Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי לקנות citroen c4 VTR 1.6 מודל 07?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שמסרו לי מפריים ליס, החל מדגמי- 2007. יכול להיות שבגלל התצורה השונה יש הבדל בכ"א?

 

עריכה: לפי הקישור הזה, באנגליה יש יותר כ"א ב- VTR.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
משהו פה מוזר - בגרסא הכי פשוטה של הC4 ליסינג מגיעים כסטנדרט 6 כ"א , אז איך בVTR לא?

 

ניב

 

 

בגרסת הליסינג אין 6 כריות אוויר.

היה לי רכב כזה עד לפני 3 שבועות. ישנו דגם מאובזר יותר שמגיע עם התראה לנסיעה לאחור, פנסי ערפל קדמיים וכו' - בדגם הזה יש 6 כריות אוויר.

פורסם

באתר של לובינסקי מופיעה סתירה קטנה בין הנתונים במקומות שונים, אבל במחירון המפורסם ניתן לראות באופן ברור וחד-משמעי דגם בסיסי לליסינג שיש לו 6 כריות וגם ESP וכל זה ב- 114 אלף (קבוצה 2).

היה כתוב על זה הרבה בעיתון, מטעם יחצני היבואן, כך שלא נראה לי שזו אי-הבנה או טעות. הם בהחלט מתגאים בכך שיש להם דגם לליסינג מאד בטיחותי.

בקיצור, לקנות גרסה יפה יותר ופחות בטוחה... לא נראה לי...

פורסם
בגרסת הליסינג אין 6 כריות אוויר.

היה לי רכב כזה עד לפני 3 שבועות. ישנו דגם מאובזר יותר שמגיע עם התראה לנסיעה לאחור, פנסי ערפל קדמיים וכו' - בדגם הזה יש 6 כריות אוויר.

 

לדגמי 2007 יש 6 כ"א. ו- ESP. מדובר על הדגם הבסיסי, לליסינג, ה- SX.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...