Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש כאן הרבה תושבים של השכונה המדוברת, ועניין אותי לדעת, איך התחבורה הציבורית באזור?

לאחרונה ראיתי דירות בכל אזור נתניה, והדירות בקריית השרון הרבה יותר גדולות מאשר בפולג/עיר ימים או נתניה עצמה, ולכן שקלנו את קריית השרון. אולם, נושא התחבורה הציבורית קריטי, כי יש לנו לפחות 2-3 נפשות במשפחה שמתניידות בה באופן קבוע, ולכן ארצה לדעת מהן דרכי ההמלטות מהיישוב, איך העומסים התח"צ? זמינות? האם קיימת תחבורה ישירה לאזה"ת, או לתחנה המרכזית?

תודה לעונים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תחבורה ציבורית מעולה (יחסית) זמינה בתדירות גבוהה עם חסרון אחד, יש קווים שעושים סיבוב דרך וותיקים.

יש קו לרכבת (20), יש קווים שעוצרים קרוב מהצד של אזור התעשיה הישן וממשיכים לת.מרכזית (22,22א,21,23), יש קו לאזור התעשיה החדש (27,15), יש אפילו קו לתל אביב (606) כל חצי שעה בבוקר וכל שעה בהמשך היום (כנ"ל מת"א לק.השרון).

בקיצור, לא חסר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
יש אפילו קו לתל אביב (606)

 

מצויין, זה ידוע שהכביש לת"א הוא החלק הכי טוב של העיר. :lol:

 

ועכשיו שהשאלה המקורית כבר נענתה, לא נותר לי אלא להזכיר את הפקקים של הבוקר מהשכונה לפחות או יותר כל כיוון (צומת בית ליד לכביש 4, אזור הקניון לעיר, כביש הנחש הידוע לשמצה לאזה"ת החדש) ולתהות האם באמת נלקחו בחשבון כל שאר הפרמטרים הרלוונטיים.

 

קריית השרון היא מקום מאד מוזר בעיניי - תחושה עשירה, הרבה בתים גבוהים והיעדר קהילתיות מוחלט. אפילו מכולת נורמלית אין שם למיטב זכרוני, רק שני סופרמרקטים שנמצאים במרחק נסיעה מרוב הבניינים ומנצלים היטב את המונופול כדי למכור סחורה באיכות בינונית וביוקר. התחושה היא שלנוער ולפנסיונרים אין מה לעשות שם, רק לגברים עובדים עם רכב צמוד ולנשותיהם שמגדלות את הילדים ויושבות כל היום בבתי קפה (ולכן דווקא בתי קפה יש שם בכל חור). כך אני מרגיש כשאני מבקר שם, והבנתי מכמה חברים דיירי המקום שאני לא רחוק מהמציאות.

פורסם

הפקקים בכביש הנחש בקרוב יהיו זיכרון רחוק, הגשר שנבנה שם יפתור את הבעיה.

אגב, גם עכשיו בחופש הגדול אין פקקים, כשיגמר זה כבר יהיה סיפור אחר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אין אצלנו כבר נוער. הורים עובדים, והחל מבעוד שנה שני סטודנטים (טפו טפו טפו), שיחיו על תח"צ נתניה-חיפה/ת"א (כנראה חיפה).

אני גם לא הכי אוהב את קריית השרון, אבל הדירות שם פשוט יותר גדולות מבעיר/פולג. אני הולך לראות דירה חדשה מקבלן בעיר ימים, בניין עם 13-12 קומות, ואתה מקבל חדרים כמו קופסאות סרדינים. מה אכפת לי שיש 8 מרפסות, חדר כושר או בריכה? אני רוצה להפליץ בחדר בלי שההדף פוגע לי בגב.

אותו דבר בעיר. דירה 180 מ"ר, כשמתוכם 100 מ"ר זה מסדרונות. בנייה מטומטמת לחלוטין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כביש הנחש המקולל הזה

גרתי שם שנה וחצי וקיללתי כל רגע את מי שחשב שהכביש הזה יספק משהו

אם אתה יוצא לפני 7 הכל בסדר ף אחי 7 - גיהנום

אפילו היתה לי שיחה עם סגן ראש העיר על זה , עוד לפני שסיימו את הגשר

והסברתי לו שהגשר לא יפתור את הפקק אלא המעגל תנועה והרכבים שמגיעים מהצד השני גורמים לזה

השינוי שעושים שמבטלים את המעבר בכיכר בפניה ימינה ישנה את המצב

אבל נראה לי שזה בסך הכל יזיז את הפקק 500 מטר לרמזור

 

הגשר שבונים זה גשר להולכי רגל לאיצטדיון לא?

:wink:
פורסם

לא.

 

זה גשר לתחבורה בכל רמ״ח איבריו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איך אפשר לא לשים לב?

גשר שיצא מראשית הכביש (איפה שהגן ילדים) לצד השני ליד מכללת הרמלין.

ככה יהיה 2 נתיבים לכל כיוון כפי שאמור להיות בשכונה כל כך גדולה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש תאריך סיום? סוף סוף אפשר יהיה להגיע לכפר נטר למחלבה שאני אוהב בלי פקקים :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפני חצי שנה אמרו שנה וחצי

 

נראה מה יהיה עוד שנה

 

אולי זה רשום בשלט הניצב בסמוך לאזור הבניה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש תאריך בשלט, כמדומני יש להם עוד כמעט שנה לסיים.

אבדוק בהזדמנות ואעדכן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...