Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עבר להם בראש ? ( טויוטה VIGO) .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל מה שאני רוצה להגיד ,זה שעכשיו שנת 2009! יש הרבה הרוגים בדרכים , גם כאלה שנסעו לא לפיי תנאי הדרך.

רוב היצרנים מנסים לגרום לרכביהם להיות יותר בטיחותיים, יציבים , מתקינים מערכות ESP , ABS ועוד דברים טובים.

ואז מגיע טנדר של יצרן גדול ,ואומר מה אכפת לי מה יהיה לאותו נהג אם יהיה רטוב , מה אכפת לי אם הרכב לא יציב, לא משנה לי שהרכב דפוק ,מתנהג כמו טוסטוס ביום גשום ,הרי הנהג תמיד אשם.

ואני שואל למה?

מה הם מרוויחים מזה? למה לא בודקים דברים כאלה? למה לשים כזה רכב על הכביש ?

ואני לא מגזים , זה רכב פגום , לא קצת , לא טיפה, לא לפעמים, תמיד דפוק.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

ואני שואל למה?

מה הם מרוויחים מזה? למה לא בודקים דברים כאלה? למה לשים כזה רכב על הכביש ?

ואני לא מגזים , זה רכב פגום , לא קצת , לא טיפה, לא לפעמים, תמיד דפוק.

 

אז זהו שהוא לא תמיד דפוק - כשהוא עמוס הוא מתנהג טוב, ואת זה אמרת בעצמך.

כנראה שכרכב עבודה, הוא תוכנן להתנהג בצורה אופטימלית כאשר יש מטען כבד מאחור.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם
הבעיה היא שאנשים לא מבינים שזה רכב עבודה ולא רכב יומיומי.

לדעתי צריך לעשות רישיון מיוחד בשביל רכבים כאלו ולעשות נהיגה מתקדמת מיוחדת בשבילם.

 

 

מזה קשור שזה טנדר?

הטנדר שלי נראה כמו משפחתית לכל דבר

מרווח ריפודי עור סאנרוף הכל בפנים יפה נראה ממש כמו ג'יפ

וגם יש לו בקרת החלקה ו4X4 קבוע לכביש...

מיצובישי האנטר ד"א..

לא צריך שום הכשרה מקצועית ולא כלום וזה רכב עיקרי בבית וכל נהג או נהגת מסתדרים איתו אחלה.

פורסם

ההאנטר מתוכנן יותר כמו אוטו מאשר הVIGO.

יש לו גם את כל הדברים שאמרת כדי שהוא יהיה פשרה בין רכב שטח ורכב משפחתי.

כל מי שנהג על HILUX משנות ה90 למשל, יודע שזה רכב עם תחת מאוד שמח כשאין לו עומס אבל מתנהג טוב יותר כשהוא מלא.

פורסם
מזה קשור שזה טנדר?

הטנדר שלי נראה כמו משפחתית לכל דבר

מרווח ריפודי עור סאנרוף הכל בפנים יפה נראה ממש כמו ג'יפ

וגם יש לו בקרת החלקה ו4X4 קבוע לכביש...

מיצובישי האנטר ד"א..

לא צריך שום הכשרה מקצועית ולא כלום וזה רכב עיקרי בבית וכל נהג או נהגת מסתדרים איתו אחלה.

 

זאת בדיוק הנקודה שלי. טנדרים רבים משמשים משפחות בתור רכב עיקרי בבית , ואין עם זה שום בעיה . יש להם המון יתרונות על הפרטיות. אבל רוב הזמן הרכבים הללו לא עמוסים או עמוסים חלקית ולכן היצרן אמור לשים האת המערכות האלו.

זהו זה כל מה שנדרש.

ולכל מי שמאשים את הנהג כל הזמן ,האם אתם מוכנים לשים את נשותיכם וילדיכם בתוך הVIGO ולישון בשקט?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
נראה לי טיפה הגזמתה... זה נשמע כאילו האוטו נסע על קרח... משהו פה לא הגיוני או שחבר שלך נסע באמת מהר

 

 

או צמיגים לא מוצלחים/ישנים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טימור,

אני חוזר שוב על מה שאמרתי, כל מי שהולך (בעצם נוסע) עם הראש בקיר ולא מבין שמדובר בכלי עבודה במשקל 2 טון, עם הנעה אחורית, עם ישבן עליז ובלי מערכות בקרה ושליטה נגד החלקה ונוהג בו כמו במאזדה 3 כי "זה רכב שנת 2009 ורכב משנתון כזה צריך לעמוד בסטנדרטים מסוימים" יפגוש מהר מאוד את הקיר שהוא הולך נגדו.

לעומת הליכה (בפתגם במקור), במהירות 40-50 קמ"ש ומעלה זה הרבה פחות נעים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מסכים! איפה רשום שזה אך ורק כלי עבודה? הרבה מכוניות משמשות משפחות רגילות ,בעיקר מושבניקים למינהם.

בכל אופן אני את דעתי כבר רשמתי ואין צורך לחזור עליה .

 

דרך אגב הרכב "טוטל לוס".

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

עוד קצת חומר למחשבה בנושא זה

 

גילוי נאות: מקור פרנסתי קשור לחברת מיצובישי.

מי שמוצא את זה רלבנטי ולא סומך על תרומתי הכנה לדיון מוזמן לא להכנס לקישור.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...