Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי קישור (תעשה חיפוש) אבל זכור לי שהפיתרון הוא קופלונג ארוך יותר בסרוו של המדף. יש אורגינל והוא מאד יקר ויש לאורן שרותי רכב חלק שהוא מזמין אצל חרט שפותר את הבעיה. גם אצלי זה לא תקין אבל למזלי זה נתקע על קרור. מעצבן בחורף אבל נסבל.

בכל אופן נדמה לי שהגישה מזופתת להחלפת החלק.

פורסם

הי,

יש קצה חוט...

ממה שראיתי עד כה הרכב הנ"ל דווקא בנוי טוב ופשוט (תאמינו או לא, מההתעסקות עם הרכב של אבא של אשתי אני ממש מצטער שקניתי לה אוונסיס ולא C5...)

בסרוו של המדף אתה מתכוון לסרוו של בורר אויר חיצוני פנימי?

עשיתי חיפוש לא מצאתי כלום...

תודה,

אלעד.

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום לכולם ותודה על הפירגון,לגבי השאלה,צריך להבדיל בין חימום בצד אחד וקירור בצד השני,לבין הפרשי טמפרטורה קלים בין תריס ימין לשמאל,במידה ויש רק הפרש טמפרטורה קל,מדובר בחוסר קרר במערכת המיזוג.

אורן

פורסם

תודה רבה על כל התגובות!

אורן, אתה מחליף את ציר המנוע או את כל המנוע?

יש משמעות לבאיזה מצב התריס (פתוח / סגור / המצב שהיה כשפורק) כשמחברים את המנוע לקונקטור?

שבוע נעים,

אלעד.

  • ספונסר פורום
פורסם

אין חשיבות למצב התריס,יש חשיבות למצב השיניים,אם שיני ההזחה כבר שחוקות לחלוטין או שהמדף שבר,זה אבוד,במידה ולא אנחנו מרכיבים ציר ארוך יותר שמכסה את כל שטח המגע עם התריס.

אורן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הי,

מקפיץ שוב,

היום נסעתי ב- C5 שוב,

כשהרכב דולק המאווררים של המזגן עובדים בעוצמה גבוהה ללא אפשרות לכבות אותם... :shock:

כשמפעילים רק סוויץ' הם לא עובדים (אלא רק כשהרכב מותנע).

מה קורה כאן?

פאנל? מגעים? בקר?

אלעד.

פורסם

אורן הי,

תודה על התגובה,

שלילי אין נורית stop,

המאווררים שעובדים הינם בתוך תא הנוסעים - לא מאווררי רדיאטור.

אלעד.

פורסם

עדכון

(סליחה על ההתעלקות על השרשור - אבל לפחות לתחושתי אנחנו פה שותפי גורל עם ה- C5...)

פירקתי החוצה את יחידת הבקרה על המיזוג (זו שמתחת לרדיו),

אצל הרכב של חמי (קיצור לאבא של אשתי) זו הבקרה האוטומאטית (זו עם הצג וללא הכבלים),

פירקתי אותה לחלקים - היא סגורה ע"י 6 ברגי torx-10 ו- 3 תופסני פלסטיק,

הוצאתי משם כמויות אבק מטורפות!

מסתבר שיש שם מעין פרופלור קטן שככה"נ מודד את זרימת האויר באוורור,

הוא היה תקוע לגמרי ע"י האבק,

כמוכן ניקיתי את הצג ואת המגעים של הכפתורים,

החזרתי הכל ונראה שזה עובד עכשיו פיקס,

אעדכן כשאסע באוטו - ייקח קצת כי כרגע מניפולד האגזוז בחוץ וזאת בגלל זמזום ב- 2000 סל"ד...

אלעד.

×
×
  • תוכן חדש...