Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מידבאס


Adabbbbbb
שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן!!

אולי מישהו פה יכול להסביר לי קצת על רמקול מידבאס

midbass, איזה צלילים הוא מפיק ולמה הוא משמש..

הבנתי שבדרך כלל שמים את הרמקול מתחת לדש? למה?..

 

תודה!, מתנצל על הבורות, אבל איך נחכים אם לא נשאל? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MIDBASS זה תחום תדרים של משהו כמו 80HZ-250HZ. בסט קומפוננט 2-WAY אחראי עליהם הוופר שמפיק גם את תדרי המיד. בסט 3-WAY כבר יש לך חלוקה וופר, מיד וטוויטר כשגם פה אחראי הוופר על המידבאס אבל בדרך כלל רק עליו ולעיתים גם לתדרים עד 600HZ, אך כעקרון מומלץ שיהיה לא יותר מ300HZ.

את הוופר שאחראי רק על המידבס שמים בדרך כלל בדלתות בזמן שאת המיד והטוויטר ממקמים בקיקפאנלים, הסיבה לכך היא שתדרי המידבאס הם לא כיוונים/פחות כיווניים מתדרי המיד והטוויטר ולכן גם תמצא למשל אנשים שימקמו אותם בכל מיני מקומות כגון מתחת לדש או על הרצפה או איםה שיש להם מקום אבל בדרך כלל אם הם עושים זאת הם משתדלים לחתוך את התדרים כמה שיותר נמוך מכיוון שככל שעולים התדרים כך גם הצליל הופך כיווני יותר . החשיבות של מיקום המיד והטוויטר היא גדולה יותר, מכיוון שהצלילים כיוונים ולכן אם הם לא יהיו ממוקמים בצורה טובה, לא תקבל במת צליל נכונה.

ניתן לשים סאב בבגז' מכיין שתדרי הסאב באס הם לא כיוונים ולכן כל עוד יש לך במת צליל טובה מקדימה "תרגיש" כאילו גם הסאב נמצא מקדימה.

 

מקווה שעניתי על שאלותייך, קשה לי להתרכז כי הזמנתי פלייסטיישן 2 הרגע והמחשבות על טקן 4 מונעות ממני להתרכז :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה!

סחטיין על הפליסטיישן!!

 

עכשיו לא הבנתי, יש "מיד" ויש "מידבאסס"?. אם כן מה תפקיד ה"מיד" ללא הבאס?, ובמה הוא שונה מהטוייטר? (את הטוייטר אני מכיר, לכן אין צורך שתפרט עליו..)..

אני מניח שעד היום ראיתי את "הצליל" של הרמקול בצורה שונה מאיך שהוא באמת מתפקד..

 

תודה שוב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוויטר מנגן את התדרים הגבוהים מסביבות 2.5KHZ ומעלה, תלוי בטוויטר. המיד כשמו כן הוא מפיק את התדרים האמצעיים 300HZ-4KHZ (תלוי במיד). היתרון בסט 3-WAY הוא שבדרך כלל בגלל שמוקצים יותר אלמנטים להפקת התדרים, התדרים יופקו בצורה טובה יותר ולכן מיד נפרד יוכל (תלוי כמובן בדגם ובחברה) להפיק את התדרים האמצעיים מוופר שיפיק גם את התדרים האמצעיים וגם את המידבאס. אבל זה בא על חשבון הוספת נקודת חיתוך בקרוסאובר שסביבה הצליל נשמע לא טבעי. לכל דבר יתרונות וחסרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...