Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
(מי האידיווט שמתכנן קיר עם כזו זווית לפניה תגידו לי)

רק מראה לך איך חשבו פעם בעולם המירוצים - ואיך התקדמנו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחד המירוצים היותר מטורפים שיצא לי לראות. כאילו חזרנו בזמן 20 שנים אחורנית.

פתאום אין בקרות, אין שליטה, אין ניהול, שורה של נהגים מטורפים שעפים לכל עבר עקב טעויות שכבר מזמן לא רואים.

 

במילה אחת: תענוג (יכול היה להיות בדיוק ההיפך מתענוג אם קוביצה היה יוצא מזה אחרת)...

 

 

ק ו ב י צ ה

 

 

קפאתי ועפתי בפתאומיות ימינה צעקתי הצילו........... :wink:

---

פורסם
ראיתי את זה הוא הזיז את יד שמאל ואת הראש אכן תאונה מחרידה הוא התנגש ברכב טיוטה ולכן קראה ותאונה והוא ניכנס לסיבוב מהר מדיי

אני לא זוכר אמרו שהוא חי מת מה מצבו?

 

שבר רק רגל..

פורסם
אני נורא נורא אוהב את המסלול הזה

באמת אחד האהובים עליי

אבל הוא לא צריך להיות בסבב

מונאקו זה מונאקו

אבל גם את הנרברינג הוציאו

מה צריך שמישהו ימות שם כדי שהם יוציאו אותו?

אחר כך כל העונה תהירס חיים של בן אדם ילכו ועוד זעזוע לספורט שלא לדבר על כל הירוקים ואנשים הבטיחות שיכנסו ויסרסו להכול תתחת?

מסלול (לא רחובות) לא צריך להיות עם קיר בטון אחרי כל סיבוב מכונית שעפה כמו זאת של קוביצה במקום כמו זה של קוביצה צריך להכנס במלכודת חול\חצץ ולהתהפך כמה פעמים ולהשאר שם

היא לא צריכה להיכנס חזיתית בקיר (מי האידיווט שמתכנן קיר עם כזו זווית לפניה תגידו לי) להנתץ ממנו לרוחב המסלול ולהכנס בעוד קיר

רק בנס המכונית של קוביצה לא סיימה לכל רוחב המסלול והביאה תאונה שרשרת פסיכית

וזה לא כאילו שלמכוניות שאחריות היה לרדת לחול ולהעצר או משהו

פשוט מיותר

המסלול הזה מ-ס-ו-כ-ן ושנה הבאה יהיה טוב יותר לכולם אם ידלגו על קנדה ויכניסו מרוץ אחר במקום

 

אז אם אתה כבר מהנדס את המסלול אולי תספר לי מה הדרך היותר טובה למגן את הפניה הזו? כשאחריה יש הירפין ואז המכוניות חוזרות חזרה נוצר רווח מאוד קטן בין נתיב לנתיב והקיר הזה זה האפשרות היחידה שתמגן טוב את הפניה.

 

ולהוריד את המסלול מהסבב?! איזה מין אוהד אתה? אתה רוצה להמשיך לראות מרוצים כמו במונאקו? אני לא אומר שאני רוצה שנהגים יפצעו אבל בטח לא להוריד אותו מהסבב.

to finish first first you have to finish

פורסם
אז אם אתה כבר מהנדס את המסלול אולי תספר לי מה הדרך היותר טובה למגן את הפניה הזו? כשאחריה יש הירפין ואז המכוניות חוזרות חזרה נוצר רווח מאוד קטן בין נתיב לנתיב והקיר הזה זה האפשרות היחידה שתמגן טוב את הפניה.

 

ולהוריד את המסלול מהסבב?! איזה מין אוהד אתה? אתה רוצה להמשיך לראות מרוצים כמו במונאקו? אני לא אומר שאני רוצה שנהגים יפצעו אבל בטח לא להוריד אותו מהסבב.

 

להיפך

 

אני לא מת על מונקו בכלל

אני חושב שגם הוא מסוכן בצורה מיותרת

אבל למונקו יש שני סייגים

א' הוא לא מהיר אז הסכנה פוחתת

ב' יש לו היסטוריה עצומה אי אפשר להוריד אותו

 

קנדה לעומת זאת זה מסלול שההיסטוריה היחידה שלו זה שכולם נכנסים בקירות

והוא מסלול מהיר נורא

וכן צריך להעיף אותו מהסבב ולא חסרים מסלולים בעולם להחליף אותו

ואתה רוצה לשמוע איך הייתי מתכנן תפניה הזאת? פשוט מאד לפני ההיר פין ואחריו הייתי יוצר סטייה לכיוון הנגדי (ההירפין זו פניה ימניה אז לפניו בקטנה שמאלה וביציאה בקטנה ימינה) גם היה מאיט את זה עוד יותר ומונע את כל ההחלקות והשטויות וגם בגלל שזה היה בצורת V אז באמצע אפשר לשים בור חול מאסיבי שכל מה שנוגע בו נתקע שם ולא זז (עם הסתייגות כמובן ממכונית שמרחפת ב200 קמש)

קיצר

מסלול שמתוכנן על הפנים

יום אחד מישהו שם ימות

ומעבר לטרגדיה האישית כל מי שאוהב את הספורט הזה יסבול בגלל המסלול הזה

פורסם

תראו מה צריך בכדי ששרשור של פורמולה-1 יהפוך לנושא לוהט בפורום הזה -תאונה ספקטקולרית של מכונית אחת ועוד קצת בלאגן מסביב והנה פתאום אני לא מרגיש בודד פה ואולי קצת משוגע עם האהבה שלי לפורמולה-1. יופי.

