Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה לא ישר לאחר החלפת מצמדים


Dvir 1.2Tsi
שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

לפני שלושה ימים החלפתי מצמדים בפולו שלי (2011) .

היום הבחנתי שההגה נוטה שמאלה בנסיעה בקו ישר

הדבר לא היה כך לפני כן

 

ממה נובעת הבעיה ומה ניתן לעשות כעת ? :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעת הורדת הגיר מפרקים את ה subframe שמכילה את מסרק ההגה החשמלי, הדבר מצריך ניתוק החיבור להגה, בעת הניתוק והחיבור מחדש צריך לוודא שההגה ממורכז וגם שהמסרק ממורכז, המכונאי עובד על בסיס שכר רעב ופרמיות, אם הוא מבצע את העבודה מהר בפחות זמן שהגדיר היצרן אז הוא מקבל פרמיה, אז בגלל זה לא בדקו את הדברים הקטנים, אח'כ לא עשו נסיעת מבחן במוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על התגובה

מה צריך לעשות עכשיו כדי לסדר את העניין ?

 

כמובן שאני אחזור למוסך שטיפל ברכב , בד"כ הם עובדים יפה בלי בעיות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעת הורדת הגיר מפרקים את ה subframe שמכילה את מסרק ההגה החשמלי, הדבר מצריך ניתוק החיבור להגה, בעת הניתוק והחיבור מחדש צריך לוודא שההגה ממורכז וגם שהמסרק ממורכז, המכונאי עובד על בסיס שכר רעב ופרמיות, אם הוא מבצע את העבודה מהר בפחות זמן שהגדיר היצרן אז הוא מקבל פרמיה, אז בגלל זה לא בדקו את הדברים הקטנים, אח'כ לא עשו נסיעת מבחן במוסך?

 

אתה בטוח ב 100% ? זה נשמע די מטופש, כי זה אוטומטית מוריד את איכות העבודה באופן ניכר. ברור שהמכונאים יחפפו ויעגלו פינות - לפעמים קריטיות - כדי לקבל את הפרמיות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים מחפפים , ולפעמים עובדים בלחץ בעבודה - בשני המקרים יכולים להיות נזקים ובעיות - לכן צריך לעבוד נכון ועם ביקורת .

 

רכב חדש באחריות מטופל במוסכי היבואן -

אחרי סיום העבודה ואישור מנהל העבודה במוסך - אמור בוחן רכב לקחת את הרכב לנסיעה ובדיקה .

 

כנראה לא בוצעה נסיעה ובדיקה - גש למוסך ובקש כי יסדרו את הבעיה - יותר מכך אם ברחו ממרכוז ההגה .

הייתי מבקש גם בדיקה למצב כיוון הגלגלים הקידמיים , מאחר והם כבר ברחו מהכיוון המסומן בפירוק .

אפשר כי הם יכולים לבצע זאת במוסך אם יש מכשור מתאים .

ואם לא הם צריכים לבצע זאת במכון חיצוני לכיוון פרונט , אשר איתו הם עובדים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...