Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה את פרטי המערכת העתיקה שלי אתם יכולים למצא בחתימה.. אני חייל אז אין לי כלכך את האופציה לשפר אותה.

לאחרונה חשבתי אולי לנסות להוסיף מאחורה זוג רמקולים אך ישלי מספר מגבלות,

א. שהסאונד שלו לא יהיה שונה משאר הרכיבים ויגרום למין מעורב כזה.

ב. אין לי כרגע אופציה להשקיע במגבר נוסף אז אני חושב לחבר אותם לHU שלי אם יש את האפשרות.

ג. איני רוצה להפיק מהם צלילים נמוכים כמו ב6*9 כלומר אני רוצה שהסאב ימשיך לעשות את העבודה.

ד. אני לא מעוניין שהם יגנבו את ההצגה שאני מקבל מהקומפוננט.

 

בנוסף אני משתמש בטיימקורקשין וכבר התרגלתי להשפעה שלו וקשה לי להפרד ממנו, יש אופציה להוסיף את הרכיב המדובר למעגל הטיימקורקשין?

 

תקציב? לא כלכך גבוהה אחרת הייתי קונה כבר עוד מגבר נוסף.. לא סגור על סכום לכן אני מעדיף לחכות ולשמוע הצעות ואז להחליט.

 

רכב מדובר - סובארו אימפרזה 97

 

בברכה ותודה מראש,

מור מאיש

כרגע כלום =[

פורסם
קנה 6*9 וחבר אותם לHU ונגמר הסיפור.

 

 

וואו הרמה בפורום ירדה מה? =\

 

ציפיתי לתשובה שכן תענה לי על השאלות..

 

אמשיך להמתין

כרגע כלום =[

פורסם
הרמה ירדה ברגע שאמרת "במה אחורית" :)

 

:lol: אם אתה מוצא לזה מילה יותר טובה בכייף :-P באמת נשמע טיפה דפוק :lol:

כרגע כלום =[

פורסם

אולי סאונד היקפי? בכל מקרה אם אתה רוצה פחות באסים מה-6X9 אז אמרו (כן אמרו אין לי מושג האמת אם זה נכון כי אין לי ניסיון) שהמורל פולס מעולים, מוציאים פחות באסים אבל נשמעים טוב. בכל מקרה, עם הגברה של HU, כל 6X9 יתפקד כפי שאתה רוצה, אם כי בווליום גבוה ייתכן והוא יתעוות (בגלל ההגברה של ה-HU כמובן). ככה קרה אצלי, וישר העפתי את האחוריים :lol:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני מבין, אבל לHU הזה יש מספיק כוח להגביר מורל פולס?

 

ועוד שאלה בקשר לטיים קורקשיין.. ברגע שאחבר ליציאות הרגילות לא הRCA אצליח לשלוט עליהם דרך הטיימ..?

כרגע כלום =[

פורסם

כמו שהוא יגביר לך JBL ככה הוא יגביר לך את הפולס (6X9 לא לשכוח :-), שבטעות לא תקנה סט קומפוננט פולס).

 

בקשר לטיימקורקשיין אין לי שמץ של מושג בזה. :roll:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כמו שהוא יגביר לך JBL ככה הוא יגביר לך את הפולס (6X9 לא לשכוח :-), שבטעות לא תקנה סט קומפוננט פולס).

 

בקשר לטיימקורקשיין אין לי שמץ של מושג בזה. :roll:

 

גיא.

 

 

אה חח ***חח היא לא מילה תקנית, קרא את כללי הפורום*** אני כבר רציני התחלתי להתעניין בסט קומפונט..

 

אוקיי ממש תודה רבה!

כרגע כלום =[

×
×
  • תוכן חדש...