 

הכי פופולארי יהיה לבוא עכשיו ולהתחיל לחלק מחמאות ללואיס המילטון, אבל את זה כבר צפיתי בכתבת פתיחת העונה שעשיתי למגזין "אוטו" , שם כתבתי עד לאחרונה.

אני רוצה להתחיל דווקא מהתאונה המפחידה של רוברט קוביצה. הדבר הראשון שהיא גרמה לי זה למין פחד כזה וחשש שאולי הנורא מכל קרה, בכל זאת הוא טס חזיתית לכיוון הקיר ללא יכולת הגנה או עצירה ומשם המשיך לקיר נוסף, לאחר שנרגעתי קצת ובזכות ה-YES MAX יכולתי לבד לראות זאת שוב ושוב, ניתן היה לראות עד כמה בטוחות וחזקות מכוניות הפורמולה-1 המודרניות ועד כמה סביבת הנהג חזקה ובטוחה. תא הנהג נשאר שלם ואני בטוח שעכשיו ישנו גם את אזור הרגליים בכדי שישמור עוד יותר על הרגליים של הנהג .

אגב- אני לא יודע מי ממכם זוכר , אבל התאונה של קוביצה, לי לפחות מאד הזכירה באופי שלה את התאונה של קטרין לג' מהשנה שעברה באחד ממרוצי האינדי האמריקאיים. גם שם היה ריסוק נוראי וללא פגיעות מיוחדות.

אחת לשנה ואולי קצת יותר יש תאונה כזו בפורמולה-1 ואז שוב אנחנו מקבלים הוכחה הספורט המוטורי בטוח והבוסים מלמעלה מקפידים לעשות אותו עוד יותר בטוח מפעם לפעם.

 

המסלול הקנדי הינו מסלול מהיר, מהיר מאד אפילו .

לכל מסלול בעולם, לאו דווקא מסלול שמשמש לפורמולה-1, י שאת האופי שלו וחלק מהאופי של קנדה זו המהירות בצירוף הקירות הכל כך קרובים , זה מה שעושה את זה מעניין.

שימו לב טוב כמה פעמים נהגים התקרבו מילמטרים מהקיר הלבן וכמה הצליחו לגעת בו ולהמשיך או כמה ויתרו על חלקם בהמשך המרוץ בעקבות מגע לא בטוח עם הקיר, לפעמים גומי זה גם לא בטוח...

זה מה שעושה את ההבדל בין גברים לילדים או בין נהגים טובים לנהגים מעולים. הקירבה לקיר, ממש כמו במונקו.

באם כל המסלולים יהיו דוגמת "מסלולי טילקה" אנחנו מהר מאד נאבד עניין.

 

ועדיין ללא המילטון.

פרננדו אלונסו יכול לבוא בטענות רק לעצמו לגיב תוצאת המרוץ ולא משנה למה קיבל קנס 10 שניות כי זה לא מה שהרס לו את המרוץ.

הוא זינק חזק כאילו אין מחר ואז נזכר שהוא בקו החיצוני ולידו בן קבוצתו . הוא גם ידע שרון דניס מאד יכעס במידה ויהיה איזה מגע בין חיצי הכסף. אז הוא בחר קו רחב בפנייה ומכוון שהיה חיצוני ומהיר הוא פשוט ירד מהמסלול וחזר כאילו הוא לבד שם, מזלו שכולם נזהרו , היידפלד בעוד הופעה נהדרת, שעכשיו אולי תגרום למריו טיסן סוף סוף לחתום על החוזה שלו, ניצל מצב , טיפס למקום השני עם הזקן המכוער שלו .

אלונסו חזר על הטעות עוד איזה 70 פעם כאשר בכל פעם בלם מאוחר מדי או הגיע מהר מדי וירד לדשא.ככה לא מנצחים מרוץ.

 

אני לא יודע למה חושבים שהעקיפות של סאטו זה משהו חדש.

טאקומה סאטו היה אלוף פורמולה-3 באנגליה ושבר שם כל שיא אפשרי , כולל כאלו של סנה והאקינן.

כבר שנהג בג'ורדן ואחר כך ב-BAR היה לו את זה , את המהירות והעקיפות רק שלא תמיד הוא היה עקבי והרבה פעמים זה הסתיים בדמעות . בשנה שעברה היתה לו שנת התחשלות עם האגורי הצולעת ועכשיו עם האגורי החדשה (או ההונדה הישנה) שמשתפרת ממרוץ למרוץ אנחנו רואים את סאטו האמיתי.

תסתכלו על התוצאות של צמד מכוניות ההונדה מהשנה שעברה ותבינו כמה פוטנציאל יש במכוניות הללו.

 

 

יש לי עוד הרבה מה לכתוב אבל האוניברסיטה מחכה

יום טוב

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...