Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעזרתכם בנושא רכישת קטנוע 50 סמ"ק.

 

עד ליום שישי האחרון רכבתי על קטנוע מסוג ch250 (במשך שנתיים).

החלטתי למכור את הקטנוע עקב בעיות תקציב, כמו כן, העלויות הגבוהות של: הביטוחים, טיפולים ותקלות שהתרחשו מידי 3 חודשים לערך.

 

ההחלטה לעבור ל-50 סמ"ק הנה סופית מבחינתי אין לי אפשרות כלכלית לרכוש דו"ג בנפח מנוע גדול יותר.

באם לאור הנתונים הבאים תמליצו שזה לא יהיה אפשרי ייתכן ואוותר בכלל על רכישה של דו-גלגלי...

 

הנתונים הם:

1. גובהי הוא : 1.76, משקלי: 115 ק"ג (כן, שמן!)

2. נסיעה לעבודה מפתח-תקווה לאזור התעשיה החדש של ראש-העין (נסיעה של כ-15 ק"מ), רוב הנסיעה בכביש מהיר אך כמעט ללא תנועה...

3. חוץ מהנסיעה לעבודה, אני מעונין לנסוע מידיי פעם לרעננה/כפר-סבא (ניתן לנסוע גם דרך הוד-השרון כך שאין בעיה של כביש מהיר).

4. מעונין בכמה שיותר מרחב ל:קסדה, מעיל, חליפת סערה, כפפות, צעיף, שמן, קניות מהסופר :-)

5. אשמח לאפשרות להרכיב מידיי פעם נוסע/ת נוסף, למרות שזה נתון שאינו הכרחי אלא רק ייתרון.

6. המהירות לא משחקת אצלי, ברגע שירדתי מה-250 סמ"ק הבנתי שליותר מ-70-80 קמ"ש (במקרה הטוב) אני כבר לא אגיע...

 

תקציב:

ברשותי 7000 ש"ח, ישנה אפשרות למתוח מעלה בעוד 1000.

אין צורך במיגונים (קסדה, מעיל, כפפות) ואף לא בארגז גדול (נשאר לי מהקודם).

 

מה לרכוש?

1. מכיון שאין לי צורך ברכישה של הקטנוע היפה ביותר, ההתלבטות שלי היא בין רכישה של קטנוע במינימום האפשרי (שיראה רע ויעשה את העבודה) לבין הניצול המקסימלי של הכסף (שגם יראה טוב בנוסף לביצוע העבודה).

2. אני יודע שיש קטנוע מקורר מים ויש מקורר אויר, מה עדיף בשבילי?

3. האם ישנו 'קטנוע מנהלים' בנפח מנוע זה ובתקציב שלי? אשמח לכיסא נוח לשבת עליו...

 

תודות,

מאיר.

פורסם

קודם כל אני נסעתי על המון המון המון המון קטנועים לרוב

עברתי טייפון עברתי ג'ילרה ראנר

היום אני נוסע באפרליה אס אר טיפה משופרת....

לא משנה בקיצור

אחי האפריליה היא הכלי הכי מתאין והכי חזק לאנשים גדולים האס אר

תשתדל לבדוק טוב לפני שאתה קונה אפריליה כי תחזוק לא נכון של אפריליה יכול לעלות לך הרבה כסף

מה שכן אני שוקל בסיבות תשעים וחמש קילו ואני סוגר איתה 90 אני גם נוסע לראש היען המון...וכן היא מקוררת מים פלוס ענק לחמישים סמק

אם אתה רוצה לנסוע למרחקים אתה חייב קירור מים שישמור על המנוע בצורה הטובה ביותר

קירור אוויר מתחמם מהר ולכן לא יכול להגיע למרחקים

מכיוון שאסור לפרסם פה הודעות מכירה אז אני לא יפרסם

אבל אני מוכר אותה

פורסם

קצת מוזר לי לכתוב זאת אבל...למה לא MZ?

 

גם עומד בתקציב, גם עלויות אחזקה נמוכות יותר באופן משמעותי (בטוח שיהיו נמוכות משל CH250), גם מדובר על אופנוע ולא קטנוע (על כל היתרונות בכך) ובעזרת ארגז גדול נפח ומרובה ליטרים, לא תרגיש חוסר במקום...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

הייתי מוכן לשלם 1300 ש"ח יותר בשנה (שלדעתי מתקזזים עם עלויות אחזקה אפסיות) ולקבל כלי עם מהירות שיוט טובה, כוח זמין והתנהגות כללית עדיפה בהרבה על קטנוע פשוט.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אבל הבחור טוען שקשה לו עם הסי אייץ' שלו הוא עולה המון ...גם במובן של אחזקה..

למשל טייפון 50 עליות אחזקה אפסיות חלקים זולים ...(מהירות שיוט עירונית בלבד)

פורסם

בסכום שאתה מדבר, 7000 ש'ח?

תוסיף עוד 500, דהיינו 7500 ש'ח ותקנה TGB אקרוס 2004 מהחברה, או אצלי :lol: .

ליותר פרטים, שלח לי הודעה בפרטי. :mad:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
קצת מוזר לי לכתוב זאת אבל...למה לא MZ?

 

גם עומד בתקציב, גם עלויות אחזקה נמוכות יותר באופן משמעותי (בטוח שיהיו נמוכות משל CH250), גם מדובר על אופנוע ולא קטנוע (על כל היתרונות בכך) ובעזרת ארגז גדול נפח ומרובה ליטרים, לא תרגיש חוסר במקום...

 

בעוונותי הרבים, בזמנו...רחמנא לצלן, עשיתי רישיון רק לאוטומט...

(כולם אמרו לי, אתה תתחרט - צדקו כולם!!!)

 

סיני :mad: - ה"פ בדרך אליך!

פורסם
קצת מוזר לי לכתוב זאת אבל...למה לא MZ?

 

גם עומד בתקציב, גם עלויות אחזקה נמוכות יותר באופן משמעותי (בטוח שיהיו נמוכות משל CH250), גם מדובר על אופנוע ולא קטנוע (על כל היתרונות בכך) ובעזרת ארגז גדול נפח ומרובה ליטרים, לא תרגיש חוסר במקום...

 

בעוונותי הרבים, בזמנו...רחמנא לצלן, עשיתי רישיון רק לאוטומט...

(כולם אמרו לי, אתה תתחרט - צדקו כולם!!!)

 

סיני :mad: - ה"פ בדרך אליך!

 

אז תסיים את מה שהתחלת ותגמור עם הרישיון כמו שצריך.

 

ישאר לך עודף עם הMZ...

 

 

בכל אופן לגבי הקטנוע, לי היה ראנר 50.

חביב ביותר.

נקנה במחיר ריצפה מילד לחוץ ושירת נאמנה בעליות של חיפה קרוב לשנה.

אחלה של קטנוע.

 

מושב רחב, נוח, ומספיק חזק לסחוב אותי וחברה.

לא מהר, כי זה עדיין 50.

אבל טיפולים זה מעופר-אבניר אז המחירים היו טובים מאוד.

 

בכל אופן, שווה בדיקה לפי דעתי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...