Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייטסהו סיריון-שאלה על גיר


amiorlin
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

קניתי בדיוק דייטסהו סיריון שנת 2008.

בבדיקה התגלתה בעיה אחת בסעיף העברת הכוח.

נרשם "שמן כהה שחיקה בדיסקיות הילוכים, נקישה בשילוב הילוך".

לקחנו את הרכב לאחר הבדיקה למוסך מורשה דייטסהו, בדקו את הגיר ונטען כי זה כסת"ח של המכון בדיקה.

היום בנסיעה הרגשתי כשאני מעביר מפארקינג לדרייב יש לפעמים קפיצה קצת יותר חזקה מאשר שאר המכוניות שאני מכיר. אם אני מעביר לדרייב בלי ברקס מנוטרל, האוטו נותן קפיצה וחבטה קדימה לשנייה.

הבעיה לא מתרחשת במעברים אחרים. רק כאשר אני עובר מפארקינג או ניוטרל לדרייב. מעברים הפוכים ואחרים לא מרגישים. כל מעבר לרוורס חלק.

דבר ראשון האם מה שהמכון כתב כן קשור לבעיה המתוארת? כלומר האם הבעיה שכתב כיסתה אותו מהבעיה שמופיעה אצלי?

דבר שני מה יכולה להיות הבעיה? והאם זו בכלל בעיה. אולי זה תקין. אני פשוט מכיר במכוניות אחרות שזה יותר רך המעבר.

תודה רבה לעוזרים!

user_online.gifreport.gif quote.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

האם הבעיה שכתב כיסתה אותו מהבעיה שמופיעה אצלי?

כן.

דבר שני מה יכולה להיות הבעיה? והאם זו בכלל בעיה. אולי זה תקין. אני פשוט מכיר במכוניות אחרות שזה יותר רך המעבר.

לא מעבירים מפארקינג לדרייב בלי ללחוץ על הברקס.

הבעיה יכולה להיגרם גם מתושבת גיר או מנוע קרועה ולא חייבת להיות רצינית או יקרה לתיקון. בכל מקרה, אם בדקת במוסך ואמרו לך שהכל בסדר, כנראה שהכל בסדר :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי במוסך מורשה לפני הקנייה ואמר שזה כסת"ח.

עכשיו האוטו במוסך בודק את זה וגם מעביר לו טיפול קילומטרז.

ובבדיקה שעשיתי ההילוך היה בנוטרל והאוטו במישור והעברתי לדרייב בלי ללחוץ על הברקס בכוונה כדי להרגיש את החבטה. והרגשתי חבטה מאוד לא נעימה של האוטו קדימה. השאלה האם זה הגיוני ותקין. זכור לי במכוניות אחרות שאם למשל אני ברמזור בנוטרל עם ברקס ומעביר לדרייב, הרי לוקח איזה שנייה לגיר להיכנס לדרייב אבל בינתיים הורדתי את הרגל מהברקס. זה מה שניסיתי לבדוק.

דבר נוסף: כתבת כי מה שהמכון כתב כן מכסה. איך תושבת קרועה מכסה את מה שהמכון כתב בקשר לגיר?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן כהה ושחיקה בדיסקיות הילוכים, ניתן לדעת רק אם מפרקים את הגיר , אחרת איך תדע ?

(שמן - ניתן אולי לבדוק, אך לא מראה לי שבוחן בדק שמן גיר).

סה"כ - כסת"ח מוכר וידוע.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חזרתי מהמוסך...

קודם כל לצערי הרב הגעתי הביתה לאחר נסיעה של רבע שעה וגיליתי שמן יוצא מהמכסה מנוע. פתחתי מכסה וראיתי שהכל מוצף שמן והפתח מילוי של השמן היה בחוץ. ישר התקשרתי ואמרו שיבואו. אני כרגע מחכה להם. האם נגרם נזק כלשהוא? והאם זה שכל השמן פשוט עף על כל המכלולים בפנים מנוע וכדומה האם מזה נגרם נזק?

אני ממש עצבני על זה לצערי כרגע :(

דבר נוסף

אמרו שהתושבות של הגיר טיפה בלויות אבל בלאי סביר. אמרתי להם שיכתבו כדי שאטען זאת כנגד המכון בדיקה. בגלל זה כנראה נגרמת הקפיצה הקטנה בשילוב לדרייב.

כמו כן טענתי שאני נוסע במיוחד על מהמורות אני שומע רעש כמו משהו מתכתי זז למטה או משהו בסגנון. בהתחלה הוא רשב שזה מהמתלים ואז אמר שבדק וראה כי יש חופש במסרק מצד ימין? יכול להיות? מר משהו כזה.

ביקש לראות את הבדיקה שעשיתי במכון ואמר שסימנו לי על הכל וי שם בהיגוי ולכן אני אמור ללכת למכון והם אמורים לתקן את זה. איך הפרוצדורה? ומניסיון שלכם האם הם לא יעשו לי בעיות?תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לקבוע ברגע זה אם נגרם נזק או לא, בטח שלא באבחון מרחוק דרך הפורום. כעיקרון אם עצרת מהר יחסית (ולפני שנורית לחץ השמן נדלקה) לא אמור להיגרם נזק. מנקים את המנוע, מוסיפים שמן ואמור להיות בסדר.

 

לגבי ההיגוי - אני מניח שיעשו לך בעיות במכון ודרכך לא תיהיה זרועה בשושנים. עדיף שתגיע אליהם עם חוות דעת מסודרת מהמוסך כולל עלות תיקון ותראה מה הם אומרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבחנתי שנדלקה נורית חיווי כלשהי...

המוסכניק הגיע אלי. החליף לי את הפקק. בדקנו שמן והשמן היה מלא לגמרי לא היה צריך להוסיף. כל זה קרה כשהמנוע לא מונע כ40 דקות כלומר היה זמן להתקרר. לכן לא הוסיף לי שמן. הכל היה מפוצץ שמן אבל ממש הכל אז איך עדיין בבדיקה של המדיד השמן היה מלא לגמרי?

אז לא נגרם נזק נכון?

 

וכן עכשיו הוא מכין לי את הכל מחיר של קורת גישור הוא קרא לזה...

משופץ ואם זה להחליף את כל המסרק.

מכין לי את הכל מפקסס לי ואני אקבע איתם פגישה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ על מנת לשאול גם משהו בנוסף

אני עדיין מרגיש קפיצה של האוטו בשילוב לדרייב. מעיין קפיצה קדימה דיי חזקה. חבטה ניתן לקרוא לזה.

האם זה נגרם מהתושבות מנוע למרות כשהאוטו נוסע ועומד ברמזורים אני לא מרגיש כלום אבל ממש כלום שום רעידות ושום רעשים. האוטו שקט לגמרי! האם עדיין הסיבה לחבטה בשילוב לדרייב יכול להיגרם מתושבות מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...