Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'רו קינג - האם צריך לעצור בשביל להכניס 4X4?


orishavit
שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום אני בעלים של קינג שנת 2001, דגם המפואר. אני לא מוצא את הספר רכב ורציתי לשאול אם מישהו יודע אם אני חייב לעצור למען העברת ההנעה ל4X4 או שאפשר לעשות את זה בנסיעה עד מהירות מסויימת?

בנוסף, אם מישהו יכול לפרט מעט על כפתורי הנעילה המרכזית ונעילת הדיפרנציאל.

תודה.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, ברמת העקרון ניתן לשלב 4על4 HI בנסיעה, לא יודע עד איזה מהירות, גלגלים חייבים להיות ישרים.

בשביל לשלב LOW אתה חייב לעצור, וכמובן גלגלים ישרים.

 

נסה לראות אם יש מידע על המערכת באחד מסוככי השמש (ככה זה אצלי בטויטה היילקס 2009, ועוד רכבים שראיתי).

לגבי הכפתורים של הנעילה, אין לי מושג :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני כל הזמן עוצר בניוטרל ורק אז מעביר. לפעמים שילוב רוורס מזרז את התהליך.

אני גם אבדוק את הסוככי שמש(תודה, לא היה לי מושג איך קוראים לזה:lol:), אולי יהיה לי קצת מזל.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ידית הילוכים ראשית (P-R-N-D - וטיפטרוניק)

ויש לך ידית משנית לשליטה על גיר העברה

 

שם יש אם אני לא טועה (עבר כבר 9 שנים כמעט מאז שהיה לי אחד כזה)

2 על 4

4 על 4 פתוח

4 על 4 דיפ מרכזי נעול

4 על 4 דיפ מרכזי נעול + יחס העברה נמוך

 

וכפתור שחור נועל דיפ אחורי בלי תלות במה הולך בגיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אבל מה שאמרת אני כבר יודע. השאלה היא מתי בעצם יש להשתמש בנעילת דיפרנציאל מרכזי ו\או אחורי?

 

לגבי כפתור נעילת הדיפרנציאל האחורי, מנסיון שלי עד עכשיו אין דרך להפעיל אותו ללא נעילת דיפרנציאל מרכזית.(בין אם יחס העברה נמוך או גבוה)

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...