Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי רכב וגיליתי שהגג נצבע והוחלפה שמשה קידמית. מה ירידת הערך? [כ"ע]


bl47531
שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים, הרכב בן שנתיים, מודל 2008 בשוווי 122000 ש"ח, סכום זה לא הולך ברגל, ברגע שרוכשים רכב כזה ובמחיר כזה, כל שריטה ובעיה , אפילו הכי קטנה, הנה משמעותית, (גם במחיר).

כשאני רכשתי את הרכב ובמחיר מחירון, הלכתי לבדיקה בכדי לגלות את הליקויים הללו ואם ישנם כאלה, יש ביכולתי , להתמקח על המחיר, אך ברגע שאומרים כי הכל כשר, אין על מה להתמקח.

ממבט נוסף, שמשה שמוחלפת, אף פעם לא תהיה כמו האורגינלית, אשר חוברה במפעל, מה גם, במקרה שלי, השמשה הנה שמשה חליפית ולא אורגינלית של הונדה.(שאר השמשות/חלונות, חתומות על הלוגו הונדה).

הגג תוקן ונצבע בשנית, הצבע של הרכב , כשצובעים בחברה, עובר תהליכים מורכבים ומתמזג היטב בחוזקו עם הפח, במקרה של צביעה בשנית, בד"כ הצבע , בפרק זמן של חודשים/שנים, מתקלף, חלודה, דוהה, וכו'.

 

האם כל זאת לא משפיע על ערך הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ ועדת ששון ולפי אחוזי ירידת הערך הטכנית של הפגיעה הפיצוי הינו בין 1% ל 4%.

היות והוכח ע"י תקדימים לא מעטים כי ישנו פער גדול בין ירידת ערך טכנית לבין ירידת ערך מסחרית ,שכן ישנו קושי רב למכור מכונית שעברה פגיעה שיש בגינה ירידת ערך ,הוחלט על פיצוי של בין 6% ל8% לרכב שעבר צביעה בגג וגילו לא עולה על 4 שנים .

כמובן שאם יש לך הסבלנות ,אורך רוח ,מוטיבציה,חוו"ד לגבי התיקון ,שמאי שמוכר בענף בעל מוניטין (חשוב מניסיון), עו"ד טוב שיכול לייעץ לך וכושר ביטוי ,אני בטוח כי בתביעה משפטית אל מול אותו מכון אכן תוכל לקבל פיצוי הולם ושווה ערך לשוק .

אין לי ספק כי בתביעה משפטית המערכת לא תנהג בכפפות של משי באותם בעלי המכון שקיבלו ממשרד התחבורה רישיון עסק .

ללא קשר הייתי מפנה מכתב מנומס אך תקיף אל משרד התחבורה ואמון הציבור .

המכון או מי מטעמו לדעתי מנסה את שיטת המצליח ואכן פעמים רבות זה מצליח .

אני הייתי משתמש בקו הגנה פשוט אך יעיל כי לא הייתי רוכש רכב זה בכלל ועל כן אני לא רוצה פיצוי אלה שהמכון ירכוש את המכונית מבחינתי בחזרה ממני ,קצת קיצוני אך יעיל למי שיש בצ**ם.

 

דבר שני , אם חתמת על הסכם עם מוכר המכונית ,והוא לא יידע אותך לדבר קיום פגיעה בגג הרכב סימן שלא היה כאן גילוי נאות ,דבר אשר מוביל להסתרת מום ביודעין,שכן המכונית מבעלות ראשונה ,להערכתי ניתן גם ממנו לקבל פיצוי .

 

בהצלחה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...