Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה חוזרת עם חיישן חמצן. רובר 623


miki23
שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלוש פעמים החלפתי חיישן חמצן ברובר 623 ותקלה חוזרת

פעם ראשונה שמתי מקורי ( לא חדש )

הרגשתי הבדל בנסיעה , האוטו נסעה יותר חלק , צריכת דלק השתפרה

אבל אחרי כ 500 קילומטר הבעיה חוזרת

 

פעמיים שמתי חיישן תחליפי תוצרת יפן , יש שיפור עצום בנסעיה , בצריכת דלק אבל אחרי זמן קצר הבעיה שוב חוזרת

יש ריח מהאגזוז , ואוטו לפעמים נחנק בנסיעה עד שאני לא עוזב את הגז ושוב לוחץ (כאילו חסר לו אוויר)

בחברה לא מוצאים את בעיה

האם מישהו מכיר פתרון ?

האוטו עשה 196000 . טיפולים בזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החיפושים בפורום הבנתי שאולי הבעיה יכול להיות בממיר קטליטי ?

מישהו יכול לתת לי מק"ט של חיישן מקורי , אני ינסה להזמין אולי מ EBAY

בארץ על תחליפי שילמתי 300 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תבדוק, אולי יש נזילות של שמן על החיישן, מה שיכול לגרום לו לקריאה לא נכונה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מחשבה: מה הסיכוי שהממיר הקטליטי סתום והבעייה היא לא בחיישן?

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע כן אוכל שמן , צריך להוסיף כל חודשיים

נוזל קירור אני מקפיד להחליף בזמן - בנוזל מקורי של הונדה

החיישן נראה יבש כרגע . בזמנו כן היה ספוג בשמן ( לפני ההחלפה אחרונה )

איפה בודקים תקינות של ממיר קטליטי ? יש מקום מומלץ במרכז ?

האוטו שוחט אותי בדלק ( 450 ש"ח ל 350 ק"מ בערך ) בשבוע

מה שמוזר שהחלפת חיישן השפיע לטובה רק עד 500 ק"מ ואחר כך אוטו עוד פעם נחנק בנסיעה

מה לבדוק קודם ? אינפוזיה יכולה לעזור ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה מתאר שיש ריח חריף זה סימן שהמנוע עובד בתערובת עשירה מאוד והממיר הקטליטי עובד קשה מאוד מה שגורם לריח חריף,סביר להניח שחישן חמצן אצלך לא מתפקד ומכניס קודי תקלה בגלל תקלה אחרת במערכת שגורמת לתערובת עשירה וכך החישן רטוב מדלק ולא יכול לעבוד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...