Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הוא היה בודק כמות חידקים ביוגורט או בגבינה איכותית כולם היו מתפלצים.

 

זאת הסיבה שהפסקתי להתרגש מ"כלבוטק", במיוחד אחרי הבולשיט הפופוליסטי עם "טיב טעם".

כל מי שעבד אי פעם במטבח צבאי או במסעדה יודע מה באמת שווים כל התחקירים האלה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקופ של עיתונאים.

לא קורה כלום לאנשים (כולל תרמילאים ישראלים) שאוכלים דברים שעז מקיאה מהם על המדרכות מבומביי ועד לגוס.צריך להזהר ממשקאות ואוכל לא מבושל,ולאלהשתמש בסכו"ם חשוד,-את זה לא בודקים.- המזלג שהיה בפה של משוחף/איידס/מצורע לפני 5 דקות.פי 100 יותר היגייני על חתיכת עלה בננה מאובק או אפילו עיתון,עם צבע הדפוס הרעיל.

אם זה אחרי בישול ארוך/על האש כל המיקרובים חוץ מעיתונאים מתים.

חומוס מתבשל לילה.

פורסם
כל מי שעבד אי פעם במטבח צבאי או במסעדה יודע מה באמת שווים כל התחקירים האלה.

 

כל מי שהיה בבה"ד 7 וראה שם חולדות בגודל של סוסי פוני, שחתול ממוצע נמלט מהם בבהלה - ממש לא נבהל מכמה מיקרובים (אפילו שהם מסוג קוליפורמים).

פורסם
אף פעם לא שמעתי אותם אומרים יותר מ-3 מילים בעברית ברצף.

יש את "אבי נימני מת", שזה ההימנון המקומי בסניף החדש.

 

את רוב השירות הצבאי שלי העברתי באבו חסן ואני יכול להעיד בוודאות שהרגשתי טוב יותר לאחר ארוחה בחומוסיה מאשר אחרי ארוחה צה"לית.

 

*פעם אחד הטבחים הכין שניצלים שיצאו טעימים מדי והנג"ד מטבח צעק עליו שלא יעשה את זה שוב.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
יש את "אבי נימני מת", שזה ההימנון המקומי בסניף החדש.

 

את רוב השירות הצבאי שלי העברתי באבו חסן ואני יכול להעיד בוודאות שהרגשתי טוב יותר לאחר ארוחה בחומוסיה מאשר אחרי ארוחה צה"לית.

 

*פעם אחד הטבחים הכין שניצלים שיצאו טעימים מדי והנג"ד מטבח צעק עליו שלא יעשה את זה שוב.

 

זה מזכיר לי איך הטבח בבסיס בו שירתתי היה מכין צ'יפס.

הצ'יפס מגיע ארוז בשקיות גדולות, חתוך ומוכן לטיגון עמוק.

איך בנאדם נורמלי פותח שקית כזו? עם סכין או מספריים...

איך הטבח שלנו היה פותח את השקית צ'יפס?

מחמם את השמן לטיגון עמוק, מכניס את קצה השקית לשמן הרותח, השמן הרותח ממיס את קצה השקית, כל הצ'יפס נשפך לסיר הטיגון העמוק יחד עם חתיכות פלסטיק מותכות מהשקית...שהיינו מוצאים בין בצ'יפס המוכן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מה שאני לא מבין זה מי מאבו חסן יכל לכתוב את התגובה הזאת "הופתענו מפנייתכם..." :lol: אף פעם לא שמעתי אותם אומרים יותר מ-3 מילים בעברית ברצף.

 

עוד לא שמעתה את הסיני ששותף כלים..

פורסם

ואיך מכינים חביתה גרוזינית צהל"ית ?

מחממים שמן (די עמוק) במחבת חשמלית ענקית מנירוסטה שיש לה אפילו הגה :-), ואז שוברים לאט לאט ביצים ומטגנים אותם היטב.

הטיגון כה מוצלח, שהחביתה הופכת להיות לעיסה כמו מגן בוץ של משאית..

