Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

 

אני עדיין מחפשת יפנית שעולה +-15 אלף ושתהיה בלי תאונות ובלי פגיעות פח למיניהן וזה מאאאאאד קשה למצוא במחיר הגיוני...

 

ואתמול פתאום נתקלתי בהודעה של פונטו למכירה מהשכרה עם 120 אלף בסה"כ...

 

ובמחיר הגיוני ביותר של בערך 15 אלף....עכשיו לפי דעתי היא תהיה עדיפה על כל יפנית בת 11-12 שנה לא?

 

היא יותר מודרנית וגם המוסכניק אמר שהיא לא ממש בעייתית...שהיא אפילו הכי טובה מבית פיאט...

 

נקטע זה שאני ממש מפחד לקחת אוטו מהשכרה כי ה' יודע איך התעללו בו.....

 

קיצר קבעתי אם איזה אחד בשישי להפגש ולראות את הפונטו הזאת...שהיא מודל 96

 

אבל ישנם כמה דברים שאני סקפטי לגבייהם...קודם כל היד היא יד 6...עכשיו שאלתי את המוכר למה והוא אמר שהוא תאכלס יד 3 כי האוטו עבר מסוחר לסוחר וככה הצטברו לו ידיים..

 

כמו כן הוא אמר שהמנוע עבר שיפוץ כללי...,למה לעשות לו שיפוץ כללי ב120 אלף בסה"כ?

 

קיצר....תיעצו לי בבקשה

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

יש לי חבר עם פונטו שנת 95 ואי אפשר להגיד שזו חווית נהיגה אבל האוטו נוסע ואפילו לא עושה לו בעיות, 120K קילומטר לאוטו משנת 96 זה לא כזה הרבה, בקשר לידיים הרבות ולהשכרה - בגלל זה המחיר.

הצעה שלי, לך תעשה לה בדיקה אם הכל בסדר אז מה זה משנה אם היא באה מהשכרה כי הקילומטרז' שלה לא רצחני בכלל.

 

תראה הלכתי אפילו יותר רחוק, עשיתי לך שכלול מחיר כולל הקילומטרז', הבעלים, היד וכו... (מה לעשות משעמם לי :wink: ) יצא שהפונטו הכי זולה, זאת אומרת הדגם הכי פשוט (ואני לא יודע אם זה הדגם שלך יכול להיות שמה שאתה מדבר זה דגם יותר טוב) עולה 16,000 אז אם הבדיקה מראה שבכל בסדר ומוכרים לך את זה ב15K או פחות אז זה שווה ואם ז לא הדגם הכי פשוט אז בכלל שווה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אני אראה....אולי אני אקח אותו לבדיקה יום ראשון או משהו כזה...

בשישיש אני סתם אבדוק אותו(כאילו אסתכל עליו)

 

מה שמוזר פה שהבחור עשה תיקונים בשויו 3000 שקל והחליף מלא דברים ושם צמיגים חדשים והכל...

את כל זה הוא עשה לפני שבועיים...

 

אז זה לא מסתדר לי למה הוא מוכר את האוטו

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם
אני אראה....אולי אני אקח אותו לבדיקה יום ראשון או משהו כזה...

בשישיש אני סתם אבדוק אותו(כאילו אסתכל עליו)

 

מה שמוזר פה שהבחור עשה תיקונים בשויו 3000 שקל והחליף מלא דברים ושם צמיגים חדשים והכל...

את כל זה הוא עשה לפני שבועיים...

 

אז זה לא מסתדר לי למה הוא מוכר את האוטו

 

זה לא קשור, יכול להיות שבלי התיקונים האלה אף אחד לא היה קונה את האוטו

 

גם חבר שלי קנה אוטו אבל הבחור שמוכר צריך לעשות כל מיני תיקונים במתלים ועוד כל מיני דברים אחרת חבר שלי לא היה קונה אותו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

פיאט פונטו נפח מנוע 1100 עשתה 128000 ק"מ הרכב מהשכרה, השבוע הרכב עבר טיפול כללי שכלל שיפוץ מנוע כללי כולל החלפת שסתומים במנוע החלפת קלאץ' צמיגים חדשים אגזוז חדש , חגורת טיימינג בולמים קדמיים , תושבת מנוע , ועוד... תוספות: נעילה מרכזית עם אחריות לשנה + אזעקה + מזגן, לכן כל הקודם זוכה !!! הרכב חייב להמכר כיוון שאני חייל שאין לו כסף לביטוחים של הרכב, הרכב ניראה חיצונית חדש לאחר צבע ללא תאונות ריפודים חדשים בקיצור הרכב נוסע וניראה כמו 2002 וכל זה במחיר מצחיק 15,000 ש"ח לרציינים בלבד ללא התפשרות יותר על המחיר מחירון כולל תוספות של הרכב 22,500 הורדתי מספיק על ההשכרה כל הקודם זוכה

לפרטים חייגו

054802503 משה

 

הוא פירסם את זה בקנייה ומכירה בפורום הזה

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

מי שמוכר לך סיפורים על בעלויות שנגרמו בגלל מעבר אצל סוחרים מורח אותך כמו חמאה.

:mad: 1. בעבר היה מקובל שהסוחר היה מוכר את הרכב בעזרת ייפוי כוח וללא העברת בעלות.

2. לאחרונה שונה החוק ומעבר רכב אצל סוחר מקבל בעלות זמנית שאינה מופיעה תחת "מספר בעלויות" ברישיון. :!:

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

×
×
  • תוכן חדש...