Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרגשה כאילו הרכב עומד להיתהפך בכל סיבוב חד באימפרזה 94


hagggg55
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, איניני יודע מהיכן נובעת הבעיה החמורה הזאת לדעתי

כאשר אני מבצע סיבוב חד וחזק כגון עליה בסיבוב או יציאה נגיד באיילון דרום לכיוון בית דגן יש הרגשה

כאילו הרכב עוד רגע מאבד שליטה ומיתהפך !!! פשוט ככה.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

אשמח לכל עזרה בנדון!

 

תודה לכולם!

imprza new age

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הסיבה העיקרית זה בולמי הזעזועים,

תעשה בדיקה קטנה, תבוא אל הרכב תלחץ על הפגש או לסירוגין תנדנד את הרכב ותראה אם הבולמים מתקשחים או

שהרכב ממשיך להתנדנד למספר שניות לבד.

אם הרכב מתקשח אז הבולמים תקינים.

תבדוק גם את התקינות של הצמיגים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדויק, מה שהוא מתאר הוא זווית גילגול מופרזת (תגובת ההיגוי משתנה תוך כדי סיבוב ותחושה שהרכב לא מאופס על עצמו) והיא נובעת מקפיצים וצמיגים. לפותח השרשור, האם זה חדש? אם כן, אז האם שינית משהו במיתלים/קפיצים? האם בדקת תקינות ולחץ אוויר בצמיגים (כאשר הם קרים)? ד"א אני סובל חלקית מבעייה של זווית גילגול מופרזת לטעמי ונאמר לי כי היא נובעת בעיקרה (בקונפיגורצית המיתלים הנוכחית ברכב) מחתך גבוה של הצמיג, פיתרון זמני בו אני משתמש כרגע הוא ניפוח הצמיגים בלחץ גבוה יותר (2-3 PSI) מה שמונע מדופן הצמיג לקרוס בזמן הסיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...