו

להסתגר, אבל דרכם של רעיונות שאי אפשר לכלוא אותם לנצח, והם מוצאים תמיד

דרך להתקיים.

 

ישב אותו משוגע בהרים וחשב... "לו רק היה מישהו מסוגל להקשיב אז"

 

אפשר עכשיו לשבת ולבכות על חלב שנשפך, אפשר להצטער, ואפשר לאחוז ולאמץ

בחום את הקיים ולדעת לנתב את כל האנרגיות, הרעיונות, לדרך חדשה.

 

כן יש היום הרבה אופציות מוטוריות שאינן בהכרך מועדון ה-5, כן אבדו חברים

בדרך, אבל אם מישהו ידע לרתום ביחד את כל השחקנים לקבוצה אחת, הכל

יראה אחרת. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אכן שנה טובה לכולם,

כבודו של המועדון שהתחיל את הכל במקומו מונח,

למה להפוך ברכת שנה חדשה לזירת אגרוף?

מאין הכישרון להפוך כל דבר להתנצחות?

איזו מין דרך היא זו, לפתוח שנה חדשה במלחמה?

פורסם

איזו מין דרך היא זו, לפתוח שנה חדשה במלחמה?

"אני אלחם עד טיפת דמי האחרונה למען השלום" אמר צדיק א'.

"בוא נתערב שאני לא מתערב יותר" אמר צדיק ב'.

"זה הם התחילו" אמר צדיק ג'.

ומישהו, בכלל לא צדיק, אמר: אתה רוצה להרבות שלום? אל תבקר. אמור, או הראה משהו חיובי.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

×
×
  • תוכן חדש...