Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך לראות היום שברולט אופטרה 04 ,

הקילומטרג' 150,000 וזה יד שלישית פרטית(יד קודמת גם פרטית)

מנוע 1800

מה אתם אומרים על האוטו-צריכת דלק,עלות תחזוקה,אמינות?

האם כדי בכלל ללכת לראות?

פורסם
ק"מ ויד גבוהים. מעבר לכך, יש מכוניות טובות יותר מהאופטרה.

בעצם, פחות-או-יותר כל המכוניות בקבוצה עדיפות.

פרט תקציב ודרישות מהרכב ונוכל להמליץ על רכב עדיף.

 

אני מחפש רכב משפחתי עד 30,000 ש"ח שיהיה חסכוני בדלק

השימושים העיקריים ברכב :נסיעה למכללה וחזרה ,טיולים פעם ב.. בסופ"ש .

פורסם

אישית מאוד קשה לי עם החיבור הזה של דייהולט,אני חושב שהחיבור הזה יוצר רכבים ברמה של בינוני ומטה,

אם אתה מחפש אמריקאית,לך על אמריקאית אמיתית ולא סוג של הכלאה בין זנים,לא חסר.

פורסם
אישית מאוד קשה לי עם החיבור הזה של דייהולט,אני חושב שהחיבור הזה יוצר רכבים ברמה של בינוני ומטה,

אם אתה מחפש אמריקאית,לך על אמריקאית אמיתית ולא סוג של הכלאה בין זנים,לא חסר.

 

שברולט היא חברה אמריקאית-היא מייצרת רכב אמריקאי.

פורסם

וסוזוקי היא חברה יפאנית - היא מייצרת רכבים יפאניים. כמו הסוזוקי פורנצה, למשל:

 

06811091990005-480.jpg

 

2008-Suzuki-Forenza-05.jpg

 

 

ודייהו היא חברה קוריאנית, היא מייצרת רכבים קוריאנים, כמו הדייהו נובירה\לאצ'טי:

,

DAEWOO-Lacetti-1-6-SX--2004-2005-.jpg

Daewoo%2BNubira.jpg

 

והולדן מוכרת בעיקר באוסטרליה...את המכונית המדליקה שנקראת "ויוה":

 

holden%20viva.jpg

 

17882537.jpg

 

בקיצור...מקווה שהבנת שלא שיחקתי פה בפוטושופ :shock:

 

בסה"כ שמות שונים לאותה מכונית, דייהו.

אם זה טוב, רע או סתם בינוני - לשיקולך.

×
×
  • תוכן חדש...