Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנכתב כבר, נמכרו בארץ סיאט 124 ו- 127 עם סמלי סיאט, וכמו כן עם סמלי פיאט (ועל לוחית מספר השלדה היה כתוב - מיוצר ברשיון מאת פיאט). הכרתי אישית סיאט 124 מודל 1980.

 

סיאט לא היו "קבלן הרכבה של פיאט" אלא היתה חברה שלה הסכם עם פיאט על ייצור דגמי פיאט תחת רשיון.

 

סיאט פתחה דגמים משלה הרבה לפני 1982. את הסיאט/פיאט 133 כבר הזכירו, אז אפשר להזכיר גם את הסיאט 1200 ספורט מ- 1975. קודם לכן, מרכב הארבע דלתות של ה-127 היה ספרדי.

:turn-l:
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם לי הייתה איביזה 1987. היא הייתה אצלי בערך בשנת 96-7, אם אני זוכר נכון. רכב עם מנוע נהדר, באמת הייתה לו תגובה טובה. אבל עם בעיות חשמל ממש מדליקות. המגבים עבדו נהדר בכל מצב, חוץ מאשר בימים עם גשם. האיתותים עבדו מתי שבא להם. וכן, לפעמים היה סוויץ׳ ולפעמים לא.

הרכב עצמו היה ממש חביב. ואני מניח שאלמלא בעיות החשמל שדרשו החלפה של לוחות יקרים, ולא ניתן היה לפתור אותם בידי חשמלאים רגילים, אולי היו שורדות יותר.

 

נהגתי שנים באיביזות האלה, גם ב 87 וגם ב 90, לא היו לי בעיות חשמל והאוטו נסע יפה.

היו בעיות בלאי אחרות, פעם אחת התפרק לי הגיר תוך כדי נסיעה, ובפעם אחרת מוט ההגה (באזור החיבור לתפוח) נשבר בנסיעה.

למזלי ולמזל אישתי, הייתי במהירות 10 קמ"ש, בהגעה לרמזור.

NSU Club Israel

פורסם
יבוא סיאט - עם מותג פיאט או בלעדיו - נמשך לתוך שנת הדגם 1983. בשנת הדגם 1982 ייבאה סוכנות מכוניות לים התיכון אפילו 32 מכוניות פאנדה שיוצרו בספרד.

 

האם מדובר בפנדה 34 (מנוע 850 סמ"ק)? ידוע שהגיעו בודדות עם מנוע כזה.

רובן היו 45 (903 סמ"ק), כנראה תוצרת פיאט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
האם מדובר בפנדה 34 (מנוע 850 סמ"ק)? ידוע שהגיעו בודדות עם מנוע כזה.

רובן היו 45 (903 סמ"ק), כנראה תוצרת פיאט.

 

המדובר במכוניות מתוצרת סיאט שמותגו כפיאט פאנדה, והיו בגרסת ה- 903 (=45). הנתונים האלו הפתיעו אותי.

 

נוסף על כך היו גם שבע פיאט פאנדה 34 מתוצרת ספרדית, בייבוא אישי. ה- 34 האלו שווקו כפיאט בצרפת, ומן הסתם גם בשווקים אירופאים אחרים.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
סיאט לא היו "קבלן הרכבה של פיאט" אלא היתה חברה שלה הסכם עם פיאט על ייצור דגמי פיאט תחת רשיון.

 

סיאט פתחה דגמים משלה הרבה לפני 1982. את הסיאט/פיאט 133 כבר הזכירו, אז אפשר להזכיר גם את הסיאט 1200 ספורט מ- 1975. קודם לכן, מרכב הארבע דלתות של ה-127 היה ספרדי.

 

וכדאי לציין גם את ה"סיאט 800", שהיה דגם עצמאי (מוארך ומוזר מעט) - גירסת 4 דלתות ל"פיאט/סיאט 600":

seat_800.jpg

seat_800 (1).jpg

עודד

פורסם
124 כזו בדיוק היתה לאשתי כשהכרנו. מודל 79 אדומה.

 

היתה די קקמייקה...

 

כמדומני היו לה סמלי סיאט ולא פיאט.

 

ובכל זאת התחתנת איתה . . :lol:

 

ד''א מישהו יודע למה פותח השרשור(SHMOLIKKKKKKKKKׂׂ) - נעלם ?

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

מעניין אותי לדעת אם לסיאט יש קשר לפולו סטיישן ולפולו קלאסיק.

 

כי הקורדובה הופיעה כמה שנים לפניהם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...