אצלנו ביחידה המטבח היה כה מטונף שאפילו החיידקים מתו מהליכלוך.

או כמו שאמר פעם איווט ליברמן - מה שלא הורג -מחשל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה מזכיר לי איך הטבח בבסיס בו שירתתי היה מכין צ'יפס.

הצ'יפס מגיע ארוז בשקיות גדולות, חתוך ומוכן לטיגון עמוק.

איך בנאדם נורמלי פותח שקית כזו? עם סכין או מספריים...

איך הטבח שלנו היה פותח את השקית צ'יפס?

מחמם את השמן לטיגון עמוק, מכניס את קצה השקית לשמן הרותח, השמן הרותח ממיס את קצה השקית, כל הצ'יפס נשפך לסיר הטיגון העמוק יחד עם חתיכות פלסטיק מותכות מהשקית...שהיינו מוצאים בין בצ'יפס המוכן.[/quote

 

מה הדבר הבא ?

טירטורים אסורים, אימהות פונות למפקדים,נציב קבילות....

ועכשיו טירונים גם לא מקלפים תפוחי אדמה ?

להפריט את הצבא ומהר. עם חיילים כאלה הערבים אוכלים אותנו.

אולי גיידאמק,אם ייזכה במכרז, יציל את המדינה עם חיילים אמיתיים מצ'צ'ניה/אבחזיה.

 

ולחשוב שפעם אנחנו צחקנו על האיטלקים עם הנוצות על הקפל"סטים.

פורסם

היום בדקתי את החומוס המסוכן לבריאות של אבו חסן, מה אני אגיד לכם, אם זה הטעם של קוליפרמים וחיידקי קולי, אני בעדם.

דר"א, הם תלו מיהרו לתלות שלטים במקום שמראים בדיקות מעבדה שמוכיחות אחרת לגמרי.

פורסם
אבו שוקרי המקורי NO. 1 - באבו גוש הוא חומוסיית הבית שלנו... :roll:

זוכרים את הקמפיין של חומוס צבר שצולם באבו-שכרי? למי שהספיק לשכוח, משפט המפתח היה: "אני אבו-שכרי המקורי!" שאותו היו אומרים שני בעלי החומוסיות.

אני מתערב איתכם שאם אותו סרט פרסומת היה מצולם היום, משפט המפתח היה: "הוא אבו-שכרי המקורי!" :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, התגובה הרדודה שלך ( :lol: ) מתעלמת מהדרמה העצומה שהייתה בין שתי בעלי החומוסיות היריבות:

בעוד שראשון טען שהוא אבו שוקרי המקורי NO.1, השני טען ובצדק שהוא אבו שוקרי המקורי מספר 1.

לנו הקטנים לא נותר אלא לעמוד בצד אל מול קרב הענקים (ענקי הקוליפורמים כמובן) שהתחולל מולנו.

 

בעלי החומוסיות היו עומדים מחוץ לחומוסיה ומזמינים את הלקוחות הפוטנציאלים לטעום את הקוליפורמים שלהם - ואכן הסוד בחומוס טוב הוא בטיפוח זנים חדשים ועמידים של חיידקים שמשביחים את טעמה של כל מנה.

פורסם
כל מי שהיה בבה"ד 7 וראה שם חולדות בגודל של סוסי פוני, שחתול ממוצע נמלט מהם בבהלה - ממש לא נבהל מכמה מיקרובים (אפילו שהם מסוג קוליפורמים).

 

אני אישית לא נתקלתי בהם, אולי מהסיבה שבצה"ל כבר עברו לקייטרינג.

 

אמא שלי סיפרה לי שכך היה בזמנה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השאלה היא איך אפשר לדעת שהם לא לקחו את החומוס, השאירו אותו כמה ימים בחוץ שיתקלקל ורק אז שלחו לבדיקת מעבדה.

 

זה כמו שאני אכנס לתחנת דלק, אמלא חצי ליטר דלק בבקבוק, אוסיף על זה חצי ליטר מים ואשלח למעבדה

 

גם ביין יש חיידקים (החרא של השמרים מספיק חיידקי?)

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...