Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סט פוקל קידמי ורמקולים אחוריים של פיוניר 4 WAY 260 וואט

להם מחובר מגבר של 700 וואט , אני מאוד מרוצה מהאיכות קול אמנם חסר לי סאב .

עכשיו אני לא מתיימר להיות מבין גדול של סאבים לכן אני פונה אליכם שתיעצו לי לגבי סאב ומגבר שירימו לי את האוטו באוויר :evil: , משהו ממש חזק ואיכותי 12" כמובן אני התלבטתי לגבי סאב של לנזר 700 RMS נקי. בנוסף רציתי לדעת מה ההבדל בין סאב עם ממברנה רחבה לסאב בלי ממברנה , אני רוצה להקצות לעניין 3000 שח מקסימום אז אם אפשר לתת הצעות אפשריות שקיימות בארץ . תודה מראש על העזרה חיים.

פורסם

דבר ראשון, 3000 ש"ח זה התקציב למגבר ולסאב ?

דבר שני, 700RMS נקי ? ועוד של לאנזר ?! נשמע תמוהה.

אני אניח ש3K זה גם למגבר וגם לסאב,

אז אני מציע לך סאב JL AUDIO cs 110w3 יעלה 1.7K כולל תיבה מקורית

ומגבר PUNCH 200S של רוקפורד שיעלה לך כ 1.5K

פורסם

שילוב טוב אבל לא בטוח שירים לך את האוטו באויר. בכל אופן אם אתה רוצה עוצמה תיבה בס רפלקס (עם פיר) היא הבחירה הנכונה. לדעתי לך על סאב 12W3 ותבנה לו תיבה לפי ההוראות באתר של JL AUDIO זה יתן לך יותר עוצמה מאשר תיבה אטומה.

לא הבנתי למה התכוונת בממברנות.

פורסם

סאב לנזר OPTI-1232D תראה כשאמרתי שאני לא מבין גדול בסאבים התכוונתי לזה את הנתון לקחתי מהאתר של http://www.car-stereo.co.il

 

רגע 3000 שח זה לא הרבה בשביל סאב ומגבר???

 

ההצעה שנתת לי תפוצץ לי את האוטו ??? אני רוצה משהו ממש חזק. אבל לא סאב כפול

פורסם

3000 זה לא הרבה לסאב ומגבר. זה תקציב טוב למשהו נחמד וטוב.

הסאב שציינת דורש מגבר חזק וזה לא נכנס לך בתקציב. אולי תנסה למצוא מגבר משומש חזק יותר.

דרך אגב תוריד מהמחירים שבאתר הזה 15% מהמחיר בערך ותגיע למחיר שאתה יכול למצוא בחנות.

 

ההצעה שנתתי לך לא תפוצץ לך את הרכב אבל זה התקציב שיש לך. אפשרות נוספת היא COMPVR של קיקר PORTED.

פורסם

סט פוקל 165K קדמי רמקולים פיוניר 260 וואט 4 וואי אחורי + מגבר 700 וואט של קונקורד מצטער אני מת להחליף אותו אז עוד לא הייתי בעניינם גם לגבי האחרויים של פיוניר אני לא שלם איתם תציעו הצעות לשיפור ......

×
×
  • תוכן חדש...